Ja het is er een waar ik de streams al vooruit zet.quote:
Ja bewoners ergeren zich ook al aan haar. Dat gaat nog wel wat worden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
En die heb je nodig om wat herrie in de keuken te hebben.
Volgens mij hebben ze op Sercan en Kristof gestemd toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:30 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Denk dat Kitty nog wel een weekje mag door zeuren. Qua strategie is het beter om anderen te nomineren.
Wist ik al.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja.. en dan ben je als moordernaar dus ook meteen gesnapt.
Whuzz:
Vera: *dood*
Rechercheur: WHUZZ IS DE MOORDENAAR!
Whuzz:
dan horen ze het vanavond of morgenvroegquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef Burner82 het volgende:
In de uitzending van morgen gaan ze de nominaties bekend maken.....
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef Burner82 het volgende:
In de uitzending van morgen gaan ze de nominaties bekend maken.....
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:33 schreef mijntjexx het volgende:
Nick , michel, naomi en julie nu live op instagram
Ik kan em niet zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:32 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.instagram.com/nicklowriderzkraft/live/
hoef ik niet te wetenquote:
leuke gast ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
Kristoff de verhalen verteller
prettige stem
Morgen in Big Brother: "Nawel en Salar, dan is het nu tijd om te nomineren"quote:
Kristof heeft een olijk hoofd, word vrolijk als ik zijn hoofd ziequote:Op woensdag 5 januari 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
Kristoff lijkt een beetje op Dennis van der Geest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |