Hij is helemaal geen gluiperdquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:04 schreef pid1961 het volgende:
Cerkan de creepy gluiperd adieu. Doeiiii
hij is zowat meer overstuur dan de genomineerdenquote:
Lililililililiquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Salar viert een feestje in z'n hoofd
ouderwets voorspelbaarquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, een behoorlijke tegenvaller dit ....![]()
Juist. Perfect. Kitty zal zich gesterkt voelen en wordt dan nóg zeikeriger.quote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef thomas19844 het volgende:
Iedereen ook wel een beetje in shock waarom Kitty niet op de nominaties staat haha... Ik voel wel aan dat Kitty deze drama vanavond even naar zichzelf toe kan trekken.
Kitty denkt nu dat ze populair is en dat haar 'vijand' door het publiek genomineerd isquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:06 schreef thomas19844 het volgende:
Iedereen ook wel een beetje in shock waarom Kitty niet op de nominaties staat haha... Ik voel wel aan dat Kitty deze drama vanavond even naar zichzelf toe kan trekken.
Of jij kijkt door een andere brilquote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef pid1961 het volgende:
Da
[..]
n zie jij andere beelden dan ik. Wegwezen met die figuur
let thequote:Op woensdag 5 januari 2022 22:07 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Kitty denkt nu dat ze populair is en dat haar 'vijand' door het publiek genomineerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |