Het is geen scheikundig laboratoriumquote:
Laten we het hopen en meestal is het in het begin wat aftastend idd. We gaan het meemaken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
OK OK, 't is geen DGK, maar saai vind ik het niet. BB is goed gecast, zitten spannende elementen in. De bewoners moeten allemaal nog een beetje wennen, zowel aan BB als aan elkaar. Er begint inmiddels wel een beetje onderlinge wrijving te ontstaan her en der. En als zo de eerste nominaties bekend zijn gemaakt en de eerste exit een feit is, dan verwacht ik wel wat meer toestanden.
Kitty voelt zich duidelijk al wel helemaal thuis
Die heeft dus ook zijn koffer met de gehele inhoud in het huis.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter is not impressed
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty laat die jonge meiden zich nu hier mee bezig houden. Die vinden het leuk zeggen ze.
komt nogquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Utopia en DGK keek ik toch fulltime
Hier gebeurd alleen zo weinig
quote:Big Brother Reality Soap
Neem deze kist mee naar de woonkamer en lees het bericht daar voor. Vanaf nu kunnen jullie zelf aan de slag met het maken van jullie verzorgingsproducten.Jullie vinden in deze kisten de recepten voor handzeep, douchegel, shampoo en deodorant. De ingredienten van deze recepten zijn vanaf nu onderdeel van de Never ending basics en worden aangevuld in de voorraadkamer.
team roze is bijna alleinquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Team blauw probeert Team Roze te negeren
Top actiequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:20 schreef Benny het volgende:
Voor de notulen. De volledige tekst op het kaartje:
[..]
Verzorgingsproducten hebben ze net gekregenquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:21 schreef Batacuda het volgende:
Geef die mensen hun kleren en verzorgingsproducten en begin eens met het programma.
Nee, ik vind dit geiniger, vooral omdat de geurtjes nu al niet lekker zijn volgens sommige, laat ze er maar voor werken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:21 schreef Batacuda het volgende:
Geef die mensen hun kleren en verzorgingsproducten en begin eens met het programma.
Toto later Renequote:Op woensdag 5 januari 2022 14:21 schreef renevanlaaren het volgende:
nou deze spannende beelden worden mij teveel. tot laters.zeep en deze ik hoop nog op huiduitslag en jeuk maar zal wel niet
Nee he,het is nog nie veel soepsquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:22 schreef Hznootje het volgende:
Tot nu toe nog niet echt Impressed van hetgeen ik zie op de streams. Saaaaiiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |