idd, ze mogen nu wel eens hun kleding krijgen. elke keer die roze blob in beeld..quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:21 schreef Batacuda het volgende:
Geef die mensen hun kleren en verzorgingsproducten en begin eens met het programma.
ik zou toch echt mijn eigen onderbroeken willen wassenquote:
Vind die blauwe badjassen inmiddels ook erg vervelend, allemaal smurfen in mijn ooghoeken heel de tijd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
idd, ze mogen nu wel eens hun kleding krijgen. elke keer die roze blob in beeld..
Ik ook , laat Klitty haar eigen was maar doen zou ik zeggen .quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou toch echt mijn eigen onderbroeken willen wassen
Waarom geen psychologische spellen, geheime opdrachten (bepaalde woorden als opdracht laten uitspreken) etc. Zoveel meer te bedenken. Voor mij is dit badjas-TV.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit geiniger, vooral omdat de geurtjes nu al niet lekker zijn volgens sommige, laat ze er maar voor werken.
Het is toch opmerkelijk hoe Kitty zichzelf steeds op alle mogelijke manieren buiten de groep weet te plaatsen: niet meedoen met sporten, niet willen slapen, kronkelen, zich tegen anderen afzetten, nu weer geen producten willen maken... Geen slimme tactiekquote:
Linkje?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef Angelique61 het volgende:
Ik lees net dat de stem, van Matt is uit BB1
De hele koffer hoeft nog niet terug daar moeten ze maar voor werken,maar op zn minst 1 of 2 setje zou fijn voor de kijker zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind die blauwe badjassen inmiddels ook erg vervelend, allemaal smurfen in mijn ooghoeken heel de tijd.
Omdat dit in NL is, we verdienen schijnbaar niet meer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef Batacuda het volgende:
[..]
Waarom geen psychologische spellen, geheime opdrachten (bepaalde woorden als opdracht laten uitspreken) etc. Zoveel meer te bedenken. Voor mij is dit badjas-TV.
ik zou wel uitkijken, straks gaat ze op je zittenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Don't mess wiz ze Kitty
[ afbeelding ]
ik weet niet waar je dat gelezen hebt maar ik geloof nooit dat de stem Matt is, deze stem klinkt nog net iets volwassenerquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef Angelique61 het volgende:
die moet zich toch rot schrikken als ze zichzelf zo zietquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Don't mess wiz ze Kitty
[ afbeelding ]
yepquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind die blauwe badjassen inmiddels ook erg vervelend, allemaal smurfen in mijn ooghoeken heel de tijd.
Is het zo erg?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou toch echt mijn eigen onderbroeken willen wassen
nee he vand dit jonge jong?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:25 schreef Angelique61 het volgende:
nu al zeuren hahaquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:22 schreef Hznootje het volgende:
Tot nu toe nog niet echt Impressed van hetgeen ik zie op de streams. Saaaaiiii
Die gaat er binnenkort uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Het is toch opmerkelijk hoe Kitty zichzelf steeds op alle mogelijke manieren buiten de groep weet te plaatsen: niet meedoen met sporten, niet willen slapen, nu weer geen producten willen maken... Geen slimme tactiek
quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Don't mess wiz ze Kitty
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |