SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Kristof
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Niet vroeg iigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:24 schreef Burner82 het volgende:
Om 0:00 gaan de lampen uit, maar hoe laat gaan ze weer aan?
Dat was leuk,vooral Zoey.quote:
Nope. Maar ben ik hier nou wakker voor geworden? Dat ze die luiwammesen maar gewoon om 7.00 hun nest uit trommelen. Lekker ruzie maken door het slaaptekortquote:
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nope. Maar ben ik hier nou wakker voor geworden? Dat ze die luiwammesen maar gewoon om 7.00 hun nest uit trommelen. Lekker ruzie maken door het slaaptekort
Kutty doet haar best, maar de rest is vooralsnog te meelevend...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal met je eens
Er mag best wat frictie zijn
In #woke-tijden hebben we allemaal zwaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
Het schijnt heel zwaar te zijn hoor,dat moeten we niet vergeten.
Ik denk dat momenteel media vrij leven best goed isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
Het schijnt heel zwaar te zijn hoor,dat moeten we niet vergeten.
ze zitten in ieder geval wel veilig en mogen knuffelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:30 schreef Benny het volgende:
[..]
In #woke-tijden hebben we allemaal zwaar
Echt buitenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:33 schreef Burner82 het volgende:
Dat "buiten" van ze, is dat ook echt buiten, of overkapt?
Valt alweer mee. Omdat ze gisteren zonder jas en zo buiten stonden te voetballen.quote:
Hey Ebinasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:37 schreef Ebinas het volgende:
Morguhhh,
Zo alles gemist tot nu toe. Dat wordt terugkijken etc.
Vervelende is die namen he. FF inkomen heur.
Wel lekker hoerig al dat rood
Geukkig heb je nog niet veel gemist en de uitzending van gisteren kan je nog terug kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Sangha het volgende:
Helemaal BB vergetennnn!Hallo allemaal, weer een jaar verder, leuk!
Buiten als in regen, sneeuw en glad zoals we vorig jaar konden zien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:33 schreef Burner82 het volgende:
Dat "buiten" van ze, is dat ook echt buiten, of overkapt?
Ik ken het niet maar heb het nu ook in den kop zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Burner82 het volgende:
Door dat gejank van Kitty heb ik dat slaapliedje van Sheldon uit The Big Bang hele tijd in mijn hoofd:"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur! Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr"
Haiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:37 schreef Ebinas het volgende:
Morguhhh,
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Burner82 het volgende:
Door dat gejank van Kitty heb ik dat slaapliedje van Sheldon uit The Big Bang hele tijd in mijn hoofd:"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur! Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr"
Heyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Sangha het volgende:
Jij ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Sangha het volgende:
Ja twee maandjes of zoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het Dot wat leuk.
En wat zie ik nu Dot Mod?
En bedankt,ik nu ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Burner82 het volgende:
Hey Engine!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:40 schreef engine het volgende:
[..]
Heyleuk dat je er ook weer bij bent.
Op zijn jillsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Van mij mag er een alarm af daar.
Opstaan en knallen maar
Echt he, het snurken is weer gestartquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:42 schreef greysbones het volgende:
Ik zou helemaal krankjorum worden van al die geluiden.
Brrrrr iedereen snurkt wel eens .. maar poeh ik kan daar slecht tegenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt he, het snurken is weer gestart
Ja van mij mogen ze ook opstaan, het is nu mooi geweest met dat geslaapquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Opstaan en knallen maar
Ow ja, moet nog wel eens aan die meid denken.quote:
Ik heb goed op Lady greys gepast.quote:
Hoihoi ebinasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:37 schreef Ebinas het volgende:
Morguhhh,
Maar van wat ik teruggelezen heb, heb ik liever gesnurk dan Grace denk ikquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Brrrrr iedereen snurkt wel eens .. maar poeh ik kan daar slecht tegen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb goed op Lady greys gepast.
Grace lijkt rustiger in het dagelijks doen.. met wat geschreeuw tussendoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar van wat ik teruggelezen heb, heb ik liever gesnurk dan Grace denk ik
Freshy!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb goed op Lady greys gepast.
Klitty.quote:
Goedemorgen.quote:
Ik was daar om 6 uur al mee begonnen en elke dag op een ander tijdstip .. zodat er geen regelmaat in zitquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:45 schreef Benny het volgende:
Idealiter gewoon eerst langzaam lampen aan en met een paar minuten een knetterirritant geluid tot iedereen eruit is
Gooi er dan 'n hele zware groepsopdracht in........ en nee niet eerst wassen en aankleden! Hupquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Opstaan en knallen maar
Lijkt wel stormquote:
Ben benieuwd. Een beetje het gas eraf zou wel fijn zijn, qua haar energielevelquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grace lijkt rustiger in het dagelijks doen.. met wat geschreeuw tussendoor
quote:
Moet toch binnen 25 minutenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gooi er dan 'n hele zware groepsopdracht in........ en nee niet eerst wassen en aankleden! Hup
gelijk in het diepe
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gooi er dan 'n hele zware groepsopdracht in........ en nee niet eerst wassen en aankleden! Hup
gelijk in het diepe
Hey kijk dan je bent hier ook weer.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
gelijk in het diepe
Precies datquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Een beetje het gas eraf zou wel fijn zijn, qua haar energielevel![]()
Aan de andere kant, kan het mooie streams geven als anderen dat zat worden.
Het lijkt een reünie wel.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hey kijk dan je bent hier ook weer.
Gezellig da's wel ff geleden zeg
Krijgen ze pizza.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou er gebeuren als ze op die rode knopdrukken?
Zat ik ook net aan te denkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hebben ze weer niet slim gedaan .. ze mogen het zelf starten en stoppenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:49 schreef Benny het volgende:
Meteen na de wekker de 25 minuten warm water inzetten
Ik las het terug.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Precies dat
Voor nu irriteert vooral klitty met haar gesnurk en gezeur over gesnurk
Een lampje met een afdekking er voorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:50 schreef Ebinas het volgende:
Was dit dan?
Een gat, een zonsverduistering?
[ afbeelding ]
Nieuwe bewoner net als in aussiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
En het is een mooi gevoel.quote:
Ow kijk, had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Owww dat had ik er nooit uitgehaaldquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Een lampje met een afdekking er voor
Misschien?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik las het terug.
Misschien dat ze vandaag nog er nog over door gaat zemelen
Dat zou fijn zijn, dan gaat het wellicht boeiender worden dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben best wat dingen gepikt van bb aussie
Ze gaan overleggen hoe ze het gaan aanpakkenquote:
quote:
Ik dacht even infrarood gaat uitquote:
Kitty en Nouchine zijn de enigen in de groene kamer omdat Kitty snurkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:52 schreef Cargamelk het volgende:
Waar is iedereen ..zie hoop lege bedden?
Al gebeurt er geen reet, jij maakt het toch spannend om naar te kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:54 schreef Benny het volgende:
Camerashots worden aangepast. Er gaan dingen gebeuren
Bij Utopia maakte iemand een envelop open en kon vertrekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:54 schreef Hunter het volgende:
Er zijn BB's geweest waarbij je automatische genomineerd wordt als je op de rode knop drukt
Ik had bij binnenkomst meteen op de knop gedruktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:54 schreef Hunter het volgende:
Er zijn BB's geweest waarbij je automatische genomineerd wordt als je op de rode knop drukt
Ik verwacht dat er een paar uit frustratie gaan weglopen bij haar. Valt niet tegen die slachtofferrol van haar op te pratenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan overleggen hoe ze het gaan aanpakken![]()
Aussie had buiten een rode knop toen kwam er een nieuwe bewonerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:54 schreef Hunter het volgende:
quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er een paar uit frustratie gaan weglopen bij haar. Valt niet tegen die slachtofferrol van haar op te praten
Stop Kitty met snurkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een scheet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty snurkt zelfs als ze wakker in bed ligt.
UUUUhhhhh ze stapt net uit bedquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty is wakker.. deed net even de buitendeur open
Jah beter als eerste eruit dan als ene laatstequote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had bij binnenkomst meteen op de knop gedrukt
Rustaaaag Hij heeft er voor gezorgd dat ze allemaal stinken én geen koffiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:57 schreef Whuzz het volgende:
Waar is Bad Brother nu? Kom op man, schop die lamme takken hun bed uit.![]()
![]()
Dat was een goed begin ja. Nu doorpakkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Rustaaaag Hij heeft er voor gezorgd dat ze allemaal stinken én geen koffie
Zag er net een lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
(Geweldig dit weer. )![]()
Alhoewel licht teleurstellend dat er geen wakkere bewoners in beeld zijn.
Of de streams lopen niet synchroonquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
In de andere slaapkamer is het licht nog uit... prutsers.
Ik verheug me op het boodschappen drama.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:00 schreef Burner82 het volgende:
Tijd voor het warmwater-drama, gevolgd door het snurk-drama, gevolgd door 2 nieuwe bewoners-drama
Onhandig... vlekken krijg je d'r nooit uitquote:
Lekt Dot zo erg dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Onhandig... vlekken krijg je d'r nooit uit
Als in: zoek een hele nieuwequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Die BB stem heeft nog wel wat tweaks nodig ...
Echt hoor.Dit ging nergens over.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Die BB stem heeft nog wel wat tweaks nodig ...
Hier ook, had geluid hard staan om bewoners te kunnen horen dendert in een keer die stem de huiskamer inquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:04 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Zo. Kreeg me toch even een hartverzakking.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:05 schreef Whuzz het volgende:
Vera aanschouwt het mannelijk schoon om haar heen
Als ik haar haren zie krijg ik spontaan jeuk op mijn hoofd.quote:
Zeg ga jij nu eens druk doen in die roze camper van jequote:
Zijn hoofdbandje. Die gaat vol Nudist Rambo. Numbo zegmaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:07 schreef Burner82 het volgende:
Zou Dimi nog kleren aantrekken vandaag?
quote:
en daarna direkt nomineren-dramaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:00 schreef Burner82 het volgende:
Tijd voor het warmwater-drama, gevolgd door het snurk-drama, gevolgd door 2 nieuwe bewoners-drama
Uitzending was hij niet te verstaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:07 schreef Sangha het volgende:
Wat een sjaggerijnige BB voice over was dat!
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:08 schreef Sangha het volgende:
Ik hoop wel op deelnemers van verschillende leeftijden, lijkt nu vooral op gasten van midden twintig?
Ja. Tegen wil en dank grappigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
Kitty lijkt op een typetje van Jiskefet.
Dat geld voor de meeste dames. Alleen zijn veel dames daar onzeker over.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Het zijn oprecht wel hele mooie dames. Zien er zelfs zonder make-up (en net wakker) picobello uit.
Komt hopelijk nog, generatiekloven is extra drama!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ja vind ik ook jammer
En in het data center zitten ook 2 broekies
Lijkt me heerlijk, een bloedchagrijnige BBquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:07 schreef Sangha het volgende:
Wat een sjaggerijnige BB voice over was dat!
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:08 schreef Sangha het volgende:
Ik hoop wel op deelnemers van verschillende leeftijden, lijkt nu vooral op gasten van midden twintig?
Kom maar op, bij RLS mag dat tot over de topquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Komt hopelijk nog, generatiekloven is extra drama!
Ik moet het juiste filmpje nog even vinden,maar ze is het sprekend.quote:
Eigenlijk wel ja!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, een bloedchagrijnige BB
Precies.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik stoor me aan dat Rambo-gedoequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Irriteert mij ook al.. teveel aanwezig
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies.
"Beste Bewoners. Kom godverdomme die stinkbedden uit!"
"Beste Bewoners. Het is tijd voor het ontbijt. Kwark. Net als gister. En morgen overigens."
Nee niks .. werken voor dat ontbijt en anders helemaal niksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies.
"Beste Bewoners. Kom godverdomme die stinkbedden uit!"
"Beste Bewoners. Het is tijd voor het ontbijt. Kwark. Net als gister. En morgen overigens."
Ik wacht tot het moment dat hij met pijl, boog en kapmes door de tuin gaat rennen.quote:
I like the way you think!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niks .. werken voor dat ontbijt en anders helemaal niks
Yoghurt en kwark zijn basisquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:12 schreef Ebinas het volgende:
Mss na het ontbijt zegt er eentje.
Hebben ze te eten dan?![]()
Niemand overtreft de BB van Australië. Wat een geweldige gewiekste man was dat. Heb echt vaak in een deuk om hem gelegen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ze heeft toch niets anders, de koffers remember?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja zie het nu ook, dat is toch giga smerig.
Ze moeten de hele dag bezig zijn met het idee dat ze moeten werken voor hun volgende maaltijd ..quote:
Ik had ze gewoon volle tarwekorrels gegeven. Kauwen bitches!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik had ze gewoon volle tarwekorrels gegeven. Kauwen bitches!
Droef heettie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zit die gladjakker (weet zijn naam niet) nog niet in het huis met dat meisje?
Nee ... in de white room ... controlroomquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zit die gladjakker (weet zijn naam niet) nog niet in het huis met dat meisje?
En bijen om te kauwen voor de honing!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik had ze gewoon volle tarwekorrels gegeven. Kauwen bitches!
Wel los vliegend. Eerst vangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
En bijen om te kauwen voor de honing!![]()
Dat doen ekte mannen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
En bijen om te kauwen voor de honing!![]()
Portugal was ook lekker ... waren ze niet zo preutsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:13 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Niemand overtreft de BB van Australië. Wat een geweldige gewiekste man was dat. Heb echt vaak in een deuk om hem gelegen.
Waarom moet ze daar van kokken? Of deepthroat ze die borstel ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
Grace zit weer al kokkend haar tanden te poetsen
Zag het gisteren ook al .. die heeft een gekke fetishquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Ireth het volgende:
Staat Grace haar amandelen te poetsen ofzo? Die gaat bijna over haar nek
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel los vliegend. Eerst vangen.
(Rambo met zijn mes er achter aan...)
Vraag het haar ffquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom moet ze daar van kokken? Of deepthroat ze die borstel ofzo?
Deed ze gisteren ook, en toen anderen er iets van zeiden vond ze dat vreemd, want zo hoort tandenpoetsen volgens haarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Ireth het volgende:
Zag gisteren iets over Servië.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Portugal was ook lekker ... waren ze niet zo preuts
Haha, lol!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Ireth het volgende:
Gisteren ookalquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg Zoey vibes. Wachten tot ze d'r kont afveegt en het resultaat komt showenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef D. het volgende:
Ik word onpasselijk van Grace haar tandenpoetsen
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Deed ze gisteren ook, en toen anderen er iets van zeiden vond ze dat vreemd, want zo hoort tandenpoetsen volgens haar
Een ex van me had dat ook.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik krijg Zoey vibes. Wachten tot ze d'r kont afveegt en het resultaat komt showen
Sommige dingen hoeven niet meer opgerakeld te wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik krijg Zoey vibes. Wachten tot ze d'r kont afveegt en het resultaat komt showen
Ja ok, maar da's normaal als je je lul er te diep in steekt.quote:
Achter moet haar gesnurk oplossen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Kitty naar de dagboekkamer??? Of staat daar voor de lol
Dan doe ik toch iets verkeerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Deed ze gisteren ook, en toen anderen er iets van zeiden vond ze dat vreemd, want zo hoort tandenpoetsen volgens haar
Whuzz.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja ok, maar da's normaal als je je lul er te diep in steekt.
Of was dat met tandenpoetsen
Miss Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:18 schreef Sangha het volgende:
Die minder jonge dame in roze huispak klinkt precies zoals ze eruit ziet!
Ze intimideert de muur.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:18 schreef Burner82 het volgende:
Waarom staat kutty een muur van dichtbij te bekijken?
Neeeeeee whahahahahahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja ok, maar da's normaal als je je lul er te diep in steekt.
Of was dat met tandenpoetsen
Nee muur, laat mij maar even. Nee echt, ga nou maar weg, laat mij maar. Nee echt!!quote:
Klitty verveeld zich al.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:18 schreef Burner82 het volgende:
Waarom staat kutty een muur van dichtbij te bekijken?
Rambo showt even hoe mij met de hand bonen vermoordde in vietnam.quote:
Ik zie Tobias nergensquote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Rambo showt even hoe mij met de hand bonen vermoordde in vietnam.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Rambo showt even hoe mij met de hand bonen vermoordde in vietnam.
Behalve de awac'squote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:21 schreef Burner82 het volgende:
Ja Peter, vliegtuigen vliegen alleen vanaf 6 uur.
ja, waar komen die nu ineens vandaan, ze deden ons doen geloven dat ze die niet hadden, want waarom anders op de lopende band een bakje met 8 tandenborstels?quote:
Waarom kan die vent niet ook een ochtendjas aan doen?quote:
Is dat erop getatoeëerd?quote:
Zo close-up is dit best wel een afknapperquote:
De haartjes?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is dat erop getatoeëerd?
Tobias is leukquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke zo close-up is dit best wel een afknapper![]()
Ik mis Michel...
keuken is gedraaidquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:23 schreef Angelique61 het volgende:
Lijkt wel of de keuken minder lang is als de vorige BB, of is het gezichtsbedrog?
Is inderdaad kleiner en staat nu waar vorig jaar die lange plank was met de barkrukken bij de ramen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:23 schreef Angelique61 het volgende:
Lijkt wel of de keuken minder lang is als de vorige BB, of is het gezichtsbedrog?
Lekker en nu een cracker smeren. Misschien net nog flink gekatoeoetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
grace zit met haar reet op het aanrecht
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:24 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lekker en nu een cracker smeren. Misschien net nog flink gekatoeoet
quote:
Ha een gespierde spijkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |