quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Deed ze gisteren ook, en toen anderen er iets van zeiden vond ze dat vreemd, want zo hoort tandenpoetsen volgens haar
Een ex van me had dat ook.quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik krijg Zoey vibes. Wachten tot ze d'r kont afveegt en het resultaat komt showen
Sommige dingen hoeven niet meer opgerakeld te wordenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik krijg Zoey vibes. Wachten tot ze d'r kont afveegt en het resultaat komt showen
Ja ok, maar da's normaal als je je lul er te diep in steekt.quote:
Achter moet haar gesnurk oplossen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Kitty naar de dagboekkamer??? Of staat daar voor de lol
Dan doe ik toch iets verkeerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Deed ze gisteren ook, en toen anderen er iets van zeiden vond ze dat vreemd, want zo hoort tandenpoetsen volgens haar
Whuzz.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja ok, maar da's normaal als je je lul er te diep in steekt.
Of was dat met tandenpoetsen
Miss Kittyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:18 schreef Sangha het volgende:
Die minder jonge dame in roze huispak klinkt precies zoals ze eruit ziet!
Ze intimideert de muur.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:18 schreef Burner82 het volgende:
Waarom staat kutty een muur van dichtbij te bekijken?
Neeeeeee whahahahahahahaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja ok, maar da's normaal als je je lul er te diep in steekt.
Of was dat met tandenpoetsen
Nee muur, laat mij maar even. Nee echt, ga nou maar weg, laat mij maar. Nee echt!!quote:
Klitty verveeld zich al.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:18 schreef Burner82 het volgende:
Waarom staat kutty een muur van dichtbij te bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |