SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 5% gewijzigd door Benny op 05-01-2022 11:43:35 ]
Of gewoon zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Of gewoon weer terug en stream 2 aanklikken maar dit gaat sneller, zo doe ik t ook
op een scherm?quote:
Windows knop en linkspijltjequote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, gewoon 2 x openen, en dan verkleinen.
Nou nee hoor,ik ben vanaf 2 uur wakker,en ze sliep als een os.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:25 schreef Ebinas het volgende:
Kitty heeft weer heel slecht geslapen.
Ik heb va ong. 6 uur de streams aan gehad en toen heeft ze alleen maar liggen zagen.
Maar wellicht was ze ervoor veel wakker
Ah ik wissel wel zo nu en dan evenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, gewoon 2 x openen, en dan verkleinen.
haha dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nee hoor,ik ben vanaf 2 uur wakker,en ze sliep als een os.
Oh, die sneltoetsen kende ik niet. Ik deed altijd zo slepen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Windows knop en linkspijltje
Dan heb je exact een half scherm.
Dan andere stream openen en dan Windows knop en pijltje rechtsm
Ze zegt het nu weer, dat ze gebrek aan nachtrust heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nee hoor,ik ben vanaf 2 uur wakker,en ze sliep als een os.
Mijn favoriete sneltoets combinatie met breedbeeld schermen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Oh, die sneltoetsen kende ik niet. Ik deed altijd zo slepen.
Thx!
quote:
HEb nog teruggeluiisterd, maar ze noemen geen naamquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
kitty vraagt of peter nog hetzelfde voelt. Over wie hebben ze het
Nou. Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaan denk ik op serhan stemmen, maar kitty vergeet dat als zij tegenover hem komt te staan ze zeker weg is
Dankje. Die sneltoetsen kende ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
en kijk je op tablet en 1 op phone ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik heb 1 stream op de tv via videoland app en andere op tablet.
Getatoeëerde wenkbrauwenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Powder brows gesprek....
Powder brows
Nooit van gehoord
Stream 1 op tv en stream 2 op tablet. Foon voor cos en WhatsAppquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
en kijk je op tablet en 1 op phone ?
Lekker handig weer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:45 schreef Blackprinces het volgende:
De stem: Nawel en salar hebben jullie een goed beeld gekregen van de bewoners
Per ongeluk express... Dit zal het roddelen en de spanning etc wel laten toenemenquote:
HELD! Dankje!quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haar bericht aan Jill ook gelezen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:36 schreef Toverheks het volgende:
Op naar een nieuwe dag,lees veel over Kitty op Twitter....raar wijf is het volgens mij.
Haha ik wist niet dat zo weinig mensen deze sneltoetscombi kenden....quote:
hmm sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:52 schreef Benny het volgende:
Ik zie zo langzaamaan wel een duidelijk groepje Grace - Vera - Tobias - Sercan ontstaan
Hij heeft een bekende stem jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Vraag het nog maar een keer, Salar heeft zo'n bekende stem.....vooral als je hem hoort maar niet kijkt. Is het van een bekende radiodj of van een inwoner van een oude realityshow?? Echt dezelfde manier van beginnen met de zin en eindigen.
Dacht even van die lange jongen die zo goed met Karin kon opschieten. Misschien dat beide uit dezelfde omgeving komen? Ik pieker me rot.
Hij is in België eerder op tv geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Vraag het nog maar een keer, Salar heeft zo'n bekende stem.....vooral als je hem hoort maar niet kijkt. Is het van een bekende radiodj of van een inwoner van een oude realityshow?? Echt dezelfde manier van beginnen met de zin en eindigen.
Dacht even van die lange jongen die zo goed met Karin kon opschieten. Misschien dat beide uit dezelfde omgeving komen? Ik pieker me rot.
Jacco? Of hoe heette hij ook weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Dat was Jacco.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Zou kunnen, maar bij deze productie lijkt me de kans ook aanwezig dat het schuifje om de stem in het huis te laten horen per ongeluk nog open stond.quote:
jacco?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
quote:
3 nederlandse en 1 belg?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:52 schreef Benny het volgende:
Ik zie zo langzaamaan wel een duidelijk groepje Grace - Vera - Tobias - Sercan ontstaan
Das vreemd. Ik heb wel het idee dat het geluid verder oke is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:00 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Heb nog niet heel actief naar de streams gekeken maar vind het geluid bar slecht. Was vorig jaar toch een stuk beter volgens mij.
Dat valt wel mee volgens mij. Vorig jaar waren er bijna gelijk groepjes die apart gingen zitten, waardoor er minder achtergrondgeluid was. De groep is nu gewoon nog erg groot.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:00 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Heb nog niet heel actief naar de streams gekeken maar vind het geluid bar slecht. Was vorig jaar toch een stuk beter volgens mij.
Hij heeft een radiostem. Alsof we hem op de radio hebben gehoord. 538 ofzo...quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Thanksquote:
Salar wil Kristof er toch uit stemmen.. is dat weer veranderd?quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
Groepje 1: Grace - Vera - Tobias - Sercan
Groepje 2: Dimitri - Salar - Kristof
Groepje 3: Kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
Groepje 2: Dimitri - Salar - Kristof
Zou goed kunnen, denk ook aan die magere bekende met die ingevallen wangen en bril en die erg goed is in wielrennen, Komt altijd wat hyper over.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft een radiostem. Alsof we hem op de radio hebben gehoord. 538 ofzo...
Jep nu sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Salar wil Kristof er toch uit stemmen.. is dat weer veranderd?
Nou je het zegt. Dat hebben ze dit seizoen nog niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:05 schreef Hunter het volgende:
Zouden ze de huismeester dit jaar hebben afgeschaft?
Ja, goeie... Ze zoeken elkaar wel telkens opquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Salar wil Kristof er toch uit stemmen.. is dat weer veranderd?
groep 1 3 ned en 1 belg?quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
Groepje 2: Dimitri - Salar - Kristof (Nouchine dwarrelt hier een beetje bij)
Ja... of hiding in plain sight..quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri zegt tegen de anderen dat hij elke dag op de rode knop drukt. Is dus geen geheime opdracht o.i.d.
Ze is bang dat de camera's aangaan als ze te lang op de wc verblijvenquote:
Vera hangt het meest bij hen rond.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij zijn dimi kristoff Tobias en sercan een mannenbondje.. die kunnen allemaal goed met elkaar
Kan natuurlijk ook 'n smoes zijn, iemand op een dwaalspoor te zettenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
Het geheim van de rode knop opgehelderd.
Dimitrie drukt elke dag op die knop omdat hij wil weten wat het doet. Hij bespreekt het net.
Niks geheime opdracht.
de cams zijn altijd an nur niet vor kijkers denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze is bang dat de camera's aangaan als ze te lang op de wc verblijven
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook 'n smoes zijn, iemand op een dwaalspoor te zetten
ik ben echt aan het wachten tot iemand dit doet, dan pas zal het spel echt beginnen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:10 schreef Hunter het volgende:
Grace heeft het warme water opgemaakt toen ze zich daaronder aan het wassen was.
liep hij in zijn blootje rond dan, of is Febo gewoon preuts?quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Dimi moet dan weer aangekleed blijven van BB
denk je weten bewohners op wc wanneerquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze is bang dat de camera's aangaan als ze te lang op de wc verblijven
Liep rond zonder shirt. Dus preuts vooral.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
liep hij in zijn blootje rond dan, of is Febo gewoon preuts?
Dimitri is gewoon een extreem impulsieve ADHDer...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:14 schreef zodeju het volgende:
Sercan kan ik steeds beter hebben....en over Dimitri ben ik nog niet uit. Op zich een leuke groep.
Volgens mij hebben ze wel heel veel appelsquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dimitri is gewoon een extreem impulsieve ADHDer...
Ik kan er wel om lachen
Maar eigenlijk dom dat ze appels hebben opgeofferd voor appelsap.....
Ze klagen dat de weinig eten hebben
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:14 schreef zodeju het volgende:
Sercan kan ik steeds beter hebben....en over Dimitri ben ik nog niet uit. Op zich een leuke groep.
Dus weer een soort NL-BE met resterende buitenstaander(s) zoals Kitty nu.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:52 schreef Benny het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:19 schreef Burner82 het volgende:
Als je alleen luistert, klinkt het alsof Peter Kristof klaar laat komen
quote:
Nouchine.quote:
Ja, anders is het zo opquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef mario390 het volgende:
zo altijd als jemand doucht is
jemand bij, de water te regulieren?
gisterenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef Burner82 het volgende:
Heeft Kitty al eens gedoucht eigenlijk?
Heb haar al 2x zien douchen, gisteren op de stream en op TV was er een moment dat ze aan het douchen was.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef Burner82 het volgende:
quote:
Thnx!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb haar al 2x zien douchen, gisteren op de stream en op TV was er een moment dat ze aan het douchen was.
Sideshow Grace.quote:
En Lekkerbekje Beau... elke BB moet er een hebbe...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Grace precies Gaby uit Utopia 1.
Inclusief het dansen en het geloof.
Achteraf bleek dat Gaby veel fantasie had.
Ik krijg bij Grace ook dat gevoel.
Klinkt negatiefquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:29 schreef Benny het volgende:
Peter is een beetje een buitenbeentje, niet?
Die chick drie maanden lang halal frikandellen laten etenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Die chick drie maanden lang halal frikandellen laten eten
Grace haar BH is in ieder geval te groot voor de tieten.quote:
Is ook , er zat amper wat inquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Grace haar BH is in ieder geval te groot voor de tieten.
Aldus mijn vriend.
Mss komt er een nog een Surinamer binnen met een enorme frikandel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel kent geen 1 Surinamer. Ze heeft wel gehoord dat Surinaams eten heel erg lekker is ...
Sercan zegt dat er in Antwerpen wel veel Surinamers wonen en ook veel Surinaamse eetzaakjes zijn.
Of alleen voor de liveshow... Wekelijkse uurtjes tuttenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben wel van mening dat de make up weg mag blijven.
Weerwolven?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss komt er een nog een Surinamer binnen met een enorme frikandel.
4 8 15 16 23 42quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri zegt tegen de anderen dat hij elke dag op de rode knop drukt. Is dus geen geheime opdracht o.i.d.
Viel mij al eerder op,quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:39 schreef Tourniquet het volgende:
Wat me nu pas opvalt zijn de schotten in de gang (nee niet die met een kilt).
Zijn dat er 2 totaal?
[ afbeelding ]
liese of naomi misschienquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Sercan is in de dagboekkamee. Hij had een vraagje.
We hadden weer geluid uit DBK
Het was een vrouwenstem die je hoorde "wat wilde je vragen"
"Is het mogelijk als"
En toen was het geluid weg
Ging vorig jaar ook vaak fout. Is gewoon een stagiaire van de Feboquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Sercan is in de dagboekkamee. Hij had een vraagje.
We hadden weer geluid uit DBK
Het was een vrouwenstem die je hoorde "wat wilde je vragen"
"Is het mogelijk als"
En toen was het geluid weg
Misschien de Evelien waar ze het steeds over hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ging vorig jaar ook vaak fout. Is gewoon een stagiaire van de Febo
Top!quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:46 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hebben nu ook een plaatsje in de OP
Nog geen verschil tussen de opdrachten inderdaad. Op TV zal het misschien anders gaan over komen maar op de streams is weinig veranderd. Ze pakken de rituelen van vorig jaar weer op incl. Weerwolven en zulks in de avond...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:46 schreef Jockari het volgende:
Begint stilletjesaan op verleden jaar te lijken... Weinig BB-actie.
#NoBiggie2022quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:47 schreef Sangha het volgende:
[..]
Die Liese zit nog steeds in je hoofd he maat!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Liep rond zonder shirt. Dus preuts vooral.
Lekker laten lopen, joh, preutse Febo. Ik kan me Ruud uit Big Brother 1 nog herineren (helaas), de eerste nacht🤣quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Liep rond zonder shirt. Dus preuts vooral.
nee liese ,naomi en jill zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:47 schreef Sangha het volgende:
[..]
Die Liese zit nog steeds in je hoofd he maat!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Krijgt die roze teletubbie nu weer de hele dag een stream?
Ben bang met bb acties we meer sl krijgen dan we willen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog geen verschil tussen de opdrachten inderdaad. Op TV zal het misschien anders gaan over komen maar op de streams is weinig veranderd. Ze pakken de rituelen van vorig jaar weer op incl. Weerwolven en zulks in de avond...
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Krijgt die roze teletubbie nu weer de hele dag een stream?
1 x in de live uitzending en gister op de 24 uurs stream, gezien !!! maar net als vorig jaar, wij zien niet alles he, toen werd er beweerd dat Els haar trui nooit waste, in een interview zei ze later dat die elke avond gewassen werd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef Burner82 het volgende:
Ze was op tv ook niet mee eens dat Kristof ontbijt had genomen ipv suiker . Zou zij nooit doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dat ze echt actief zijn hoor.er is vanmorgen al gedanst getwisterd en nu gesport.
En dan komt er ook nog een spel.
Ow en Kitty klaagt weer. Dat Nouchine net gedoucht heeft en nu weer sport.
Beter zou Kitty ook mee sporten...
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:50 schreef Sangha het volgende:
Ik snap nu waarom Vlamen regelmatig 'je schoenmaat' zeggen...![]()
Ze zeggen 'is goed maat'. Nee geen grap ik hoorde het echt steeds zo...
Ja precies... Wat een klaagmajoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze was op tv ook niet mee eens dat Kristof ontbijt had genomen ipv suiker . Zou zij nooit doen.
als je niet gelooft,is maar tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee liese ,naomi en jill zijn
metwerkend, liese en naomi hebben
oo en liveblog
Hoelang zou het duren voor de bewoners haar zat zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze was op tv ook niet mee eens dat Kristof ontbijt had genomen ipv suiker . Zou zij nooit doen.
We kunnen er een betje op zettenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang zou het duren voor de bewoners haar zat zijn?
Ja, dat was zo dom... alsof Kristof ook maar enig inzicht had in wat ze wel en niet al hadden in het huis..quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Een zeer ontevreden mens.....ook weet zij totaal niet wat er allemaal in dat winkeltje stond of hoeveel er betaald moest worden voor de losse dingen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat was zo dom... alsof Kristof ook maar enig inzicht had in wat ze wel en niet al hadden in het huis..
Ik wil Nouch voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:59 schreef Jockari het volgende:
Hoewel Nouchke niet sportief oogt, doet ze verdorie vlot mee met de oefeningen.
Ik denk eergister.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
We kunnen er een betje op zetten
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nlquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien de Evelien waar ze het steeds over hebben.
Jim Bakkumquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Het boksen zag er gister bij haar ook heel soepel uit.. alsof ze echt wel wist wat ze deed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:59 schreef Jockari het volgende:
Hoewel Nouchke niet sportief oogt, doet ze verdorie vlot mee met de oefeningen.
no biggie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
Eerste aflevering van de "mini-talkshow" No Biggie van Liese en Naomi staat in de steigers zo te zien:
https://www.instagram.com(...)2744361895378536173/
Souf is ook nog even te zien achter de techniek.
Nouch is leuk <3quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil Nouch voor mijn verjaardag
Hij kan zo ergens anders naartoe lopen en met anderen een gesprek aangaan hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Arme Peter ... zit nu constant opgescheept met Kitty
Zwarte enveloppe...oh wacht...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:03 schreef Hunter het volgende:
Kristof kijkt eens in de brievenbus. Geen post.
Nouchi is wel lekker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil Nouch voor mijn verjaardag
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker "los" die Narwal
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je snapt dat dat niet bestaat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Tobias heeft scheef getrainde buikspieren
Ik vind Kristof echt lachenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Jockari het volgende:
Kristof raakt wel graag mannen aan als je hem in het oog houdt.
Whaha even de bocht afsnijden en inhalenquote:
yep,zallen ze ook opdrachtenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, zo noemen ze het.
https://www.instagram.com/nobiggie2022/
Kris is voor de mannen....of ik moet er zo naast zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Jockari het volgende:
Ik vinnum leuk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kris is voor de mannen....of ik moet er zo naast zitten.
Mij wel, vind het een engnek.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij stoort me tot op heden totaal niet.
Nee, ze gaan BB bespreken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep,zallen ze ook opdrachten
maken ? zo als thomas
Nee, ze werken niet voor Endemol. Ze willen gewoon nog niet uit de picture dus maken ze hun eigen showtje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep,zallen ze ook opdrachten
maken ? zo als thomas
scheve buikspieren bestaanquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat dat niet bestaat?
En Naomi met make up blijft een debiel gezichtquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, ze werken niet voor Endemol. Ze willen gewoon nog niet uit de picture dus maken ze hun eigen showtje.
ja moet niet precies zijn,liese zei vor somige daggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, ze werken niet voor Endemol. Ze willen gewoon nog niet uit de picture dus maken ze hun eigen showtje.
De samenvoeging; 'scheef getraind'quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
scheve buikspieren bestaan
Getrainde buikspieren bestaan
Hij heeft scheve en getrainde buikspieren.
Vertel me. Wat bestaat er niet aan?
Wanneer die straks een voorkeur hebben , en dat laten blijken, hebben ze de hele FAB5 fanclub van vorig jaar achter zichquote:
ik heb het over de belgse naomiquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Naomi met make up blijft een debiel gezicht
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:09 schreef Yolk het volgende:
Handstand gaat misschien makkelijker zonder shirt, Tobias.
Ik denk dat jij er in je hoofd van hebt gemaakt dat ik zou bedoelen dat ze scheef zijn geworden door training.quote:
Die kans bestaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wanneer die straks een voorkeur hebben , en dat laten blijken, hebben ze de hele FAB5 fanclub van vorig jaar achter zich
Ze is twee uur best rustig geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef Hunter het volgende:
Kitty ratelt maar door. Die zie je nooit maar haar mond dicht.
Kittekat vult ook beide streams. Je komt er niet onderuit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef Hunter het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty gaat over de tong bij de 3 guys buiten.
Maar daar kan zij niks aan doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kittekat vult ook beide streams. Je komt er niet onderuit.
Tobias wel heel positief.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
Als je iets anders bedoelde dan wat je zei dan zei je het dus verkeerd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er in je hoofd van hebt gemaakt dat ik zou bedoelen dat ze scheef zijn geworden door training.
En dat bedoelde ik niet.
.hierbij case closed
Dat is helaas een feitquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:18 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar daar kan zij niks aan doen
Helemaal prima hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je iets anders bedoelde dan wat je zei dan zei je het dus verkeerd.
Case closed
Vreselijk he, heb gisteren de stream al uitgedaan om haar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef Hunter het volgende:
Hier is geen reclamequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
De moment voor de belgische stream om reclame te starten...
Eens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat fluisteren is wel bloedirritant trouwens ... moeten ze direct zendercheck voor krijgen.
Beter dat dan mijn obesi-buik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Tobias heeft scheef getrainde buikspieren
Nee, ze is al hele tijd gestopt, na haar hartaanvalquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:19 schreef Verida het volgende:
zou Kitty misschien zo sjagrijnig zijn omdat ze (verplicht) is gestopt met roken?
Met dank aan BBquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu hebben we 2 sterams op Kitty ... ARGH
Viel mij ook op ja...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Jockari het volgende:
Ja, hoe ze haar het beste kunnen aanspreken e.d. Cervas heeft er niet zoveel moeilijkheid me en negeert haar gewoon terwijl hij met andere het direct wil uitpraten. Hij weet als zij het verkeerd oppakt ze allebei over de rooie kunnen gaan dus liever vermeiden . Tobias zou het wel moeilijk vinden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
Das waar...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:18 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Och het is waar je het meest gelukkig van wordt toch?quote:
Sercan is bevriend met Liese. Ik vermoed dat hij uit die hoek best wat steun kan ontvangen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:22 schreef danusz1986 het volgende:
Over dat Nawel Sercan er niet uit wil maar Sercan Salar negeert en hij hem wil nomineren.
En sommige mensen ergeren zich kapot aan Kitty. Zo kunnen we nog dagen verder gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
Kitty ergert zich kapot aan sommige mensen
Ze kan naar huisquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:18 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
oke, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, ze is al hele tijd gestopt, na haar hartaanval
Als ik die blik van haar zie hoe ze meestal vanuit de keuken naar de groep kijkt....quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
Kitty ergert zich kapot aan sommige mensen
Ik heb de verkiezing voor Hummie van het jaar gemistquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:25 schreef Hunter het volgende:
Ik heb nu de goeie Eveline gevonden, dit is de Hummie van dit jaar
Eveline Aandewiel
Samensteller/Eindregie Big Brother S-2
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Ja de Fab5 fans gaan via de Insta van Naomi en Liese sowieso hem er in houden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sercan is bevriend met Liese. Ik vermoed dat hij uit die hoek best wat steun kan ontvangen.
Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:26 schreef puzziepie het volgende:
'hij' krijgt voorlopig geen woord van Klitty
Wie bedoelt ze
Hey Veridaquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:19 schreef Verida het volgende:
zou Kitty misschien zo sjagrijnig zijn omdat ze (verplicht) is gestopt met roken?
Heel irritant. Bij mijn weten is dat ook niet toegestaan. Bij ons niet iig. Maar tijden veranderen...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat fluisteren is wel bloedirritant trouwens ... moeten ze direct zendercheck voor krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |