Ja daag. Dat weet je toch van te voren? Was vorig jaar met Thomas ook.quote:
Kitty manipuleert de boel behoorlijkquote:
Ging me niet alleen om het snurken. Ook om dat ze al commentaar hadden omdat ze steeds in die keuken staat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja daag. Dat weet je toch van te voren? Was vorig jaar met Thomas ook.
Ze weet zelf al dat ze snurkt en toch doet ze mee. Dan niet piepen.
aah die elk jaar weer aan een RLS mee zou doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij die zwerver met een overdosis fantasie.
weerwolfen van wakkerdamquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:05 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik snap dit spel niet dat ze nu spelen...
Eensquote:
Ook dat doet ze toch zelf?quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ging me niet alleen om het snurken. Ook om dat ze al commentaar hadden omdat ze steeds in die keuken staat.
Heeft hij gezegd welk jaartalquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:13 schreef Clasientje het volgende:
Robert Donkers met zijn grote bek van Dat hij in Big Brother gaat nee hoor ik zie hem nergens.
Hoorde je wat ze tegen Sercan zeiquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ging me niet alleen om het snurken. Ook om dat ze al commentaar hadden omdat ze steeds in die keuken staat.
Ja, eerst de gehele productie voor rot scheld, en dan beweert dat hij gaat meedoen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah die elk jaar weer aan een RLS mee zou doen
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:17 schreef engine het volgende:
De sheriff werd omgebracht om het levenheftig
quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, eerst de gehele productie voor rot scheld, en dan beweert dat hij gaat meedoen.
dann van on-wakkerdamquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, het is anders. En ik snap deze variant niet.
Dat is er een die voor veel ergernis gaat zorgen denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Wat een zeikwijf is die Kitty eruit met der.
Niemand niet volgens mij. Dit hebben ze gisteren bedacht nadat Grace niet uit haar uitleg kwam.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, het is anders. En ik snap deze variant niet.
En die heb je nodig om wat herrie in de keuken te hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is er een die voor veel ergernis gaat zorgen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |