SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Huh?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:00 schreef zodeju het volgende:
Ben gestopt, ging mij veels te ver. Walgelijk.
Ow echt? Potverdrie zeg en ik dat maar denken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan die twee ook niet echt met elkaar vergelijken
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow echt? Potverdrie zeg en ik dat maar denken.
s heerlijk alleen elke dag spannend, of mijn wallen eerder in mijn pantoffels zaten dan mijn voetenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:04 schreef renevanlaaren het volgende:
wa
[..]
s heerlijk alleen elke dag spannend, of mijn wallen eerder in mijn pantoffels zaten dan mijn voeten
Je had ze ook warm kunnen maken, deed Vera ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wees blij dat ik het door had en dan denk ik shit en dan wat verzinnen. Lastig hoor.
Valt niet zoveel over de streams te zeggen. Ze zingen nog net geen, we gaan nog lange niet naar huis, nog lange niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Oooohw zo. Ja. Ik ook. Dacht dat het nog over de streams ging
Rene is een kennerquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:04 schreef renevanlaaren het volgende:
wa
[..]
s heerlijk alleen elke dag spannend, of mijn wallen eerder in mijn pantoffels zaten dan mijn voeten
Met een lelijk gezichtquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:06 schreef puzziepie het volgende:
Klitty is weer helemaal blij, ze hoort er bij
Wel slim van haar ja, koude lijken me niet te vreten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je had ze ook warm kunnen maken, deed Vera ook
En dat willen we toch zien. We zitten nu al een paar dagen te kijken naar saaie streams. Gooi er een opdracht in.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]Het was wel iedere dag spannend ja
Ik had niet door dat het over DGK gingquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:04 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Staat dat er gewoon los. was als reactie op DGK.
bb australie die hebben het begrepenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat willen we toch zien. We zitten nu al een paar dagen te kijken naar saaie streams. Gooi er een opdracht in.
Hey Renequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:01 schreef renevanlaaren het volgende:
kijk kitty lekker etentoppertje
quote:
koud werden ze ook niet zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je had ze ook warm kunnen maken, deed Vera ook
Het is net als de vorige, sporten en hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat willen we toch zien. We zitten nu al een paar dagen te kijken naar saaie streams. Gooi er een opdracht in.
Je maakte TV Eric. DGK vergeet ik nooit weer.quote:
Compleet ander concept .. hebben geen livestreams.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bb australie die hebben het begrepen
Tis al 14 uur geweest, ze zijn laat dan en spannend, benieuwd of we inderdaad iets te zien krijgen.quote:
Leuk je weer eens te zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]![]()
toppertje kwam ook ff kijken maar wat een gegil bij die mensen
Hier zijn ze te preuts Rene. Word nooit meer wat met die RLS. Ik geef het nog een kans. Gaan ze weer de hele dag bankhangen haak ik af.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bb australie die hebben het begrepen
Dan opdracht zonder sl. Hoor nog liever geroezemoes dat een stream lock,quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus dat en daar zitten we toch niet op te wachten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net als de vorige, sporten en hangen.
Ze zullen wel even wachten tot na het eten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis al 14 uur geweest, ze zijn laat dan en spannend, benieuwd of we inderdaad iets te zien krijgen.
Daar ben ik de vorige keer op afgehaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus dat en daar zitten we toch niet op te wachten.
Precies, maar let maar op. Wanneer het spannend gaat worden, dan krijg je een SL en dan mag je de uitzending weer gaan kijken. Dat gaan we dus echt niet doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan opdracht zonder sl. Hoor nog liever geroezemoes dat een stream lock,
Dieje gast heeft ergens een probleem denk ik. Wil steeds in bloot bovenlijf rondlopen. Moet iets uit zijn jeugd zijn.quote:
Kan prima tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
Wat deed kristof nou op zijn boterham met pindakaas? Appelmoes?
Nadat ik geenterd had dacht ik dit ook ja, ze zitten natuurlijk te eten, opletten choco.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zullen wel even wachten tot na het eten.
Kan ik mij voorstellen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik de vorige keer op afgehaakt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Compleet ander concept .. hebben geen livestreams.
En op livesteams mogen we geen opdrachten zien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Compleet ander concept .. hebben geen livestreams.
Appelmoes kan overal bijquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
Wat deed kristof nou op zijn boterham met pindakaas? Appelmoes?
Jij bent meer van DTSquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik de vorige keer op afgehaakt.
Is dat moment van vijf uur naar voren gehaald of is dit iets anders?quote:
Noooouuuu weet ik niet hoor.quote:
Bij BB Australia mag je niks zien .. alleen uitzendingen. En als je goed oplet, zie je dat ze daar ook hele dagen in de tuin liggen te hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
En op livesteams mogen we geen opdrachten zien.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier zijn ze te preuts Rene. Word nooit meer wat met die RLS. Ik geef het nog een kans. Gaan ze weer de hele dag bankhangen haak ik af.
Ik ben niet preuts en daar ging het ook niet om, maar om die bijna dierlijke gevechten en geestelijk iemand afslachten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier zijn ze te preuts Rene. Word nooit meer wat met die RLS. Ik geef het nog een kans. Gaan ze weer de hele dag bankhangen haak ik af.
Utopia en DGK keek ik toch fulltimequote:
Ja toch, hebben ze wat te doen ook.quote:
OK OK, 't is geen DGK, maar saai vind ik het niet. BB is goed gecast, zitten spannende elementen in. De bewoners moeten allemaal nog een beetje wennen, zowel aan BB als aan elkaar. Er begint inmiddels wel een beetje onderlinge wrijving te ontstaan her en der. En als zo de eerste nominaties bekend zijn gemaakt en de eerste exit een feit is, dan verwacht ik wel wat meer toestanden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
is helemaal in tegenwoordig, zelf blokken zeep maken, of blokken zeep gebruiken. Zelfs shampoo is in een blok te koop. Alles dus zonder plastic afval.quote:
Ik schaam mij in de plaats van de regie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
SPEKTAKEL !!!! Ze gaan zeep en deo maken...
Er kan weinig fout gaanquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch, hebben ze wat te doen ook.En ik ben benieuwd dat als ze iets verkeerd mengen wat er dan gebeurd.
Dat laatste ging natuurlijk ook wel te ver. Eens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet preuts en daar ging het ook niet om, maar om die bijna dierlijke gevechten en geestelijk iemand afslachten.
Dat had daar goed ingepast inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
DIT hadden ze dus in Utopia moeten doen
Het is geen scheikundig laboratoriumquote:
Laten we het hopen en meestal is het in het begin wat aftastend idd. We gaan het meemaken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
OK OK, 't is geen DGK, maar saai vind ik het niet. BB is goed gecast, zitten spannende elementen in. De bewoners moeten allemaal nog een beetje wennen, zowel aan BB als aan elkaar. Er begint inmiddels wel een beetje onderlinge wrijving te ontstaan her en der. En als zo de eerste nominaties bekend zijn gemaakt en de eerste exit een feit is, dan verwacht ik wel wat meer toestanden.
Kitty voelt zich duidelijk al wel helemaal thuis
Die heeft dus ook zijn koffer met de gehele inhoud in het huis.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter is not impressed
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty laat die jonge meiden zich nu hier mee bezig houden. Die vinden het leuk zeggen ze.
komt nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Utopia en DGK keek ik toch fulltime
Hier gebeurd alleen zo weinig
quote:Big Brother Reality Soap
Neem deze kist mee naar de woonkamer en lees het bericht daar voor. Vanaf nu kunnen jullie zelf aan de slag met het maken van jullie verzorgingsproducten.Jullie vinden in deze kisten de recepten voor handzeep, douchegel, shampoo en deodorant. De ingredienten van deze recepten zijn vanaf nu onderdeel van de Never ending basics en worden aangevuld in de voorraadkamer.
team roze is bijna alleinquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Team blauw probeert Team Roze te negeren
Top actiequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:20 schreef Benny het volgende:
Voor de notulen. De volledige tekst op het kaartje:
[..]
Verzorgingsproducten hebben ze net gekregenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:21 schreef Batacuda het volgende:
Geef die mensen hun kleren en verzorgingsproducten en begin eens met het programma.
Nee, ik vind dit geiniger, vooral omdat de geurtjes nu al niet lekker zijn volgens sommige, laat ze er maar voor werken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:21 schreef Batacuda het volgende:
Geef die mensen hun kleren en verzorgingsproducten en begin eens met het programma.
Toto later Renequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:21 schreef renevanlaaren het volgende:
nou deze spannende beelden worden mij teveel. tot laters.zeep en deze ik hoop nog op huiduitslag en jeuk maar zal wel niet
Nee he,het is nog nie veel soepsquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:22 schreef Hznootje het volgende:
Tot nu toe nog niet echt Impressed van hetgeen ik zie op de streams. Saaaaiiii
idd, ze mogen nu wel eens hun kleding krijgen. elke keer die roze blob in beeld..quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:21 schreef Batacuda het volgende:
ik zou toch echt mijn eigen onderbroeken willen wassenquote:
Vind die blauwe badjassen inmiddels ook erg vervelend, allemaal smurfen in mijn ooghoeken heel de tijd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
idd, ze mogen nu wel eens hun kleding krijgen. elke keer die roze blob in beeld..
Ik ook , laat Klitty haar eigen was maar doen zou ik zeggen .quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou toch echt mijn eigen onderbroeken willen wassen
Waarom geen psychologische spellen, geheime opdrachten (bepaalde woorden als opdracht laten uitspreken) etc. Zoveel meer te bedenken. Voor mij is dit badjas-TV.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit geiniger, vooral omdat de geurtjes nu al niet lekker zijn volgens sommige, laat ze er maar voor werken.
Het is toch opmerkelijk hoe Kitty zichzelf steeds op alle mogelijke manieren buiten de groep weet te plaatsen: niet meedoen met sporten, niet willen slapen, kronkelen, zich tegen anderen afzetten, nu weer geen producten willen maken... Geen slimme tactiekquote:
Linkje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef Angelique61 het volgende:
Ik lees net dat de stem, van Matt is uit BB1
De hele koffer hoeft nog niet terug daar moeten ze maar voor werken,maar op zn minst 1 of 2 setje zou fijn voor de kijker zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind die blauwe badjassen inmiddels ook erg vervelend, allemaal smurfen in mijn ooghoeken heel de tijd.
Omdat dit in NL is, we verdienen schijnbaar niet meer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef Batacuda het volgende:
[..]
Waarom geen psychologische spellen, geheime opdrachten (bepaalde woorden als opdracht laten uitspreken) etc. Zoveel meer te bedenken. Voor mij is dit badjas-TV.
ik zou wel uitkijken, straks gaat ze op je zittenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Don't mess wiz ze Kitty
[ afbeelding ]
ik weet niet waar je dat gelezen hebt maar ik geloof nooit dat de stem Matt is, deze stem klinkt nog net iets volwassenerquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef Angelique61 het volgende:
die moet zich toch rot schrikken als ze zichzelf zo zietquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Don't mess wiz ze Kitty
[ afbeelding ]
yepquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind die blauwe badjassen inmiddels ook erg vervelend, allemaal smurfen in mijn ooghoeken heel de tijd.
Is het zo erg?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou toch echt mijn eigen onderbroeken willen wassen
nee he vand dit jonge jong?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef Angelique61 het volgende:
nu al zeuren hahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:22 schreef Hznootje het volgende:
Tot nu toe nog niet echt Impressed van hetgeen ik zie op de streams. Saaaaiiii
Die gaat er binnenkort uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is toch opmerkelijk hoe Kitty zichzelf steeds op alle mogelijke manieren buiten de groep weet te plaatsen: niet meedoen met sporten, niet willen slapen, nu weer geen producten willen maken... Geen slimme tactiek
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Don't mess wiz ze Kitty
[ afbeelding ]
Geloof het ook niet .. gerucht gaat Leon Verdonschot .. en dat geloof ik veel meer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Linkje?
Want ik geloof er niets van
Matt had een rot stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |