SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Kristof
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Niet vroeg iigquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:24 schreef Burner82 het volgende:
Om 0:00 gaan de lampen uit, maar hoe laat gaan ze weer aan?
Dat was leuk,vooral Zoey.quote:
Nope. Maar ben ik hier nou wakker voor geworden? Dat ze die luiwammesen maar gewoon om 7.00 hun nest uit trommelen. Lekker ruzie maken door het slaaptekortquote:
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nope. Maar ben ik hier nou wakker voor geworden? Dat ze die luiwammesen maar gewoon om 7.00 hun nest uit trommelen. Lekker ruzie maken door het slaaptekort
Kutty doet haar best, maar de rest is vooralsnog te meelevend...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal met je eens
Er mag best wat frictie zijn
In #woke-tijden hebben we allemaal zwaarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
Het schijnt heel zwaar te zijn hoor,dat moeten we niet vergeten.
Ik denk dat momenteel media vrij leven best goed isquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
Het schijnt heel zwaar te zijn hoor,dat moeten we niet vergeten.
ze zitten in ieder geval wel veilig en mogen knuffelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:30 schreef Benny het volgende:
[..]
In #woke-tijden hebben we allemaal zwaar
Echt buitenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:33 schreef Burner82 het volgende:
Dat "buiten" van ze, is dat ook echt buiten, of overkapt?
Valt alweer mee. Omdat ze gisteren zonder jas en zo buiten stonden te voetballen.quote:
Hey Ebinasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:37 schreef Ebinas het volgende:
Morguhhh,
Zo alles gemist tot nu toe. Dat wordt terugkijken etc.
Vervelende is die namen he. FF inkomen heur.
Wel lekker hoerig al dat rood
Geukkig heb je nog niet veel gemist en de uitzending van gisteren kan je nog terug kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Sangha het volgende:
Helemaal BB vergetennnn!Hallo allemaal, weer een jaar verder, leuk!
Buiten als in regen, sneeuw en glad zoals we vorig jaar konden zien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:33 schreef Burner82 het volgende:
Dat "buiten" van ze, is dat ook echt buiten, of overkapt?
Ik ken het niet maar heb het nu ook in den kop zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Burner82 het volgende:
Door dat gejank van Kitty heb ik dat slaapliedje van Sheldon uit The Big Bang hele tijd in mijn hoofd:"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur! Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr"
Haiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:37 schreef Ebinas het volgende:
Morguhhh,
Zo alles gemist tot nu toe. Dat wordt terugkijken etc.
Vervelende is die namen he. FF inkomen heur.
Wel lekker hoerig al dat rood
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Burner82 het volgende:
Door dat gejank van Kitty heb ik dat slaapliedje van Sheldon uit The Big Bang hele tijd in mijn hoofd:"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur! Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr"
Heyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Sangha het volgende:
Jij ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Sangha het volgende:
Ja twee maandjes of zoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het Dot wat leuk.
En wat zie ik nu Dot Mod?
En bedankt,ik nu ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Burner82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |