Valt alweer mee. Omdat ze gisteren zonder jas en zo buiten stonden te voetballen.quote:
Hey Ebinasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:37 schreef Ebinas het volgende:
Morguhhh,
Zo alles gemist tot nu toe. Dat wordt terugkijken etc.
Vervelende is die namen he. FF inkomen heur.
Wel lekker hoerig al dat rood
Geukkig heb je nog niet veel gemist en de uitzending van gisteren kan je nog terug kijkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Sangha het volgende:
Helemaal BB vergetennnn!Hallo allemaal, weer een jaar verder, leuk!
Buiten als in regen, sneeuw en glad zoals we vorig jaar konden zien.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:33 schreef Burner82 het volgende:
Dat "buiten" van ze, is dat ook echt buiten, of overkapt?
Ik ken het niet maar heb het nu ook in den kop zittenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Burner82 het volgende:
Door dat gejank van Kitty heb ik dat slaapliedje van Sheldon uit The Big Bang hele tijd in mijn hoofd:"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur! Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr"
Haiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:37 schreef Ebinas het volgende:
Morguhhh,
Zo alles gemist tot nu toe. Dat wordt terugkijken etc.
Vervelende is die namen he. FF inkomen heur.
Wel lekker hoerig al dat rood
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Burner82 het volgende:
Door dat gejank van Kitty heb ik dat slaapliedje van Sheldon uit The Big Bang hele tijd in mijn hoofd:"Soft kitty, warm kitty, little ball of fur! Happy kitty, sleepy kitty, purr purr purr"
Heyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Sangha het volgende:
Jij ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Sangha het volgende:
Ja twee maandjes of zoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het Dot wat leuk.
En wat zie ik nu Dot Mod?
En bedankt,ik nu ook.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 08:38 schreef Burner82 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |