SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 5% gewijzigd door Benny op 05-01-2022 11:43:35 ]
Of gewoon zo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Of gewoon weer terug en stream 2 aanklikken maar dit gaat sneller, zo doe ik t ook
Windows knop en linkspijltjequote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, gewoon 2 x openen, en dan verkleinen.
Nou nee hoor,ik ben vanaf 2 uur wakker,en ze sliep als een os.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:25 schreef Ebinas het volgende:
Kitty heeft weer heel slecht geslapen.
Ik heb va ong. 6 uur de streams aan gehad en toen heeft ze alleen maar liggen zagen.
Maar wellicht was ze ervoor veel wakker
Ah ik wissel wel zo nu en dan evenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, gewoon 2 x openen, en dan verkleinen.
haha dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nee hoor,ik ben vanaf 2 uur wakker,en ze sliep als een os.
Oh, die sneltoetsen kende ik niet. Ik deed altijd zo slepen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Windows knop en linkspijltje
Dan heb je exact een half scherm.
Dan andere stream openen en dan Windows knop en pijltje rechtsm
Ze zegt het nu weer, dat ze gebrek aan nachtrust heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nee hoor,ik ben vanaf 2 uur wakker,en ze sliep als een os.
Mijn favoriete sneltoets combinatie met breedbeeld schermen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Oh, die sneltoetsen kende ik niet. Ik deed altijd zo slepen.
Thx!
quote:
HEb nog teruggeluiisterd, maar ze noemen geen naamquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:37 schreef Koos1958 het volgende:
kitty vraagt of peter nog hetzelfde voelt. Over wie hebben ze het
Nou. Dat geloof ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaan denk ik op serhan stemmen, maar kitty vergeet dat als zij tegenover hem komt te staan ze zeker weg is
Dankje. Die sneltoetsen kende ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
en kijk je op tablet en 1 op phone ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik heb 1 stream op de tv via videoland app en andere op tablet.
Getatoeëerde wenkbrauwenquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
Powder brows gesprek....
Powder brows
Nooit van gehoord
Stream 1 op tv en stream 2 op tablet. Foon voor cos en WhatsAppquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
en kijk je op tablet en 1 op phone ?
Lekker handig weer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:45 schreef Blackprinces het volgende:
De stem: Nawel en salar hebben jullie een goed beeld gekregen van de bewoners
Per ongeluk express... Dit zal het roddelen en de spanning etc wel laten toenemenquote:
HELD! Dankje!quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Haar bericht aan Jill ook gelezen?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:36 schreef Toverheks het volgende:
Op naar een nieuwe dag,lees veel over Kitty op Twitter....raar wijf is het volgens mij.
Haha ik wist niet dat zo weinig mensen deze sneltoetscombi kenden....quote:
hmm sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:52 schreef Benny het volgende:
Ik zie zo langzaamaan wel een duidelijk groepje Grace - Vera - Tobias - Sercan ontstaan
Hij heeft een bekende stem jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Vraag het nog maar een keer, Salar heeft zo'n bekende stem.....vooral als je hem hoort maar niet kijkt. Is het van een bekende radiodj of van een inwoner van een oude realityshow?? Echt dezelfde manier van beginnen met de zin en eindigen.
Dacht even van die lange jongen die zo goed met Karin kon opschieten. Misschien dat beide uit dezelfde omgeving komen? Ik pieker me rot.
Hij is in België eerder op tv geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Vraag het nog maar een keer, Salar heeft zo'n bekende stem.....vooral als je hem hoort maar niet kijkt. Is het van een bekende radiodj of van een inwoner van een oude realityshow?? Echt dezelfde manier van beginnen met de zin en eindigen.
Dacht even van die lange jongen die zo goed met Karin kon opschieten. Misschien dat beide uit dezelfde omgeving komen? Ik pieker me rot.
Jacco? Of hoe heette hij ook weerquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Dat was Jacco.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Zou kunnen, maar bij deze productie lijkt me de kans ook aanwezig dat het schuifje om de stem in het huis te laten horen per ongeluk nog open stond.quote:
jacco?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
quote:
3 nederlandse en 1 belg?quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:52 schreef Benny het volgende:
Ik zie zo langzaamaan wel een duidelijk groepje Grace - Vera - Tobias - Sercan ontstaan
Das vreemd. Ik heb wel het idee dat het geluid verder oke is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:00 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Heb nog niet heel actief naar de streams gekeken maar vind het geluid bar slecht. Was vorig jaar toch een stuk beter volgens mij.
Dat valt wel mee volgens mij. Vorig jaar waren er bijna gelijk groepjes die apart gingen zitten, waardoor er minder achtergrondgeluid was. De groep is nu gewoon nog erg groot.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:00 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Heb nog niet heel actief naar de streams gekeken maar vind het geluid bar slecht. Was vorig jaar toch een stuk beter volgens mij.
Hij heeft een radiostem. Alsof we hem op de radio hebben gehoord. 538 ofzo...quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:54 schreef zodeju het volgende:
Thanksquote:
Salar wil Kristof er toch uit stemmen.. is dat weer veranderd?quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
Groepje 1: Grace - Vera - Tobias - Sercan
Groepje 2: Dimitri - Salar - Kristof
Groepje 3: Kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
Groepje 2: Dimitri - Salar - Kristof
Zou goed kunnen, denk ook aan die magere bekende met die ingevallen wangen en bril en die erg goed is in wielrennen, Komt altijd wat hyper over.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft een radiostem. Alsof we hem op de radio hebben gehoord. 538 ofzo...
Jep nu sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Salar wil Kristof er toch uit stemmen.. is dat weer veranderd?
Nou je het zegt. Dat hebben ze dit seizoen nog niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:05 schreef Hunter het volgende:
Zouden ze de huismeester dit jaar hebben afgeschaft?
Ja, goeie... Ze zoeken elkaar wel telkens opquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Salar wil Kristof er toch uit stemmen.. is dat weer veranderd?
groep 1 3 ned en 1 belg?quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:04 schreef Benny het volgende:
Groepje 2: Dimitri - Salar - Kristof (Nouchine dwarrelt hier een beetje bij)
Ja... of hiding in plain sight..quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Tourniquet het volgende:
Dimitri zegt tegen de anderen dat hij elke dag op de rode knop drukt. Is dus geen geheime opdracht o.i.d.
Ze is bang dat de camera's aangaan als ze te lang op de wc verblijvenquote:
Vera hangt het meest bij hen rond.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij zijn dimi kristoff Tobias en sercan een mannenbondje.. die kunnen allemaal goed met elkaar
Kan natuurlijk ook 'n smoes zijn, iemand op een dwaalspoor te zettenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Rhosyn het volgende:
Het geheim van de rode knop opgehelderd.
Dimitrie drukt elke dag op die knop omdat hij wil weten wat het doet. Hij bespreekt het net.
Niks geheime opdracht.
de cams zijn altijd an nur niet vor kijkers denk ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze is bang dat de camera's aangaan als ze te lang op de wc verblijven
Ja.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook 'n smoes zijn, iemand op een dwaalspoor te zetten
ik ben echt aan het wachten tot iemand dit doet, dan pas zal het spel echt beginnen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:10 schreef Hunter het volgende:
Grace heeft het warme water opgemaakt toen ze zich daaronder aan het wassen was.
liep hij in zijn blootje rond dan, of is Febo gewoon preuts?quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Dimi moet dan weer aangekleed blijven van BB
denk je weten bewohners op wc wanneerquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze is bang dat de camera's aangaan als ze te lang op de wc verblijven
Liep rond zonder shirt. Dus preuts vooral.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:13 schreef GayGuy het volgende:
[..]
liep hij in zijn blootje rond dan, of is Febo gewoon preuts?
Dimitri is gewoon een extreem impulsieve ADHDer...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:14 schreef zodeju het volgende:
Sercan kan ik steeds beter hebben....en over Dimitri ben ik nog niet uit. Op zich een leuke groep.
Volgens mij hebben ze wel heel veel appelsquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dimitri is gewoon een extreem impulsieve ADHDer...
Ik kan er wel om lachen
Maar eigenlijk dom dat ze appels hebben opgeofferd voor appelsap.....
Ze klagen dat de weinig eten hebben
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:14 schreef zodeju het volgende:
Sercan kan ik steeds beter hebben....en over Dimitri ben ik nog niet uit. Op zich een leuke groep.
Dus weer een soort NL-BE met resterende buitenstaander(s) zoals Kitty nu.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:52 schreef Benny het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:19 schreef Burner82 het volgende:
Als je alleen luistert, klinkt het alsof Peter Kristof klaar laat komen
quote:
Nouchine.quote:
Ja, anders is het zo opquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef mario390 het volgende:
zo altijd als jemand doucht is
jemand bij, de water te regulieren?
gisterenquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef Burner82 het volgende:
Heeft Kitty al eens gedoucht eigenlijk?
Heb haar al 2x zien douchen, gisteren op de stream en op TV was er een moment dat ze aan het douchen was.quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:22 schreef Burner82 het volgende:
Heeft Kitty al eens gedoucht eigenlijk?
quote:
Thnx!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb haar al 2x zien douchen, gisteren op de stream en op TV was er een moment dat ze aan het douchen was.
Sideshow Grace.quote:
En Lekkerbekje Beau... elke BB moet er een hebbe...quote:Op woensdag 5 januari 2022 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Grace precies Gaby uit Utopia 1.
Inclusief het dansen en het geloof.
Achteraf bleek dat Gaby veel fantasie had.
Ik krijg bij Grace ook dat gevoel.
Klinkt negatiefquote:Op woensdag 5 januari 2022 11:29 schreef Benny het volgende:
Peter is een beetje een buitenbeentje, niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |