Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:08 schreef Sangha het volgende:
Ik hoop wel op deelnemers van verschillende leeftijden, lijkt nu vooral op gasten van midden twintig?
Kom maar op, bij RLS mag dat tot over de topquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Komt hopelijk nog, generatiekloven is extra drama!
Ik moet het juiste filmpje nog even vinden,maar ze is het sprekend.quote:
Irriteert mij ook al.. teveel aanwezigquote:
Eigenlijk wel ja!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, een bloedchagrijnige BB
Precies.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik stoor me aan dat Rambo-gedoequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Irriteert mij ook al.. teveel aanwezig
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies.
"Beste Bewoners. Kom godverdomme die stinkbedden uit!"
"Beste Bewoners. Het is tijd voor het ontbijt. Kwark. Net als gister. En morgen overigens."
Nee niks .. werken voor dat ontbijt en anders helemaal niksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies.
"Beste Bewoners. Kom godverdomme die stinkbedden uit!"
"Beste Bewoners. Het is tijd voor het ontbijt. Kwark. Net als gister. En morgen overigens."
Ik wacht tot het moment dat hij met pijl, boog en kapmes door de tuin gaat rennen.quote:
I like the way you think!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niks .. werken voor dat ontbijt en anders helemaal niks
Yoghurt en kwark zijn basisquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:12 schreef Ebinas het volgende:
Mss na het ontbijt zegt er eentje.
Hebben ze te eten dan?![]()
Niemand overtreft de BB van Australië. Wat een geweldige gewiekste man was dat. Heb echt vaak in een deuk om hem gelegen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ze heeft toch niets anders, de koffers remember?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja zie het nu ook, dat is toch giga smerig.
Ze moeten de hele dag bezig zijn met het idee dat ze moeten werken voor hun volgende maaltijd ..quote:
Ik had ze gewoon volle tarwekorrels gegeven. Kauwen bitches!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik had ze gewoon volle tarwekorrels gegeven. Kauwen bitches!
Droef heettie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zit die gladjakker (weet zijn naam niet) nog niet in het huis met dat meisje?
Nee ... in de white room ... controlroomquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zit die gladjakker (weet zijn naam niet) nog niet in het huis met dat meisje?
En bijen om te kauwen voor de honing!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik had ze gewoon volle tarwekorrels gegeven. Kauwen bitches!
Wel los vliegend. Eerst vangen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
En bijen om te kauwen voor de honing!![]()
Dat doen ekte mannen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
En bijen om te kauwen voor de honing!![]()
Portugal was ook lekker ... waren ze niet zo preutsquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:13 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Niemand overtreft de BB van Australië. Wat een geweldige gewiekste man was dat. Heb echt vaak in een deuk om hem gelegen.
Waarom moet ze daar van kokken? Of deepthroat ze die borstel ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
Grace zit weer al kokkend haar tanden te poetsen
Zag het gisteren ook al .. die heeft een gekke fetishquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Ireth het volgende:
Staat Grace haar amandelen te poetsen ofzo? Die gaat bijna over haar nek
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wel los vliegend. Eerst vangen.
(Rambo met zijn mes er achter aan...)
Vraag het haar ffquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Waarom moet ze daar van kokken? Of deepthroat ze die borstel ofzo?
Deed ze gisteren ook, en toen anderen er iets van zeiden vond ze dat vreemd, want zo hoort tandenpoetsen volgens haarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Ireth het volgende:
Zag gisteren iets over Servië.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Portugal was ook lekker ... waren ze niet zo preuts
Haha, lol!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Ireth het volgende:
Gisteren ookalquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg Zoey vibes. Wachten tot ze d'r kont afveegt en het resultaat komt showenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:15 schreef D. het volgende:
Ik word onpasselijk van Grace haar tandenpoetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |