Hier zijn ze te preuts Rene. Word nooit meer wat met die RLS. Ik geef het nog een kans. Gaan ze weer de hele dag bankhangen haak ik af.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bb australie die hebben het begrepen
Dan opdracht zonder sl. Hoor nog liever geroezemoes dat een stream lock,quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat willen we toch zien. We zitten nu al een paar dagen te kijken naar saaie streams. Gooi er een opdracht in.
Dus dat en daar zitten we toch niet op te wachten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is net als de vorige, sporten en hangen.
Ze zullen wel even wachten tot na het eten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tis al 14 uur geweest, ze zijn laat dan en spannend, benieuwd of we inderdaad iets te zien krijgen.
Daar ben ik de vorige keer op afgehaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus dat en daar zitten we toch niet op te wachten.
Precies, maar let maar op. Wanneer het spannend gaat worden, dan krijg je een SL en dan mag je de uitzending weer gaan kijken. Dat gaan we dus echt niet doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan opdracht zonder sl. Hoor nog liever geroezemoes dat een stream lock,
Dieje gast heeft ergens een probleem denk ik. Wil steeds in bloot bovenlijf rondlopen. Moet iets uit zijn jeugd zijn.quote:
Kan prima tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
Wat deed kristof nou op zijn boterham met pindakaas? Appelmoes?
Nadat ik geenterd had dacht ik dit ook ja, ze zitten natuurlijk te eten, opletten choco.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zullen wel even wachten tot na het eten.
Kan ik mij voorstellen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik de vorige keer op afgehaakt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Compleet ander concept .. hebben geen livestreams.
En op livesteams mogen we geen opdrachten zien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Compleet ander concept .. hebben geen livestreams.
Appelmoes kan overal bijquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
Wat deed kristof nou op zijn boterham met pindakaas? Appelmoes?
Jij bent meer van DTSquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik de vorige keer op afgehaakt.
Is dat moment van vijf uur naar voren gehaald of is dit iets anders?quote:
Noooouuuu weet ik niet hoor.quote:
Bij BB Australia mag je niks zien .. alleen uitzendingen. En als je goed oplet, zie je dat ze daar ook hele dagen in de tuin liggen te hangen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
En op livesteams mogen we geen opdrachten zien.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier zijn ze te preuts Rene. Word nooit meer wat met die RLS. Ik geef het nog een kans. Gaan ze weer de hele dag bankhangen haak ik af.
Ik ben niet preuts en daar ging het ook niet om, maar om die bijna dierlijke gevechten en geestelijk iemand afslachten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier zijn ze te preuts Rene. Word nooit meer wat met die RLS. Ik geef het nog een kans. Gaan ze weer de hele dag bankhangen haak ik af.
Utopia en DGK keek ik toch fulltimequote:
Ja toch, hebben ze wat te doen ook.quote:
OK OK, 't is geen DGK, maar saai vind ik het niet. BB is goed gecast, zitten spannende elementen in. De bewoners moeten allemaal nog een beetje wennen, zowel aan BB als aan elkaar. Er begint inmiddels wel een beetje onderlinge wrijving te ontstaan her en der. En als zo de eerste nominaties bekend zijn gemaakt en de eerste exit een feit is, dan verwacht ik wel wat meer toestanden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En dat willen we toch zien. We zitten nu al een paar dagen te kijken naar saaie streams. Gooi er een opdracht in.
is helemaal in tegenwoordig, zelf blokken zeep maken, of blokken zeep gebruiken. Zelfs shampoo is in een blok te koop. Alles dus zonder plastic afval.quote:
Ik schaam mij in de plaats van de regie.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:14 schreef Li0nHeart het volgende:
SPEKTAKEL !!!! Ze gaan zeep en deo maken...
Er kan weinig fout gaanquote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch, hebben ze wat te doen ook.En ik ben benieuwd dat als ze iets verkeerd mengen wat er dan gebeurd.
Dat laatste ging natuurlijk ook wel te ver. Eens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet preuts en daar ging het ook niet om, maar om die bijna dierlijke gevechten en geestelijk iemand afslachten.
Dat had daar goed ingepast inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
DIT hadden ze dus in Utopia moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |