Owww dat had ik er nooit uitgehaaldquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Een lampje met een afdekking er voor
Misschien?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik las het terug.
Misschien dat ze vandaag nog er nog over door gaat zemelen
Dat zou fijn zijn, dan gaat het wellicht boeiender worden dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben best wat dingen gepikt van bb aussie
Ze gaan overleggen hoe ze het gaan aanpakkenquote:
quote:
Ik dacht even infrarood gaat uitquote:
Kitty en Nouchine zijn de enigen in de groene kamer omdat Kitty snurkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:52 schreef Cargamelk het volgende:
Waar is iedereen ..zie hoop lege bedden?
Al gebeurt er geen reet, jij maakt het toch spannend om naar te kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:54 schreef Benny het volgende:
Camerashots worden aangepast. Er gaan dingen gebeuren
Bij Utopia maakte iemand een envelop open en kon vertrekken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:54 schreef Hunter het volgende:
Er zijn BB's geweest waarbij je automatische genomineerd wordt als je op de rode knop drukt
Ik had bij binnenkomst meteen op de knop gedruktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:54 schreef Hunter het volgende:
Er zijn BB's geweest waarbij je automatische genomineerd wordt als je op de rode knop drukt
Ik verwacht dat er een paar uit frustratie gaan weglopen bij haar. Valt niet tegen die slachtofferrol van haar op te pratenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan overleggen hoe ze het gaan aanpakken![]()
Aussie had buiten een rode knop toen kwam er een nieuwe bewonerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:54 schreef Hunter het volgende:
quote:
Dat jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er een paar uit frustratie gaan weglopen bij haar. Valt niet tegen die slachtofferrol van haar op te praten
Stop Kitty met snurkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou er gebeuren als ze op die rode knopdrukken?
Dat was een scheet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty snurkt zelfs als ze wakker in bed ligt.
UUUUhhhhh ze stapt net uit bedquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty is wakker.. deed net even de buitendeur open
Jah beter als eerste eruit dan als ene laatstequote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had bij binnenkomst meteen op de knop gedrukt
Rustaaaag Hij heeft er voor gezorgd dat ze allemaal stinken én geen koffiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:57 schreef Whuzz het volgende:
Waar is Bad Brother nu? Kom op man, schop die lamme takken hun bed uit.![]()
![]()
Dat was een goed begin ja. Nu doorpakkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Rustaaaag Hij heeft er voor gezorgd dat ze allemaal stinken én geen koffie
Zag er net een lopenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
(Geweldig dit weer. )![]()
Alhoewel licht teleurstellend dat er geen wakkere bewoners in beeld zijn.
Of de streams lopen niet synchroonquote:Op dinsdag 4 januari 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
In de andere slaapkamer is het licht nog uit... prutsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |