Die chick drie maanden lang halal frikandellen laten etenquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Die chick drie maanden lang halal frikandellen laten eten
Grace haar BH is in ieder geval te groot voor de tieten.quote:
Is ook , er zat amper wat inquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Grace haar BH is in ieder geval te groot voor de tieten.
Aldus mijn vriend.
Mss komt er een nog een Surinamer binnen met een enorme frikandel.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel kent geen 1 Surinamer. Ze heeft wel gehoord dat Surinaams eten heel erg lekker is ...
Sercan zegt dat er in Antwerpen wel veel Surinamers wonen en ook veel Surinaamse eetzaakjes zijn.
Of alleen voor de liveshow... Wekelijkse uurtjes tuttenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben wel van mening dat de make up weg mag blijven.
Weerwolven?quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mss komt er een nog een Surinamer binnen met een enorme frikandel.
4 8 15 16 23 42quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri zegt tegen de anderen dat hij elke dag op de rode knop drukt. Is dus geen geheime opdracht o.i.d.
Viel mij al eerder op,quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:39 schreef Tourniquet het volgende:
Wat me nu pas opvalt zijn de schotten in de gang (nee niet die met een kilt).
Zijn dat er 2 totaal?
[ afbeelding ]
liese of naomi misschienquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Sercan is in de dagboekkamee. Hij had een vraagje.
We hadden weer geluid uit DBK
Het was een vrouwenstem die je hoorde "wat wilde je vragen"
"Is het mogelijk als"
En toen was het geluid weg
Ging vorig jaar ook vaak fout. Is gewoon een stagiaire van de Feboquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:42 schreef Mickytjuh het volgende:
Sercan is in de dagboekkamee. Hij had een vraagje.
We hadden weer geluid uit DBK
Het was een vrouwenstem die je hoorde "wat wilde je vragen"
"Is het mogelijk als"
En toen was het geluid weg
Misschien de Evelien waar ze het steeds over hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ging vorig jaar ook vaak fout. Is gewoon een stagiaire van de Febo
Top!quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:46 schreef Benny het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Hebben nu ook een plaatsje in de OP
Nog geen verschil tussen de opdrachten inderdaad. Op TV zal het misschien anders gaan over komen maar op de streams is weinig veranderd. Ze pakken de rituelen van vorig jaar weer op incl. Weerwolven en zulks in de avond...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:46 schreef Jockari het volgende:
Begint stilletjesaan op verleden jaar te lijken... Weinig BB-actie.
#NoBiggie2022quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:47 schreef Sangha het volgende:
[..]
Die Liese zit nog steeds in je hoofd he maat!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Liep rond zonder shirt. Dus preuts vooral.
Lekker laten lopen, joh, preutse Febo. Ik kan me Ruud uit Big Brother 1 nog herineren (helaas), de eerste nacht🤣quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Liep rond zonder shirt. Dus preuts vooral.
nee liese ,naomi en jill zijnquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:47 schreef Sangha het volgende:
[..]
Die Liese zit nog steeds in je hoofd he maat!
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Krijgt die roze teletubbie nu weer de hele dag een stream?
Ben bang met bb acties we meer sl krijgen dan we willen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog geen verschil tussen de opdrachten inderdaad. Op TV zal het misschien anders gaan over komen maar op de streams is weinig veranderd. Ze pakken de rituelen van vorig jaar weer op incl. Weerwolven en zulks in de avond...
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Krijgt die roze teletubbie nu weer de hele dag een stream?
1 x in de live uitzending en gister op de 24 uurs stream, gezien !!! maar net als vorig jaar, wij zien niet alles he, toen werd er beweerd dat Els haar trui nooit waste, in een interview zei ze later dat die elke avond gewassen werd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef Burner82 het volgende:
Heeft Kitty al eens gedoucht eigenlijk?
Ze was op tv ook niet mee eens dat Kristof ontbijt had genomen ipv suiker . Zou zij nooit doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind dat ze echt actief zijn hoor.er is vanmorgen al gedanst getwisterd en nu gesport.
En dan komt er ook nog een spel.
Ow en Kitty klaagt weer. Dat Nouchine net gedoucht heeft en nu weer sport.
Beter zou Kitty ook mee sporten...
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:50 schreef Sangha het volgende:
Ik snap nu waarom Vlamen regelmatig 'je schoenmaat' zeggen...![]()
Ze zeggen 'is goed maat'. Nee geen grap ik hoorde het echt steeds zo...
Ja precies... Wat een klaagmajoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze was op tv ook niet mee eens dat Kristof ontbijt had genomen ipv suiker . Zou zij nooit doen.
als je niet gelooft,is maar tochquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee liese ,naomi en jill zijn
metwerkend, liese en naomi hebben
oo en liveblog
Hoelang zou het duren voor de bewoners haar zat zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze was op tv ook niet mee eens dat Kristof ontbijt had genomen ipv suiker . Zou zij nooit doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |