Ja het is er een waar ik de streams al vooruit zet.quote:
Ja bewoners ergeren zich ook al aan haar. Dat gaat nog wel wat worden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die heb je nodig om wat herrie in de keuken te hebben.
Volgens mij hebben ze op Sercan en Kristof gestemd toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:30 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Denk dat Kitty nog wel een weekje mag door zeuren. Qua strategie is het beter om anderen te nomineren.
Wist ik al.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja.. en dan ben je als moordernaar dus ook meteen gesnapt.
Whuzz:
Vera: *dood*
Rechercheur: WHUZZ IS DE MOORDENAAR!
Whuzz:
dan horen ze het vanavond of morgenvroegquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef Burner82 het volgende:
In de uitzending van morgen gaan ze de nominaties bekend maken.....
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef Burner82 het volgende:
In de uitzending van morgen gaan ze de nominaties bekend maken.....
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:33 schreef mijntjexx het volgende:
Nick , michel, naomi en julie nu live op instagram
Ik kan em niet zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.instagram.com/nicklowriderzkraft/live/
hoef ik niet te wetenquote:
leuke gast ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
Kristoff de verhalen verteller
prettige stem
Morgen in Big Brother: "Nawel en Salar, dan is het nu tijd om te nomineren"quote:
Kristof heeft een olijk hoofd, word vrolijk als ik zijn hoofd ziequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
Kristoff lijkt een beetje op Dennis van der Geest
Hij durft zichzelf op de hak te nemen , neemt alles niet zo serieus . Daar hou ik vanquote:
had vast een dikke moeten wordenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:41 schreef engine het volgende:
Ik zie nu pas dat Dimitri ook nog een lijntje onder die twee banden getatoeerd heeft
ik ook nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik weet niet wat ik moet vinden van Peter
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
had vast een dikke moeten worden
deed te veel pijn![]()
Dat inderdaad. Hem zou ik momenteel het minst missenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik weet niet wat ik moet vinden van Peter
een kronkellijntjequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:44 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja het is zo raar. Heb zin om met stift een derde band te maken.
dat is een opsteker voor kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hem zou ik momenteel het minst missen
Ik snap nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:42 schreef mijntjexx het volgende:
Thomas bedenkt inderdaad de spellen mee zegt Nick
Ik moet eerlijk zeggen dat Vera ook niet echt opvalt tot nu toe. Ja met knapheid maar hoor weinig van haar. Misschien is dat overdag anders.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Hem zou ik momenteel het minst missen
ze doet wel mee met alle aktiviteitenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat Vera ook niet echt opvalt tot nu toe. Ja met knapheid maar hoor weinig van haar. Misschien is dat overdag anders.
Eens , Vera is nietszeggend .quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat Vera ook niet echt opvalt tot nu toe. Ja met knapheid maar hoor weinig van haar. Misschien is dat overdag anders.
Nou kon je mijn gedachten lezenquote:
Sorry, Nick van de vorige BB benoemt net in de live dat Thomas van de vorige BB de spellen van nu mee verzint. Hij werkt dus voor BB nu. En Liese zegt inderdaad dat Sercan een vriend van haar isquote:
Ohhh is ie vals ?? Misschien moet ik mijn mening bijstellen danquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
zoals hij vanmiddag in de badkamer ook over Sercan begon
hmmm beetje vals
Vera heeft vanmiddag poffertjes gemaakt met Tobias en zeep gemaaktquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |