Bij BB Australia mag je niks zien .. alleen uitzendingen. En als je goed oplet, zie je dat ze daar ook hele dagen in de tuin liggen te hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
En op livesteams mogen we geen opdrachten zien.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier zijn ze te preuts Rene. Word nooit meer wat met die RLS. Ik geef het nog een kans. Gaan ze weer de hele dag bankhangen haak ik af.
Ik ben niet preuts en daar ging het ook niet om, maar om die bijna dierlijke gevechten en geestelijk iemand afslachten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier zijn ze te preuts Rene. Word nooit meer wat met die RLS. Ik geef het nog een kans. Gaan ze weer de hele dag bankhangen haak ik af.
Utopia en DGK keek ik toch fulltimequote:
Ja toch, hebben ze wat te doen ook.quote:
OK OK, 't is geen DGK, maar saai vind ik het niet. BB is goed gecast, zitten spannende elementen in. De bewoners moeten allemaal nog een beetje wennen, zowel aan BB als aan elkaar. Er begint inmiddels wel een beetje onderlinge wrijving te ontstaan her en der. En als zo de eerste nominaties bekend zijn gemaakt en de eerste exit een feit is, dan verwacht ik wel wat meer toestanden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat willen we toch zien. We zitten nu al een paar dagen te kijken naar saaie streams. Gooi er een opdracht in.
is helemaal in tegenwoordig, zelf blokken zeep maken, of blokken zeep gebruiken. Zelfs shampoo is in een blok te koop. Alles dus zonder plastic afval.quote:
Ik schaam mij in de plaats van de regie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
SPEKTAKEL !!!! Ze gaan zeep en deo maken...
Er kan weinig fout gaanquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch, hebben ze wat te doen ook.En ik ben benieuwd dat als ze iets verkeerd mengen wat er dan gebeurd.
Dat laatste ging natuurlijk ook wel te ver. Eens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet preuts en daar ging het ook niet om, maar om die bijna dierlijke gevechten en geestelijk iemand afslachten.
Dat had daar goed ingepast inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
DIT hadden ze dus in Utopia moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |