Ik denk dat jij er in je hoofd van hebt gemaakt dat ik zou bedoelen dat ze scheef zijn geworden door training.quote:
Die kans bestaat.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wanneer die straks een voorkeur hebben , en dat laten blijken, hebben ze de hele FAB5 fanclub van vorig jaar achter zich
Ze is twee uur best rustig geweest.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef Hunter het volgende:
Kitty ratelt maar door. Die zie je nooit maar haar mond dicht.
Kittekat vult ook beide streams. Je komt er niet onderuit.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef Hunter het volgende:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty gaat over de tong bij de 3 guys buiten.
Maar daar kan zij niks aan doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kittekat vult ook beide streams. Je komt er niet onderuit.
Tobias wel heel positief.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:17 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty gaat over de tong bij de 3 guys buiten.
Als je iets anders bedoelde dan wat je zei dan zei je het dus verkeerd.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er in je hoofd van hebt gemaakt dat ik zou bedoelen dat ze scheef zijn geworden door training.
En dat bedoelde ik niet.
.hierbij case closed
Dat is helaas een feitquote:Op woensdag 5 januari 2022 12:18 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar daar kan zij niks aan doen
Helemaal prima hoor.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je iets anders bedoelde dan wat je zei dan zei je het dus verkeerd.
Case closed
Vreselijk he, heb gisteren de stream al uitgedaan om haar.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:14 schreef Hunter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |