Zeg ga jij nu eens druk doen in die roze camper van jequote:
Zijn hoofdbandje. Die gaat vol Nudist Rambo. Numbo zegmaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:07 schreef Burner82 het volgende:
Zou Dimi nog kleren aantrekken vandaag?
quote:
en daarna direkt nomineren-dramaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:00 schreef Burner82 het volgende:
Tijd voor het warmwater-drama, gevolgd door het snurk-drama, gevolgd door 2 nieuwe bewoners-drama
Uitzending was hij niet te verstaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:07 schreef Sangha het volgende:
Wat een sjaggerijnige BB voice over was dat!
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:08 schreef Sangha het volgende:
Ik hoop wel op deelnemers van verschillende leeftijden, lijkt nu vooral op gasten van midden twintig?
Ja. Tegen wil en dank grappigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
Kitty lijkt op een typetje van Jiskefet.
Dat geld voor de meeste dames. Alleen zijn veel dames daar onzeker over.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:08 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Het zijn oprecht wel hele mooie dames. Zien er zelfs zonder make-up (en net wakker) picobello uit.
Komt hopelijk nog, generatiekloven is extra drama!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ja vind ik ook jammer
En in het data center zitten ook 2 broekies
Lijkt me heerlijk, een bloedchagrijnige BBquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:07 schreef Sangha het volgende:
Wat een sjaggerijnige BB voice over was dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |