We kunnen er een betje op zettenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang zou het duren voor de bewoners haar zat zijn?
Ja, dat was zo dom... alsof Kristof ook maar enig inzicht had in wat ze wel en niet al hadden in het huis..quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze was op tv ook niet mee eens dat Kristof ontbijt had genomen ipv suiker . Zou zij nooit doen.
Een zeer ontevreden mens.....ook weet zij totaal niet wat er allemaal in dat winkeltje stond of hoeveel er betaald moest worden voor de losse dingen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat was zo dom... alsof Kristof ook maar enig inzicht had in wat ze wel en niet al hadden in het huis..
Ik wil Nouch voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:59 schreef Jockari het volgende:
Hoewel Nouchke niet sportief oogt, doet ze verdorie vlot mee met de oefeningen.
Ik denk eergister.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
We kunnen er een betje op zetten
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nlquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien de Evelien waar ze het steeds over hebben.
Jim Bakkumquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Vraag het nog maar een keer, Salar heeft zo'n bekende stem.....vooral als je hem hoort maar niet kijkt. Is het van een bekende radiodj of van een inwoner van een oude realityshow?? Echt dezelfde manier van beginnen met de zin en eindigen.
Dacht even van die lange jongen die zo goed met Karin kon opschieten. Misschien dat beide uit dezelfde omgeving komen? Ik pieker me rot.
Het boksen zag er gister bij haar ook heel soepel uit.. alsof ze echt wel wist wat ze deed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:59 schreef Jockari het volgende:
Hoewel Nouchke niet sportief oogt, doet ze verdorie vlot mee met de oefeningen.
no biggie?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
Eerste aflevering van de "mini-talkshow" No Biggie van Liese en Naomi staat in de steigers zo te zien:
https://www.instagram.com(...)2744361895378536173/
Souf is ook nog even te zien achter de techniek.
Nouch is leuk <3quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil Nouch voor mijn verjaardag
Hij kan zo ergens anders naartoe lopen en met anderen een gesprek aangaan hoorquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Arme Peter ... zit nu constant opgescheept met Kitty
Zwarte enveloppe...oh wacht...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:03 schreef Hunter het volgende:
Kristof kijkt eens in de brievenbus. Geen post.
Nouchi is wel lekker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wil Nouch voor mijn verjaardag
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker "los" die Narwal
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je snapt dat dat niet bestaat?quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Tobias heeft scheef getrainde buikspieren
Ik vind Kristof echt lachenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Jockari het volgende:
Kristof raakt wel graag mannen aan als je hem in het oog houdt.
Whaha even de bocht afsnijden en inhalenquote:
yep,zallen ze ook opdrachtenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, zo noemen ze het.
https://www.instagram.com/nobiggie2022/
Kris is voor de mannen....of ik moet er zo naast zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Jockari het volgende:
Kristof raakt wel graag mannen aan als je hem in het oog houdt.
Ik vinnum leuk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kris is voor de mannen....of ik moet er zo naast zitten.
Mij wel, vind het een engnek.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij stoort me tot op heden totaal niet.
Nee, ze gaan BB bespreken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep,zallen ze ook opdrachten
maken ? zo als thomas
Nee, ze werken niet voor Endemol. Ze willen gewoon nog niet uit de picture dus maken ze hun eigen showtje.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep,zallen ze ook opdrachten
maken ? zo als thomas
scheve buikspieren bestaanquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt dat dat niet bestaat?
En Naomi met make up blijft een debiel gezichtquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, ze werken niet voor Endemol. Ze willen gewoon nog niet uit de picture dus maken ze hun eigen showtje.
ja moet niet precies zijn,liese zei vor somige daggenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, ze werken niet voor Endemol. Ze willen gewoon nog niet uit de picture dus maken ze hun eigen showtje.
De samenvoeging; 'scheef getraind'quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
scheve buikspieren bestaan
Getrainde buikspieren bestaan
Hij heeft scheve en getrainde buikspieren.
Vertel me. Wat bestaat er niet aan?
Wanneer die straks een voorkeur hebben , en dat laten blijken, hebben ze de hele FAB5 fanclub van vorig jaar achter zichquote:
ik heb het over de belgse naomiquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En Naomi met make up blijft een debiel gezicht
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:09 schreef Yolk het volgende:
Handstand gaat misschien makkelijker zonder shirt, Tobias.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |