Neeee Tobias mag niet!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het gaat alleen over nomineren. meisje wil kitty eruit. boy wil tobias of kristof eruit
Geef het tijdquote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het raarste is dat ik niet echt een bepaald persoon heb waarvan ik denk
niveau jerrel, nathalie
Lijkt er wel een beetje op. Maar met dikke laag make-up en tiktok filters vind ik dat altijd erg lastig. Al die tiktokkers lijken op elkaarquote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Tourniquet het volgende:
Lees op Twitter dat dit mogelijk datacenter vrouw is:
https://www.tiktok.com/@:nawelsg
Zou het?
Als hij maar van Tobias afblijft!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het gaat alleen over nomineren. meisje wil kitty eruit. boy wil tobias of kristof eruit
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op. Maar met dikke laag make-up en tiktok filters vind ik dat altijd erg lastig. Al die tiktokkers lijken op elkaar
Ze zijn ruzie aan het maken over het feit dat ze geen ruzie aan het maken warenquote:
Ligt er een beetje aan....je hebt mooiboys die bescheiden zijn en mooiboys die zichzelf vreselijk mooi vinden....dus nog maar even afwachten met eruit sturen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef Kinga het volgende:
Er zitten teveel mooiboys in. 4 dezelfde types, dat moet uitgedund imo.
MOA GERTJUH TOGGGGGquote:Op maandag 3 januari 2022 22:51 schreef Lux069 het volgende:
Als je alleen luisterd naar Sercan, klinkt hij als Gert Verhulst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |