Niet aan gedacht. Ben voorquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben meer middeleeuws. Geef ze een keuze uit wapens... zwaarden, bijlen, goedendag, enz. En dan tot de dood
ik had liever gezien dat ze het bekend gemaakt hadden en dan de reaktiesquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige twist dan .....
was ook de opdracht begreep ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Misschien moet hij hun laten geloven dat het door het publiek komt om ze save te houden. Dat is het enige wat ik hoop
Veel succes met je judo wanneer je een strijdbijl in je nek hebtquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn geld gaat op Kristof. Belgisch International in het Judo....
Jep, zo kan je het ook nog uitsmeren over meerdere dagen. Het zal wel bekend worden hoor. Als ze het zelf niet zeggen dan zal het wel in de Liveshow zaterdag onthuld worden. Natuurlijk doen ze hier iets mee.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige twist dan .....
als BB slim is zoeken ze een geniepig moment om dat in de groep te gooienquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:11 schreef just me het volgende:
[..]
ik had liever gezien dat ze het bekend gemaakt hadden en dan de reakties![]()
de nieuwe inwonersquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
als BB slim is zoeken ze een geniepig moment om dat in de groep te gooien
Wil ik Whuzz niet aandoen. Mag hem daar ook te graag voorquote:
ja jammer @Whuzz Uto gaat wel winnenquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wil ik Whuzz niet aandoen. Mag hem daar ook te graag voor
Moet je die bijl daar wel eerst zien te krijgen hequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Veel succes met je judo wanneer je een strijdbijl in je nek hebt
Ja, of morgen de uitzending mee laten kijken in het huis .....quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:12 schreef Whuzz het volgende:
als BB slim is zoeken ze een geniepig moment om dat in de groep te gooien
Als we dat met middeleeuwse wapens doen, dan denk ik dat Uto een probleem heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |