SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Kristof
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 3% gewijzigd door Benny op 03-01-2022 22:39:22 ]
Links Droeftoeter, rechts Lekkertje2. Zitten in "het datacenter", nog niet in het huis. En ze moeten samen 2 mensen nomineren.quote:
Echt he!!!! mag ook weleens! En voor de heren ook veel leuks vind ikquote:Op maandag 3 januari 2022 22:36 schreef zodeju het volgende:
Voor het oog van de dames die hier zitten worden we best verwent.....nu nog uitvissen of ze echt leuk zijn.![]()
Ja, in elk geval 2 lekkertjes. Meer dan waar ik op durfde te hopen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Echt he!!!! mag ook weleens! En voor de heren ook veel leuks vind ik
Aha. Dank je. Kostte mij moeite om op stream 2 te komen en toen zag ik dus ditquote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Links Droeftoeter, rechts Lekkertje2. Zitten in "het datacenter", nog niet in het huis. En ze moeten samen 2 mensen nomineren.
Ik ook, dan doen ze toch iets goed op stream 2quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef suzi1 het volgende:
ik vind het triest dat ik S2 luister en niet 1
misschien kent ie 'm van de schlagerzangerijquote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef Sestra666 het volgende:
waarom is hij zo negatief over die kristoff
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien kent ie 'm van de schlagerzangerij
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
misschien kent ie 'm van de schlagerzangerij
Ze hebben die opdracht gekregen om te nomineren en ze moeten toch tv maken. Stil zijn is ook maar zo zo, dit zijn de streams waar ik van hou!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef Kinga het volgende:
Al dit tactische gelul in de eerste dagen heeft toch nul zin? Je weet nooit wie de publiekslieveling wordt.
Ik heb tot nu toe alleen naar de andere stream geluisterd, maar wat is dat gastje klein zeg!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef TheRacingElf het volgende:
Wat een verschrikkelijke arrogante gladjakker is die datacenter gozert zeg
Het is een manier om de bewoners al wat beter te leren kennen, want ze worden besproken. Slim welquote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef Kinga het volgende:
Al dit tactische gelul in de eerste dagen heeft toch nul zin? Je weet nooit wie de publiekslieveling wordt.
Hij was bang dat Kristoff 'm in elkaar zou slaan als ie even met hem wou praten of zoietsquote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef Sestra666 het volgende:
waarom is hij zo negatief over die kristoff
Gladde aal die man...quote:
Ik twijfel nog. Denk dat ik eerst nog wat proefritjes moet makenquote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef mario390 het volgende:
zo wat met zo en achterbakse
venten will ik ook niet kijken
Sorry. Al verkocht.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Denk dat ik eerst nog wat proefritjes moet maken
''Kut big brother! Waarom heb je mij opgesloten met deze droeftoeter?''quote:
het is een echte roller coasterquote:Op maandag 3 januari 2022 22:42 schreef Benny het volgende:
Gladjakker heet Danny?
Zou nice zijn... Danny & Vera in huis
Danny Vera
Aan mij ja! Al 4 COS-topics terug!quote:
Dat wordt een Rollercoaster.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:42 schreef Benny het volgende:
Gladjakker heet Danny?
Danny Vera
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:42 schreef Benny het volgende:
Gladjakker heet Danny?
Danny Vera
Nee joh. Probeert veel te hard om cool over te komen bij Lekkertje2.quote:
Eensquote:Op maandag 3 januari 2022 22:46 schreef Sestra666 het volgende:
van mij mag peter eruit.. weet niet waarom.. dat strikje
Meiland copycat.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:46 schreef Sestra666 het volgende:
van mij mag peter eruit.. weet niet waarom.. dat strikje
reclame op de streams?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
elke 20 min reclame op de belg .... weet niet of ik dat lang volhoud
komt nog..quote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het raarste is dat ik niet echt een bepaald persoon heb waarvan ik denk
niveau jerrel, nathalie
het gaat alleen over nomineren. meisje wil kitty eruit. boy wil tobias of kristof eruitquote:Op maandag 3 januari 2022 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik probeer om het gesprek op stream 2 straks online te zetten, moet nog even een geschikt kanaal vinden,
de meeste van de vorige BB zijn allemaal geblokkeerd ...
data center mag er uit van mijquote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef Kinga het volgende:
Er zitten teveel mooiboys in. 4 dezelfde types, dat moet uitgedund imo.
Ja, graag vervangen door 4 Vera'squote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft goed zijn best gedaan dit seizoenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
niveau jerrel, nathalie
kutventen zijnquote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
niveau jerrel, nathalie
Neeee Tobias mag niet!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het gaat alleen over nomineren. meisje wil kitty eruit. boy wil tobias of kristof eruit
Geef het tijdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
niveau jerrel, nathalie
Lijkt er wel een beetje op. Maar met dikke laag make-up en tiktok filters vind ik dat altijd erg lastig. Al die tiktokkers lijken op elkaarquote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Tourniquet het volgende:
Lees op Twitter dat dit mogelijk datacenter vrouw is:
https://www.tiktok.com/@:nawelsg
Zou het?
Als hij maar van Tobias afblijft!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het gaat alleen over nomineren. meisje wil kitty eruit. boy wil tobias of kristof eruit
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op. Maar met dikke laag make-up en tiktok filters vind ik dat altijd erg lastig. Al die tiktokkers lijken op elkaar
Ze zijn ruzie aan het maken over het feit dat ze geen ruzie aan het maken warenquote:
Ligt er een beetje aan....je hebt mooiboys die bescheiden zijn en mooiboys die zichzelf vreselijk mooi vinden....dus nog maar even afwachten met eruit sturen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef Kinga het volgende:
MOA GERTJUH TOGGGGGquote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef Lux069 het volgende:
Als je alleen luisterd naar Sercan, klinkt hij als Gert Verhulst
Beetje ingevallen kippenborstje niet?quote:
ik ook wel een beetjequote:Op maandag 3 januari 2022 22:52 schreef Angel79 het volgende:
kan er niks aan doen maar zie echt els 2.0
Mee eens.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:52 schreef Angel79 het volgende:
zie liever mijn eigen ventquote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Beetje ingevallen kippenborstje niet?
ik moet eerst nog kijken of ze de hottub gaat claimenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:52 schreef Angel79 het volgende:
Ik ook. Hij mij ook zei hij gisterquote:
als hij dat zou willenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook. Hij mij ook zei hij gister![]()
Mag jouw vent in BB?
Kitty heeft echt mooie lippenstift zeg!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:52 schreef just me het volgende:
Kitty probeert met haar taal mee te doen met de jongeren
Hier vind ik haar er wel heel erg op lijken:quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op. Maar met dikke laag make-up en tiktok filters vind ik dat altijd erg lastig. Al die tiktokkers lijken op elkaar
Kut. Dan maar weer naar Vera kijken.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
als hij dat zou willen
maar daar is hij geen type voor
Els was wel meer een snepquote:
die rimpels zijn ook mooiquote:Op maandag 3 januari 2022 22:55 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Kitty heeft echt mooie lippenstift zeg!
Ik zie alleen maar Mrs Doubtfire.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:52 schreef Angel79 het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier vind ik haar er wel heel erg op lijken:
[ tiktok ]
kan wel even een live streampje maken voor jequote:
Ja. Dat zie ik ook.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:55 schreef MacDeMarco het volgende:
sercan denkt hou je klep nou maar en kitty ratelt door
Klopt.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Els was wel meer een snep
kitty lijkt wat liever
tot nu toe
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Mrs Doubtfire. [ afbeelding ]
Jaaaa, mogen we dan ook een aparte COS?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan wel even een live streampje maken voor je
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Klopt.
Els had zich allang teruggetrokken in de hottub en kutbelg gemopperd.
even een linkje naar het keldertjequote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jaaaa, mogen we dan ook een aparte COS?
Ze zijn vrijwel allemaal vreselijk druk druk drukquote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef engine het volgende:
Ik kijk nu af en toe wat flarden...ze lijken redelijk opgelaten
ohw. Nooit toegang voor gevraagd. Leek me een beetje een soort kleuter-SM-klas. Maar kan me vergissen natuurlijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
even een linkje naar het keldertje
Altijd lastig in te schatten, maar ik gok zo'n 170.quote:
geen ideequote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ohw. Nooit toegang voor gevraagd. Leek me een beetje een soort kleuter-SM-klas. Maar kan me vergissen natuurlijk.
Ja. Hier ookquote:Op maandag 3 januari 2022 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 1 hapert ontzettend, meer mensen last van ?
Ziet in haar geen bedreigingquote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef Sestra666 het volgende:
droeftoeter wil niet dat ze op kitty stemt
Enjoyquote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zijn vrijwel allemaal vreselijk druk druk druk
Ik heb het geluid al uit.
Pff wat een rust. Hier lezen. Wijntje erbij.
Emil bedoel je?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef Sestra666 het volgende:
droeftoeter wil niet dat ze op kitty stemt
Is het ook.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ohw. Nooit toegang voor gevraagd. Leek me een beetje een soort kleuter-SM-klas. Maar kan me vergissen natuurlijk.
Sow ik hoop er wel wat beter uit te zien op die leeftijdquote:
Snapte?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:01 schreef freaky40 het volgende:
We hebben weer een 'snap je wat ik bedoel' in het huis....
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:01 schreef Whuzz het volgende:
Denkt Dimi dat hij Rambo is?
Dan moet hij toch eens stoppen met leg-day skippen. en arm-day. en chest-day, back-day, every day.
Ja, viel mij ook al opquote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef Lux069 het volgende:
Als je alleen luisterd naar Sercan, klinkt hij als Gert Verhulst
Nice!quote:Op maandag 3 januari 2022 23:02 schreef Hunter het volgende:
Screenshot probleempje opgelost
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 3 januari 2022 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sow ik hoop er wel wat beter uit te zien op die leeftijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
had het straks niet gezienquote:
Ah. Ik heb speciaal voor BB videoland genomen. Had maar gewoon op premium geklikt. Goed gegokt dus.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:02 schreef rinardo het volgende:
Reclame op videoland, waarom? zie hier
[ link | afbeelding ]
Ik vind het ook wel leukquote:
Noem je dat ruziequote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef mario390 het volgende:
is toch niet normal
dat zo vroeg ruzie is
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
De gluurbuur!quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef mario390 het volgende:
is toch niet normal
dat zo vroeg ruzie is
Klopt, die gaat wel goed.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, waardeloos. Stream 2 daarintegen is prima ....
big brother boysquote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe boyband in oprichting
Interessant, Interessant, BOEIEND, Interessantquote:
Ruzie? ik kijk beide streams nergens ruzie...quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef mario390 het volgende:
is toch niet normal
dat zo vroeg ruzie is
Is meer Diminiquote:Op maandag 3 januari 2022 23:04 schreef Kinga het volgende:
Dimitri vindt zichzelf heel wat he? Doe wat aan joh.
Vorig jaar draaiden ze bepaalde microfoons dicht, nu staan ze allemaal open en is het een kippenhokquote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef ikbenonline het volgende:
Wat een gekibbel, niet te volgen....
wtfquote:
ik kijk nog nietquote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ruzie? ik kijk beide streams nergens ruzie...
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:06 schreef Hunter het volgende:
Lieverdje vraagt om afschmink en lippenbalsem in de microfoon.
Ja, en ze hebben ondanks alle "regie"-apparatuur die er staat geen enkele invloed op de beelden die ze zien.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Hunter het volgende:
Dat datacenter is gewoon de white room van vorig jaar
Au fond niets nieuws onder de zon.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:00 schreef DKUp het volgende:
Stream voor het eerst aan en ze lurpen aan die geile waterflesjes uit saaiheid
Ik probeer het morgen wel weer met frisse tegenzinquote:Op maandag 3 januari 2022 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Au fond niets nieuws onder de zon.
Ik weet niet of ik dit al die weken ga uitzingen.
De laatste maand zal wel het tofst worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Au fond niets nieuws onder de zon.
Ik weet niet of ik dit al die weken ga uitzingen.
4 streams?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah. Ik heb speciaal voor BB videoland genomen. Had maar gewoon op premium geklikt. Goed gegokt dus.
Nee, laatste maand is ruk, te weinig mensen, alle spanning er uit.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De laatste maand zal wel het tofst worden.
Ik ben vorig jaar in de laatste week afgehaakt.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De laatste maand zal wel het tofst worden.
als ze zo blijft leunen worden ze vanzelf platquote:
Geniet ervan zolang het duurt!quote:
Ik o... .... ... wacht, was even afgeleid. Waar hadden we het over?quote:
Een beetje van Nena, een beetje van Monique Sluyter.quote:
Meh, de Belgen tegen de Nederlanders en zoey welke er huilend tussen zat. Genot.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, laatste maand is ruk, te weinig mensen, alle spanning er uit.
Meestal na een week of 3 wordt het leuk. Veel mensen nog, spanningen, gekonkel, ruzies
slaap ze sesquote:Op maandag 3 januari 2022 23:13 schreef Sestra666 het volgende:
tijd voor bed![]()
spelletjes kijken vink niks aan
Weerwolven. Je kan erop wachten.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhje.. datte weer... wachten op het volgende spelletje..
puzzelen, kaarten, weerwolfje.. zoveel keuze![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat was idd erg triest. Maarja, verveling is een grote vijand als je overdag niet mag slapen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar in de laatste week afgehaakt.
hij krijgt het warm van vera of peterquote:
een Rambonenstaak ja! Beetje restecp!quote:
hij wilde op jou lijken maar dat is misluktquote:
Nee nee nee nee nee nee nee nee nee!!!!quote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef MacDeMarco het volgende:
big brother zegt: throw that ass in the circle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
die is van @HiDiHoquote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
https://m.twitch.tv/hidiho_twitch
Hier kun je de livestreams ook volgen.
Respect moet je verdienenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
een Rambonenstaak ja! Beetje restecp!
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste poging voor vanavond .....![]()
Gesprek over de aankomende nominaties deel 1 - 3 januari 2022.Fijn dat je er ook weer bent DGKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Dat gaat hem met dit lichaam niet lukkenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij wilde op jou lijken maar dat is mislukt
Restecp? Blijf eens van die drank afquote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
een Rambonenstaak ja! Beetje restecp!
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste poging voor vanavond .....![]()
Gesprek over de aankomende nominaties deel 1 - 3 januari 2022.Directe link, magdâh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zooitje zo aanschouwende, denk ik dat dat moeilijk wordt. Hier gaan we aardig wat whiskey bij nodig hebbenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Restecp? Blijf eens van die drank af
Whisky altijd goedquote:Op maandag 3 januari 2022 23:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het zooitje zo aanschouwende, denk ik dat dat moeilijk wordt. Hier gaan we aardig wat whiskey bij nodig hebben
en een beetje broccoliquote:Op maandag 3 januari 2022 23:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het zooitje zo aanschouwende, denk ik dat dat moeilijk wordt. Hier gaan we aardig wat whiskey bij nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |