Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:08 schreef Sangha het volgende:
Ik hoop wel op deelnemers van verschillende leeftijden, lijkt nu vooral op gasten van midden twintig?
Kom maar op, bij RLS mag dat tot over de topquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Komt hopelijk nog, generatiekloven is extra drama!
Ik moet het juiste filmpje nog even vinden,maar ze is het sprekend.quote:
Irriteert mij ook al.. teveel aanwezigquote:
Eigenlijk wel ja!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, een bloedchagrijnige BB
Precies.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik stoor me aan dat Rambo-gedoequote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Irriteert mij ook al.. teveel aanwezig
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies.
"Beste Bewoners. Kom godverdomme die stinkbedden uit!"
"Beste Bewoners. Het is tijd voor het ontbijt. Kwark. Net als gister. En morgen overigens."
Nee niks .. werken voor dat ontbijt en anders helemaal niksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies.
"Beste Bewoners. Kom godverdomme die stinkbedden uit!"
"Beste Bewoners. Het is tijd voor het ontbijt. Kwark. Net als gister. En morgen overigens."
Ik wacht tot het moment dat hij met pijl, boog en kapmes door de tuin gaat rennen.quote:
I like the way you think!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee niks .. werken voor dat ontbijt en anders helemaal niks
Yoghurt en kwark zijn basisquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:12 schreef Ebinas het volgende:
Mss na het ontbijt zegt er eentje.
Hebben ze te eten dan?![]()
Niemand overtreft de BB van Australië. Wat een geweldige gewiekste man was dat. Heb echt vaak in een deuk om hem gelegen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ze heeft toch niets anders, de koffers remember?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja zie het nu ook, dat is toch giga smerig.
Ze moeten de hele dag bezig zijn met het idee dat ze moeten werken voor hun volgende maaltijd ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |