Ik denk dat jij er in je hoofd van hebt gemaakt dat ik zou bedoelen dat ze scheef zijn geworden door training.quote:
Die kans bestaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wanneer die straks een voorkeur hebben , en dat laten blijken, hebben ze de hele FAB5 fanclub van vorig jaar achter zich
Ze is twee uur best rustig geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef Hunter het volgende:
Kitty ratelt maar door. Die zie je nooit maar haar mond dicht.
Kittekat vult ook beide streams. Je komt er niet onderuit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef Hunter het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty gaat over de tong bij de 3 guys buiten.
Maar daar kan zij niks aan doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kittekat vult ook beide streams. Je komt er niet onderuit.
Tobias wel heel positief.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
Als je iets anders bedoelde dan wat je zei dan zei je het dus verkeerd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er in je hoofd van hebt gemaakt dat ik zou bedoelen dat ze scheef zijn geworden door training.
En dat bedoelde ik niet.
.hierbij case closed
Dat is helaas een feitquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:18 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar daar kan zij niks aan doen
Helemaal prima hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je iets anders bedoelde dan wat je zei dan zei je het dus verkeerd.
Case closed
Vreselijk he, heb gisteren de stream al uitgedaan om haar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef Hunter het volgende:
Hier is geen reclamequote:Op woensdag 5 januari 2022 12:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
De moment voor de belgische stream om reclame te starten...
Eens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat fluisteren is wel bloedirritant trouwens ... moeten ze direct zendercheck voor krijgen.
Beter dat dan mijn obesi-buik.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Tobias heeft scheef getrainde buikspieren
Nee, ze is al hele tijd gestopt, na haar hartaanvalquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:19 schreef Verida het volgende:
zou Kitty misschien zo sjagrijnig zijn omdat ze (verplicht) is gestopt met roken?
Met dank aan BBquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
En nu hebben we 2 sterams op Kitty ... ARGH
Viel mij ook op ja...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:07 schreef Jockari het volgende:
Kristof raakt wel graag mannen aan als je hem in het oog houdt.
Ja, hoe ze haar het beste kunnen aanspreken e.d. Cervas heeft er niet zoveel moeilijkheid me en negeert haar gewoon terwijl hij met andere het direct wil uitpraten. Hij weet als zij het verkeerd oppakt ze allebei over de rooie kunnen gaan dus liever vermeiden . Tobias zou het wel moeilijk vinden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
Das waar...quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:18 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Och het is waar je het meest gelukkig van wordt toch?quote:
Sercan is bevriend met Liese. Ik vermoed dat hij uit die hoek best wat steun kan ontvangen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:22 schreef danusz1986 het volgende:
Over dat Nawel Sercan er niet uit wil maar Sercan Salar negeert en hij hem wil nomineren.
En sommige mensen ergeren zich kapot aan Kitty. Zo kunnen we nog dagen verder gaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
Kitty ergert zich kapot aan sommige mensen
Ze kan naar huisquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:18 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
oke, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee, ze is al hele tijd gestopt, na haar hartaanval
Als ik die blik van haar zie hoe ze meestal vanuit de keuken naar de groep kijkt....quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:25 schreef puzziepie het volgende:
Kitty ergert zich kapot aan sommige mensen
Ik heb de verkiezing voor Hummie van het jaar gemistquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:25 schreef Hunter het volgende:
Ik heb nu de goeie Eveline gevonden, dit is de Hummie van dit jaar
Eveline Aandewiel
Samensteller/Eindregie Big Brother S-2
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Ja de Fab5 fans gaan via de Insta van Naomi en Liese sowieso hem er in houden.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sercan is bevriend met Liese. Ik vermoed dat hij uit die hoek best wat steun kan ontvangen.
Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:26 schreef puzziepie het volgende:
'hij' krijgt voorlopig geen woord van Klitty
Wie bedoelt ze
Hey Veridaquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:19 schreef Verida het volgende:
zou Kitty misschien zo sjagrijnig zijn omdat ze (verplicht) is gestopt met roken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |