abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 januari 2022 @ 14:42:10 #2
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203009339
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik vroeg naar de noodsituatie.

Moet er dan een noodsituatie zijn om een demonstratie te verbieden? Daarnaast als deze demonstratie verboden word kun je ook naar de rechter stappen om dat besluit ongegrond te verklaren ipv je aanhang dan maar op te roepen om 'op eigen titel' te komen.

De personen die achter die organisaties zitten die dit soort demonstraties veroorzaken, zijn ook geen mensen die die verantwoordelijkheid niet willen dragen, ze willen allen maar dat erzoveel mogelijke mensen komen die zo hard mogelijk schreeuwen ongeacht het kleurtje wat er uit komt, dus je kunt er geen partij op afsturen die de boel in de hand houd op het moment dat de vlam in de pan slaat, het is in dat opzicht ook meer een evenement dat een demonstratie en daar heb je dan wel weer een vergunning voor nodig.

[ Bericht 11% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 03-01-2022 14:50:03 ]
pi_203009355
twitter


Wat hier het nut van was idd...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203009372
Er waren aanwijzingen dat lui erop uit waren op verstoring van de openbare orde, dus genoeg reden om de zooi te verbieden en de omgeving van het MP tot veiligheidsrisicogebied te bestempelen.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203009375
quote:
Geen kudo's van de politie jegens de dappere strijders die in weer en wind live verslag deden middels een (5G?) stream -O- -O-
Het was een mooi avond vanachter de pc :@
pi_203009380
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:43 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Wat hier het nut van was idd...
Het nut was om die leider van IHGVV te pakken...Of doel je op de tweet? dat is lekker wijzen naar NL nadat Nl heeft gewezen naar dat clubje
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203009391
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:45 schreef spoilert het volgende:
Er waren aanwijzingen dat lui erop uit waren op verstoring van de openbare orde, dus genoeg reden om de zooi te verbieden en de omgeving van het MP tot veiligheidsrisicogebied te bestempelen.
Die reden gebruiken ze bij letterlijk elke demo.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203009410
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:47 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die reden gebruiken ze bij letterlijk elke demo.
Gelukkig zijn die redenen ook hier in deze reeks voorbij gekomen. Een Telegramgroepje waar er door meerdere wordt opgeroepen om agenten te ontwapenen en/of te lynchen. Als er dan 80k man mee lezen in zo'n groep is dat genoeg. En ga niet beginnen over dat de popo zelf die berichten plaatst....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203009469
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:48 schreef spoilert het volgende:

[..]
Gelukkig zijn die redenen ook hier in deze reeks voorbij gekomen. Een Telegramgroepje waar er door meerdere wordt opgeroepen om agenten te ontwapenen en/of te lynchen. Als er dan 80k man mee lezen in zo'n groep is dat genoeg. En ga niet beginnen over dat de popo zelf die berichten plaatst....
Het probleem is wel dat na ieder verbod of uit de hand gelopen demo het sentiment jegens de sterke arm negatiever wordt. In deze mate van ontwikkelingen is niet de vraag of, maar wanneer er een diender een kop kleiner wordt gemaakt.
pi_203009507
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:52 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Het probleem is wel dat na ieder verbod of uit de hand gelopen demo het sentiment jegens de sterke arm negatiever wordt. In deze mate van ontwikkelingen is niet de vraag of, maar wanneer er een diender een kop kleiner wordt gemaakt.
De vraag wie is eropuit om het uit de hand te laten lopen? Ik denk dat iedereen die lekker verdient aan de hele Corona onvrede uitermate blij is met de verharding....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 3 januari 2022 @ 14:56:12 #11
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203009514
Ik denk dat als de FvD geen olie op het vuur had gegooid door te melden dat ze hun manifestatie op het Museumplein gehouden werd, dat de demonstratie niet eens verboden was, maar dat is achteraf praten.
pi_203009536
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik denk dat als de FvD geen olie op het vuur had gegooid door te melden dat ze hun manifestatie op het Museumplein gehouden werd, dat de demonstratie niet eens verboden was, maar dat is achteraf praten.
Het was al verboden voordat de FvD de aankondiging deed, dit ivm de aangekondigde staking. De FvD zag een mooie kans voor zichzelf om zich te profileren bij hun doelgroep.....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 3 januari 2022 @ 14:58:50 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203009548
Wat is dat trouwens met dat hele ‘veteranen’ gebeuren?
Ik bezie dat nu al een tijdje, maar snap er niets van. Vind het zo Amerikaans over komen, of beter gezegd zo niet Nederlands.

Als ze nu eens een linie artsen en wetenschappers vooraan zouden zetten die wapperde met feiten zou het misschien nog ergens op slaan. Maar veteranen? Wat is het verschil tussen een veteraan en wie dan ook?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203009556
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:55 schreef spoilert het volgende:

[..]
De vraag wie is eropuit om het uit de hand te laten lopen? Ik denk dat iedereen die lekker verdient aan de hele Corona onvrede uitermate blij is met de verharding....
Voor mensen die uit zijn op destabilisatie is Corona een godsgeschenk. In plaats van dat ze zelf een situatie moeten creλren om hun onvrede te kunnen uiten en anarchistisch lopen doen, wordt dat op een presenteerblaadje aangereikt. Dat hoeft niet eens een financieel gewin te zijn maar ideologisch.
  maandag 3 januari 2022 @ 15:01:12 #15
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203009570
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat is dat trouwens met dat hele ‘veteranen’ gebeuren?
Ik bezie dat nu al een tijdje, maar snap er niets van. Vind het zo Amerikaans over komen, of beter gezegd zo niet Nederlands.

Als ze nu eens een linie artsen en wetenschappers vooraan zouden zetten die wapperde met feiten zou het misschien nog ergens op slaan. Maar veteranen? Wat is het verschil tussen een veteraan en wie dan ook?
Om te laten denken dat de mensen die de klappen op willen vangen echte soldaten zijn/waren ,die kunnen bemiddelen danwel beschermen.
pi_203009578
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat is dat trouwens met dat hele ‘veteranen’ gebeuren?
Ik bezie dat nu al een tijdje, maar snap er niets van. Vind het zo Amerikaans over komen, of beter gezegd zo niet Nederlands.

Als ze nu eens een linie artsen en wetenschappers vooraan zouden zetten die wapperde met feiten zou het misschien nog ergens op slaan. Maar veteranen? Wat is het verschil tussen een veteraan en wie dan ook?
Zoals ze daar lopen? helemaal niets. Die club heeft zich zelf opgericht nav een "Police for freedom" demo, hier liepen " agenten" zorgmedewerkers bij mee. Deze club wilde laten zien dat "veteranen" en/of militairen ook ontevreden zijn en willen een status ontlenen aan hun uniform. Verder willen ze een beetje een soort van orde dienst zijn bij demo's
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203009580
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat is dat trouwens met dat hele ‘veteranen’ gebeuren?
Ik bezie dat nu al een tijdje, maar snap er niets van. Vind het zo Amerikaans over komen, of beter gezegd zo niet Nederlands.

Als ze nu eens een linie artsen en wetenschappers vooraan zouden zetten die wapperde met feiten zou het misschien nog ergens op slaan. Maar veteranen? Wat is het verschil tussen een veteraan en wie dan ook?
Het werd pas echt "Amerikaans" toen "Het leger van het volk" met een paar man kwam opdagen, incl platecarriers ,warrior belt en paraplu.
pi_203009591
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat is dat trouwens met dat hele ‘veteranen’ gebeuren?
Ik bezie dat nu al een tijdje, maar snap er niets van. Vind het zo Amerikaans over komen, of beter gezegd zo niet Nederlands.

Als ze nu eens een linie artsen en wetenschappers vooraan zouden zetten die wapperde met feiten zou het misschien nog ergens op slaan. Maar veteranen? Wat is het verschil tussen een veteraan en wie dan ook?
Klopt, het begint te lijken op de groepjes die vorig jaar 6 januari rondliepen bij het Capitol. Het enige wat nog ontbrak waren ty-raps. :') Misschien zijn deze 'veteranen' wat minder heldhaftig, maar iedere gek kan zich aansluiten in een legerjas
  maandag 3 januari 2022 @ 15:04:35 #19
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203009601
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat is dat trouwens met dat hele ‘veteranen’ gebeuren?
Ik bezie dat nu al een tijdje, maar snap er niets van. Vind het zo Amerikaans over komen, of beter gezegd zo niet Nederlands.

Als ze nu eens een linie artsen en wetenschappers vooraan zouden zetten die wapperde met feiten zou het misschien nog ergens op slaan. Maar veteranen? Wat is het verschil tussen een veteraan en wie dan ook?
Niks. Is gewoon een club wappies die defensie hebben verlaten of ooit een keer dienstplichtig zijn geweest en van mening zijn dat dat pak hun een soort van extra status geeft. Daarnaast doen ze net alsof ze spreken voor alle militairen/ veteranen.

Bottomline, het zijn gewoon wappies.
  maandag 3 januari 2022 @ 15:15:16 #20
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203009728
Misschien heeft de ME de wappies gisteren een keer 'een poets gebakken' door te zeggen dat ze gingen staken, voor de verandering.
pi_203009783
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:43 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Wat hier het nut van was idd...
Dit is hetzelfde incident langer in beeld en vanuit een andere hoek. Je ziet een man met een wit/oranje vlag die naar voren komt gestormd. Er ontstaat een opstootje. De man rent weg, en komt later weer naar voren gerend.

twitter
pi_203010036
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:43 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Wat hier het nut van was idd...
Oost-Europese handophouders lopen onze regering dus lekker te trollen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203010098
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 15:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dit is hetzelfde incident langer in beeld en vanuit een andere hoek. Je ziet een man met een wit/oranje vlag die naar voren komt gestormd. Er ontstaat een opstootje. De man rent weg, en komt later weer naar voren gerend.

[ twitter ]
Dat "opstootje" ontstond omdat een AT vanachter de ME-linie vandaan ιιn van de "veteranen" (met blauwe baret) eruit wilde pakken, maar dat mislukte.
pi_203010435
Ik was toevallig in Nederland en ben dus als toerist ook maar eens gegaan om te zien hoe dat nou is. Ik demonstreer nooit. Woon in Frankrijk waar elke week wordt gedemonstreerd en ben ook nog nooit gegaan, want heb meestal andere dingen te doen en het is mijn strijd niet.

Wat er gebeurde was dat iedereen van het Museumplein af moest, wat iedereen ook deed. Sfeer was zeer ontspannen.

Vervolgens liep men tegen een blokkade van auto's en agenten aan, en dat zie je hierboven dus. Mensen konden er niet uit, liepen in een fuik.

Dus voor hen was een blokkade, alle andere straten waren afgesloten en het Museumplein zelf ook. Men kon dus geen kans op. Dat zorgde voor verwarring.

In plaats van de mensen het gebied te laten verlaten, werden ze dus opgesloten en vervolgens begon de politie te meppen en ging met honden los. Ging nergens over.

Ik ben ervan overtuigd dat als de politie de mensen gewoon had laten gaan, er absoluut geen geweld was geweest. Het was nergens voor nodig, volstrekt zinloos en zelfs gevaarlijk door iedereen op te sluiten. Als er paniek was uitgebroken, had dat tot een stampede kunnen leiden, hadden mensen vertrapt kunnen worden, enzovoorts. Volstrekt onverantwoord gedrag van de politie, iedereen kan dat snappen.

Zelfs als je ervan overtuigd bent dat de demonstratie terecht verboden was, had de politie de mensen veilig weg moeten leiden, en niet opsluiten en daarna gaan meppen. Sloeg echt nergens op.

En nu krijg je dus krantenkoppen dat de demonstranten door het lint gingen. De beelden laten echt anders zien. De sfeer was een beetje zoals een festival, mensen lopen gewoon rond, maken muziek, zingen een liedje. Pas toen de politie ineens met busjes over het veld ging rijden, werd de sfeer gespannener.
pi_203010621
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Moet er dan een noodsituatie zijn om een demonstratie te verbieden?
Ja. Een noodzaak, om het beter te formuleren. Het is geen afweging, het is een vaststelling. De burgemeester meent niet anders te kunne.

quote:
Daarnaast als deze demonstratie verboden word kun je ook naar de rechter stappen om dat besluit ongegrond te verklaren ipv je aanhang dan maar op te roepen om 'op eigen titel' te komen.
Bestuurders moeten uit zichzelf de wet en het recht respecteren.

quote:
De personen die achter die organisaties zitten die dit soort demonstraties veroorzaken, zijn ook geen mensen die die verantwoordelijkheid niet willen dragen, ze willen allen maar dat erzoveel mogelijke mensen komen die zo hard mogelijk schreeuwen ongeacht het kleurtje wat er uit komt, dus je kunt er geen partij op afsturen die de boel in de hand houd op het moment dat de vlam in de pan slaat, het is in dat opzicht ook meer een evenement dat een demonstratie en daar heb je dan wel weer een vergunning voor nodig.
Smoejes. De burgemeester moet in de eerste plaats zorgen dat de demonstratie ordelijk verloopt, en bijvoorbeeld beschermd is tegen geweld door andersdenkenden en daar is politie-aanwezigheid voor. Die was er in voldoende mate zoals we hebben kunnen zien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203010760
Je kan niet ontkennen dat die me'ers er graag op los slaan, dus er kan wel een kern van waarheid in zitten.

Desalniettemin is er nu een agent zwaar gewond door een paar van die wappies. Waarom niet iedereen gewoon 1 voor 1 arresteren en afvoeren ipv dat kat en muis spelletje altijd.
pi_203010814
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:52 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Het probleem is wel dat na ieder verbod of uit de hand gelopen demo het sentiment jegens de sterke arm negatiever wordt. In deze mate van ontwikkelingen is niet de vraag of, maar wanneer er een diender een kop kleiner wordt gemaakt.
https://www.nu.nl/coronav(...)g-demonstranten.html
pi_203010935
Oordeel zelf of dit proportioneel geweld is.

Ongewapende mensen die geen bedreiging vormen probeerden de straat waar ze naartoe waren gechargeerd te verlaten en worden en passant dus geslagen en met honden aangevallen.

twitter


Wat mij betreft echt zinloos geweld. Het enige risico op geweld tijdens deze demonstratie lijkt afkomstig te zijn geweest van de politie.
pi_203011025
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Oordeel zelf of dit proportioneel geweld is.

Ongewapende mensen die geen bedreiging vormen probeerden de straat waar ze naartoe waren gechargeerd te verlaten en worden en passant dus geslagen en met honden aangevallen.

[ twitter ]

Wat mij betreft echt zinloos geweld. Het enige risico op geweld tijdens deze demonstratie lijkt afkomstig te zijn geweest van de politie.
De groep mensen loopt over het trottoir aan de linkerkant langs de ME-linie, man met sik kiest ervoor om vanuit de groep richting ME te rennen. Tja.
pi_203011033
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:57 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
De groep mensen loopt over het trottoir aan de linkerkant langs de ME-linie, man met sik kiest ervoor om vanuit de groep richting ME te rennen. Tja.
Ik zie dat helemaal niet op de beelden. Ook mensen die gewoon langs liepen werden geslagen is op andere beelden te zien. Het is dat de ME in sterke minderheid was, anders had iedereen een pak slaag gekregen denk ik. En waarom toch. Ze volgden instructies op.
pi_203011059
Al gepost?

twitter
pi_203011071
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:01 schreef Nober het volgende:
Al gepost?

[ twitter ]
Ja, en Pepijn is niet zuiver op de graat, er wordt hier niemand gearresteerd, zij krijgen een gebiedsverbod.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 3 januari 2022 @ 17:05:22 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203011078
twitter


Corrupte pedofielen. Nazi’s!

Moet je in een dictatuur eens proberen tegen agenten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 januari 2022 @ 17:06:44 #34
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203011085
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Oordeel zelf of dit proportioneel geweld is.

Ongewapende mensen die geen bedreiging vormen probeerden de straat waar ze naartoe waren gechargeerd te verlaten en worden en passant dus geslagen en met honden aangevallen.

[ twitter ]

Wat mij betreft echt zinloos geweld. Het enige risico op geweld tijdens deze demonstratie lijkt afkomstig te zijn geweest van de politie.
Jezus! :{
pi_203011135
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik zie dat helemaal niet op de beelden. Ook mensen die gewoon langs liepen werden geslagen is op andere beelden te zien. Het is dat de ME in sterke minderheid was, anders had iedereen een pak slaag gekregen denk ik. En waarom toch. Ze volgden instructies op.
Hij bevindt zich in ieder geval ver buiten de groep demonstranten, tussen ME en pers in als hij wordt gegrepen door die hond. Wat deed hij daar? Blijkbaar werd hij op dat moment als een bedreiging gezien. Verder zie ik op die beelden weinig bijzonders, alleen wat tikken als mensen te dichtbij komen of niet snel genoeg doorlopen.

edit:
In dit filmpje zie 'm ook al provocerend staan, op dat moment αchter de ME-linie die aan het einde van dat filmpje door de demonstranten wordt doorbroken. Waarschijnlijk toen al de aandacht getrokken.

twitter




[ Bericht 22% gewijzigd door Tourniquet op 03-01-2022 17:22:35 ]
pi_203011147
euuh oeps....

twitter
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 3 januari 2022 @ 17:14:16 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203011154
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Oordeel zelf of dit proportioneel geweld is.

Ongewapende mensen die geen bedreiging vormen probeerden de straat waar ze naartoe waren gechargeerd te verlaten en worden en passant dus geslagen en met honden aangevallen.

[ twitter ]

Wat mij betreft echt zinloos geweld. Het enige risico op geweld tijdens deze demonstratie lijkt afkomstig te zijn geweest van de politie.
Het grappige is dat dit soort filmpjes zonder uitzondering altijd precies bij de aanhouding beginnen.

Ik vraag me af waarom dat zo is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203011156
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Oordeel zelf of dit proportioneel geweld is.

Ongewapende mensen die geen bedreiging vormen probeerden de straat waar ze naartoe waren gechargeerd te verlaten en worden en passant dus geslagen en met honden aangevallen.

[ twitter ]

Wat mij betreft echt zinloos geweld. Het enige risico op geweld tijdens deze demonstratie lijkt afkomstig te zijn geweest van de politie.
Volgens mij is de groep te dicht bij de voorruiten. Eigen schuld dus.

De voorste gedeelte van de stoet loopt wel goed.
pi_203011173
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Het grappige is dat dit soort filmpjes zonder uitzondering altijd precies bij de aanhouding beginnen.

Ik vraag me af waarom dat zo is.
Maar er staat Uncut bij.....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 3 januari 2022 @ 17:16:18 #40
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203011183
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik was toevallig in Nederland en ben dus als toerist ook maar eens gegaan om te zien hoe dat nou is. Ik demonstreer nooit. Woon in Frankrijk waar elke week wordt gedemonstreerd en ben ook nog nooit gegaan, want heb meestal andere dingen te doen en het is mijn strijd niet.

Wat er gebeurde was dat iedereen van het Museumplein af moest, wat iedereen ook deed. Sfeer was zeer ontspannen.

Vervolgens liep men tegen een blokkade van auto's en agenten aan, en dat zie je hierboven dus. Mensen konden er niet uit, liepen in een fuik.

Dus voor hen was een blokkade, alle andere straten waren afgesloten en het Museumplein zelf ook. Men kon dus geen kans op. Dat zorgde voor verwarring.

In plaats van de mensen het gebied te laten verlaten, werden ze dus opgesloten en vervolgens begon de politie te meppen en ging met honden los. Ging nergens over.

Ik ben ervan overtuigd dat als de politie de mensen gewoon had laten gaan, er absoluut geen geweld was geweest. Het was nergens voor nodig, volstrekt zinloos en zelfs gevaarlijk door iedereen op te sluiten. Als er paniek was uitgebroken, had dat tot een stampede kunnen leiden, hadden mensen vertrapt kunnen worden, enzovoorts. Volstrekt onverantwoord gedrag van de politie, iedereen kan dat snappen.

Zelfs als je ervan overtuigd bent dat de demonstratie terecht verboden was, had de politie de mensen veilig weg moeten leiden, en niet opsluiten en daarna gaan meppen. Sloeg echt nergens op.

En nu krijg je dus krantenkoppen dat de demonstranten door het lint gingen. De beelden laten echt anders zien. De sfeer was een beetje zoals een festival, mensen lopen gewoon rond, maken muziek, zingen een liedje. Pas toen de politie ineens met busjes over het veld ging rijden, werd de sfeer gespannener.
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:46 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Oordeel zelf of dit proportioneel geweld is.

Ongewapende mensen die geen bedreiging vormen probeerden de straat waar ze naartoe waren gechargeerd te verlaten en worden en passant dus geslagen en met honden aangevallen.

Wat mij betreft echt zinloos geweld. Het enige risico op geweld tijdens deze demonstratie lijkt afkomstig te zijn geweest van de politie.
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 16:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik zie dat helemaal niet op de beelden. Ook mensen die gewoon langs liepen werden geslagen is op andere beelden te zien. Het is dat de ME in sterke minderheid was, anders had iedereen een pak slaag gekregen denk ik. En waarom toch. Ze volgden instructies op.
De demo was verboden... Tot zover het "opvolgen van instructies"...

En verder:

  maandag 3 januari 2022 @ 17:21:07 #41
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203011265
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Hij bevindt zich in ieder geval ver buiten de groep demonstranten, tussen ME en pers in als hij wordt gegrepen door die hond. Wat deed hij daar? Blijkbaar werd hij op dat moment als een bedreiging gezien. Verder zie ik op die beelden weinig bijzonders, alleen wat tikken als mensen te dichtbij komen of niet snel genoeg doorlopen.

edit:
In dit filmpje zie 'm ook al provocerend staan, op dat moment αchter de ME-linie die aan het einde van dat filmpje door de demonstranten wordt doorbroken. Waarschijnlijk toen al de aandacht getrokken.

[ twitter ]

[ afbeelding ]
Die hele straat stond bomvol mensen omdat ze daarheen waren gedreven. Die kleine opening was zeer klein, het stond er nog helemaal vol. Mensen konden ϋberhaupt nergens heen. Was een extreem gevaarlijke situatie de politie zelf heeft veroorzaakt door mensen in te sluiten.
pi_203011286
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Die hele straat stond bomvol mensen omdat ze daarheen waren gedreven. Die kleine opening was zeer klein, het stond er nog helemaal vol. Mensen konden ϋberhaupt nergens heen. Was een extreem gevaarlijke situatie de politie zelf heeft veroorzaakt door mensen in te sluiten.
Als hij gewoon achter de stoet aanliep was er niks aan de hand. Heeft niks met vernauwing te maken.
pi_203011308
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Als hij gewoon achter de stoet aanliep was er niks aan de hand. Heeft niks met vernauwing te maken.
Toen was de politie al begonnen met meppen zonder reden. De man was waarschijnlijk boos en terecht. Zinloos politiegeweld.
pi_203011315
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Die hele straat stond bomvol mensen omdat ze daarheen waren gedreven. Die kleine opening was zeer klein, het stond er nog helemaal vol. Mensen konden ϋberhaupt nergens heen. Was een extreem gevaarlijke situatie de politie zelf heeft veroorzaakt door mensen in te sluiten.
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 13:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Omdat ze een paar minuutjes moesten wachten totdat de politie de route op de juiste manier kon ondersteunen.

Standaard procedure als je met een mannetje of 10.000 besluit te lopen in een grote stad.
Ze hadden ook even kunnen wachten i.p.v. met geweld de ME-linie doorbreken.
  maandag 3 januari 2022 @ 17:28:44 #46
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203011317
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Toen was de politie al begonnen met meppen zonder reden. De man was waarschijnlijk boos en terecht. Zinloos politiegeweld.
Ja, "zonder reden"... Altijd "zonder reden"... _O-
pi_203011337
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja, "zonder reden"... Altijd "zonder reden"... _O-
Zonder reden inderdaad.

Waarom stuur je een hele menigte van een plein een straat in, om ze vervolgens te blokkeren en erop te gaan meppen? Ze konden geen kant op.

Dit is op genoeg beelden te zien.
  maandag 3 januari 2022 @ 17:31:08 #48
111260 Charmian
a little joy
pi_203011344
ehm...iemand een vergrootglas?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203011351
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Zonder reden inderdaad.

Waarom stuur je een hele menigte van een plein een straat in, om ze vervolgens te blokkeren en erop te gaan meppen? Ze konden geen kant op.

Dit is op genoeg beelden te zien.
Er is altijd wel een reden. Ook al vind jij die niet goed genoeg.
Twiddel
pi_203011354
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Die hele straat stond bomvol mensen omdat ze daarheen waren gedreven.
Even een serieuze vraag, heb je hier ook bewijs van? Als de politie mensen ergens naartoe 'drijft' lijkt me dat het ergens op beeld vastgelegd is. Heel veel mensen waren immers aan het filmen.
pi_203011362
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:27 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Toen was de politie al begonnen met meppen zonder reden. De man was waarschijnlijk boos en terecht. Zinloos politiegeweld.
Ik was laatst in Parijs op vakantie, als toerist. Toen was daar ook een demo. Mensen gingen allemaal dingen schreeuwen en zo. Toe was de politie ook in een keer boos en die gingen met rookbommen gooien, tenminste dat dacht ik. Het bleek traangas te zijn. Ik hoesten en proesten, ook kon ik niets meer zien. Toen werd ik ineens aan mijn arm getrokken door een vrouw, ze had een beetje het formaat van een kogelstoter. Ze stond achter een boom en trok mij ook achter die boom. Ze pakte snel haar verrekijker en keek waarvandaan de traangas bommen kwamen. Hierna zij ze tegen mij, rustig aan, bomen zijn je vriend. En toen het weer rustig was stak ze een spuit in d'r achterste.

Maar verder was Parijs best wel leuk, jammer van die Demonstranten, wellicht kan de politie in Nederland ook eens traangas proberen in plaats van honden...
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203011373
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:31 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Er is altijd wel een reden. Ook al vind jij die niet goed genoeg.
Reden moet gegrond zijn.
  maandag 3 januari 2022 @ 17:35:40 #53
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203011390
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Even een serieuze vraag, heb je hier ook bewijs van? Als de politie mensen ergens naartoe 'drijft' lijkt me dat het ergens op beeld vastgelegd is. Heel veel mensen waren immers aan het filmen.
Het feit dat iedereen mocht doorlopen naar het westerpark geeft toch ook gewoon aan dat het helemaal niet de intentie was om die groep vast te houden of iets dergelijks. Al zullen de mensen vooraan vast een agressieve houding hebben aangenomen omdat ze daar eventjes op moesten wachten.

Vaak ook een beetje de sensatiezoekers natuurlijk die daar dan staan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203011410
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Zonder reden inderdaad.

Waarom stuur je een hele menigte van een plein een straat in, om ze vervolgens te blokkeren en erop te gaan meppen? Ze konden geen kant op.

Dit is op genoeg beelden te zien.
Jawel, ze konden gewoon daar even in die straat blijven staan tot nader order. Maar kozen ervoor om af te tellen en in Braveheart-stijl de ME-linie te doorbreken (dit filmpje op 4:55). Tja, dan kunnen er wat klappen vallen.
pi_203011416
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Even een serieuze vraag, heb je hier ook bewijs van? Als de politie mensen ergens naartoe 'drijft' lijkt me dat het ergens op beeld vastgelegd is. Heel veel mensen waren immers aan het filmen.
Vanaf 45 min. begint de politie mensen te chargeren richting Van Baerlestraat te gaan. Dat doet iedereen. Alle andere straten werden toen afgesloten (heb dit zelf gezien, ben er langsgelopen). Omdat wij snel weg waren en al aan die kant stonden, konden we daar nog langs. De rest van de menige blijkbaar niet, kwam vast te zitten in de straat. Vervolgens zie je dat de menige niet door kan lopen, want er staan busjes en mensen met knuppels klaar, alles achter hen is dicht, inclusief waterkanon. Er was toen geen enkele sprake van geweld, mensen liepen zeer snel het museumplein af. Echt volstrekt idioot.

https://www.facebook.com/watch/?v=3120536224933075
  maandag 3 januari 2022 @ 17:41:06 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203011446
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:37 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Jawel, ze konden gewoon daar even in die straat blijven staan tot nader order. Maar kozen ervoor om af te tellen en in Braveheart-stijl de ME-linie te doorbreken (dit filmpje op 4:55). Tja, dan kunnen er wat klappen vallen.
Duidelijk genoeg ja, compleet begrijpelijk dat ze dan worden teruggemept.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 januari 2022 @ 17:43:49 #57
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203011475
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Zonder reden inderdaad.

Waarom stuur je een hele menigte van een plein een straat in, om ze vervolgens te blokkeren en erop te gaan meppen? Ze konden geen kant op.

Dit is op genoeg beelden te zien.
Die zoals altijd zeer zorgvuldig geknipte beelden om het wappiepunt duidelijk te maken doe ik niet zoveel mee...
pi_203011496
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
Die zoals altijd zeer zorgvuldig geknipte beelden om het wappiepunt duidelijk te maken doe ik niet zoveel mee...
Kijk je toch de herhalingen terug van hetgeen wat live is uitgezonden. Wordt niks geknipt en kan je alles rustig terug kijken :Y
  maandag 3 januari 2022 @ 17:46:39 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203011498
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Vanaf 45 min. begint de politie mensen te chargeren richting Van Baerlestraat te gaan. Dat doet iedereen. Alle andere straten werden toen afgesloten (heb dit zelf gezien, ben er langsgelopen). Omdat wij snel weg waren en al aan die kant stonden, konden we daar nog langs. De rest van de menige blijkbaar niet, kwam vast te zitten in de straat. Vervolgens zie je dat de menige niet door kan lopen, want er staan busjes en mensen met knuppels klaar, alles achter hen is dicht, inclusief waterkanon. Er was toen geen enkele sprake van geweld, mensen liepen zeer snel het museumplein af. Echt volstrekt idioot.
Je was er dus niet bij?
  maandag 3 januari 2022 @ 17:48:41 #60
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203011515
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:46 schreef StephanL het volgende:
Kijk je toch de herhalingen terug van hetgeen wat live is uitgezonden. Wordt niks geknipt en kan je alles rustig terug kijken :Y
Ik het het gisteren prima lopen volgen, bijzonder weinig "zonder reden" klappen uitdelen gezien.

En anders doe je mij maar even een link en een tijdstip dan kan ik met eigen ogen aanschouwen hoe onrechtmatig dat geweld allemaal was.
pi_203011565
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:46 schreef AchJa het volgende:

[..]
Je was er dus niet bij?
Niet in de voorlinie nee. Wij waren net op tijd weg om niet vast te komen zitten.
  maandag 3 januari 2022 @ 17:55:04 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203011584
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Niet in de voorlinie nee. Wij waren net op tijd weg om niet vast te komen zitten.
En wat vind je ervan nu je duidelijk op het geposte filmpje ziet dat de menigte demonstranten op de politie begint in te rennen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203011589
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:55 schreef Caland het volgende:

[..]
En wat vind je ervan nu je duidelijk op het geposte filmpje ziet dat de menigte demonstranten op de politie begint in te rennen?
Dat waren er maar een paar.
  maandag 3 januari 2022 @ 17:56:32 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203011598
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat waren er maar een paar.
Ja, de goeden moeten altijd onder de kwaden lijden wat dat betreft. Zo werken dat soort dingen.

Ren op een linie ME af, krijg klappen. Het is geen hogere wiskunde wat dat aangaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203011611
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:56 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, de goeden moeten altijd onder de kwaden lijden wat dat betreft. Zo werken dat soort dingen.

Ren op een linie ME af, krijg klappen. Het is geen hogere wiskunde wat dat aangaat.
Je ziet dus veel mensen die klappen krijgen zonder dat te doen.

Als ze de mensen hadden laten doorlopen was een dergelijke situatie ook niet ontstaan.
pi_203011616
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:37 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Vanaf 45 min. begint de politie mensen te chargeren richting Van Baerlestraat te gaan. Dat doet iedereen. Alle andere straten werden toen afgesloten (heb dit zelf gezien, ben er langsgelopen). Omdat wij snel weg waren en al aan die kant stonden, konden we daar nog langs. De rest van de menige blijkbaar niet, kwam vast te zitten in de straat. Vervolgens zie je dat de menige niet door kan lopen, want er staan busjes en mensen met knuppels klaar, alles achter hen is dicht, inclusief waterkanon. Er was toen geen enkele sprake van geweld, mensen liepen zeer snel het museumplein af. Echt volstrekt idioot.

https://www.facebook.com/watch/?v=3120536224933075
Op de beelden is niet te zien dat de politie mensen ergens naartoe drijft. Op 42:25 zie je juist heel veel mensen en slechts twee ME-busjes. De filmer zegt nog dat er op de politiebusjes geklommen wordt. Daarna maakt de politie zich uit de voeten en begint de hele massa zich te verplaatsen.
pi_203011627
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Op de beelden is niet te zien dat de politie mensen ergens naartoe drijft. Op 42:25 zie je juist heel veel mensen en slechts twee ME-busjes. De filmer zegt nog dat er op de politiebusjes geklommen wordt. Daarna maakt de politie zich uit de voeten en begint de hele massa zich te verplaatsen.
Men kreeg de opdracht naar de Van Baerlestraat te gaan. Alle uitgangen die je in de verte ziet waren toen al afgesloten met linies. Dus men ging de enige kant op die men opkon.
  maandag 3 januari 2022 @ 17:59:56 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203011634
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:37 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Jawel, ze konden gewoon daar even in die straat blijven staan tot nader order. Maar kozen ervoor om af te tellen en in Braveheart-stijl de ME-linie te doorbreken (dit filmpje op 4:55). Tja, dan kunnen er wat klappen vallen.
Bedankt voor deze link ^O^ . Blijkt de context die sommige users proberen te schetsen toch niet helemaal de juiste te zijn.

En wat een treurnis, die gasten die vooraan staan met hun bij de legerdump gehaalde jasje :') . "Veteranen", net echt hoor!
Huilen dan.
  maandag 3 januari 2022 @ 18:00:13 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203011639
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je ziet dus veel mensen die klappen krijgen zonder dat te doen.

Als ze de mensen hadden laten doorlopen was een dergelijke situatie ook niet ontstaan.
Ja als mijn tante twee wielen had was ze een fiets geweest. Gewoon eventjes wachten en niet de politie aanvallen, heb je ook geen hond in je arm zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 januari 2022 @ 18:00:41 #70
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203011643
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:58 schreef luxerobots het volgende:

Op de beelden is niet te zien dat de politie mensen ergens naartoe drijft. Op 42:25 zie je juist heel veel mensen en slechts twee ME-busjes. De filmer zegt nog dat er op de politiebusjes geklommen wordt. Daarna maakt de politie zich uit de voeten en begint de hele massa zich te verplaatsen.
Dit dus, je ziet alleen maar een club mensen een kant op gaan, verder geen reet. Maar schijnbaar moet dit bewijzen dat het allemaal echt wel geweldloos was...
  maandag 3 januari 2022 @ 18:02:16 #71
13456 AchJa
Shut up!!!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 3 januari 2022 @ 18:03:43 #72
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203011680
De ambulance gisteren was voor een mishandelde politieagent :{ Volgens opruier Eline klopt er niets van en is hij uitgegleden

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203011696
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:00 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dit dus, je ziet alleen maar een club mensen een kant op gaan, verder geen reet. Maar schijnbaar moet dit bewijzen dat het allemaal echt wel geweldloos was...
Ga er zelf een keer heen zou ik zeggen, als toerist. Dan zul je zelf denk ik ook wel zien dat de enige agressiviteit van de politie zelf komt, die hard met busjes langs mensen rijdt, met stokken klaarstaat, enzovoorts. De sfeer was relaxt, zoals een festival, totdat de politie met geweld begon te dreigen. Daardoor raken mensen gespannen, er kan gemakkelijk paniek uitbreken. Dat was zeer link geweest.
pi_203011698
quote:
84s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:03 schreef Starhopper het volgende:
De ambulance gisteren was voor een mishandelde politieagent :{ Volgens opruier Eline klopt er niets van en is hij uitgegleden
Zo erg uitgegleden dat Eline eerst thuis de beelden moest gaan analyseren voordat ze geplaatst konden worden. Of zou het toch zo zijn dat de beelden een beetje belastend waren voor de Alcohol drinkende, pizza etende, kerstboom verbrandende strijders?
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 3 januari 2022 @ 18:05:28 #75
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 3 januari 2022 @ 18:05:49 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203011702
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ga er zelf een keer heen zou ik zeggen, als toerist. Dan zul je zelf denk ik ook wel zien dat de enige agressiviteit van de politie zelf komt, die hard met busjes langs mensen rijdt, met stokken klaarstaat, enzovoorts. De sfeer was relaxt, zoals een festival, totdat de politie met geweld begon te dreigen.
Het filmpje geeft toch vrij duidelijk aan dat de politie pas met geweld begon toen een groep op hen af stormde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203011704
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ga er zelf een keer heen zou ik zeggen, als toerist. Dan zul je zelf denk ik ook wel zien dat de enige agressiviteit van de politie zelf komt, die hard met busjes langs mensen rijdt, met stokken klaarstaat, enzovoorts. De sfeer was relaxt, zoals een festival, totdat de politie met geweld begon te dreigen.
Nope, van achter een paar beeldschermen beter beeld van wie wat doet, niet vanuit een straatje nadat je bent weggerend uit de menigte..
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203011709
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:05 schreef spoilert het volgende:

[..]
Zo erg uitgegleden dat Eline eerst thuis de beelden moest gaan analyseren voordat ze geplaatst konden worden. Of zou het toch zo zijn dat de beelden een beetje belastend waren voor de Alcohol drinkende, pizza etende, kerstboom verbrandende strijders?
Tuur in dit geval. Ja inderdaad Eline, laat die beelden eens zien..
  maandag 3 januari 2022 @ 18:07:15 #79
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203011713
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ga er zelf een keer heen zou ik zeggen, als toerist. Dan zul je zelf denk ik ook wel zien dat de enige agressiviteit van de politie zelf komt, die hard met busjes langs mensen rijdt, met stokken klaarstaat, enzovoorts. De sfeer was relaxt, zoals een festival, totdat de politie met geweld begon te dreigen.
Normaliter ga ik niet maar demonstraties die verboden zijn, ook niet als ramptoerist maar goed. Dus dit "het was allemaal heus relaxed en het was de schuld van die stomme popo" neem ik met flink wat korrels zout.
pi_203011716
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:06 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Tuur in dit geval. Ja inderdaad Eline, laat die beelden eens zien..
Die schijnt ze al verknipt naar de Yourist te hebben gestuurd....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203011723
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:06 schreef spoilert het volgende:

[..]
Nope, van achter een paar beeldschermen beter beeld van wie wat doet, niet vanuit een straatje nadat je bent weggerend uit de menigte..
Je voelt de sfeer niet achter je computer.

Als een familielid niet eerder weg had gewild, was ik zelf langer gebleven om te kijken.
pi_203011734
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:55 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Dat waren er maar een paar.
Maar het zette wel de stroom in gang die niet meer tegengehouden kon worden langs de linkerkant verder de straat in liep. Op dat moment ontstond een nieuwe, wat chaotische situatie omdat de ME een nieuw plan moest maken, "ME, ME in de voertuigen nu!" hoor je aan het begin van het door jou geposte filmpje.
pi_203011741
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Men kreeg de opdracht naar de Van Baerlestraat te gaan. Alle uitgangen die je in de verte ziet waren toen al afgesloten met linies. Dus men ging de enige kant op die men opkon.
Ik zie helemaal niet dat alle uitgangen afgesloten waren.

In ieder geval werd de opdracht om naar de Van Baerlestraat te gaan niet opgevolgd. Het ziet er eerder naar uit dat de politie weggejaagd werd/zich terugtrok.
  maandag 3 januari 2022 @ 18:10:23 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203011752
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je voelt de sfeer niet achter je computer.
Best goed hoor, bezopen werklozen die met elkaar theorieen uitwisselen over pedofielen, China, 5G, WEF etc. Ik heb op de stream van Pietertje echt maximaal genoten wat dat betreft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203011760
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef spoilert het volgende:

[..]
Die schijnt ze al verknipt naar de Yourist te hebben gestuurd....
Die heeft overigens de wappie van het jaar 2021 gewonnen.

En deze meneer, ook te zien op andere beelden.. die heeft zijn klapjes gekregen
twitter
  maandag 3 januari 2022 @ 18:13:16 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203011780
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:11 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Die heeft overigens de wappie van het jaar 2021 gewonnen.

En deze meneer, ook te zien op andere beelden.. die heeft zijn klapjes gekregen
[ twitter ]
Ziehier het resultaat van het afbreken van de geestelijke gezondheidszorg :'( .
Huilen dan.
pi_203011796
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:59 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Men kreeg de opdracht naar de Van Baerlestraat te gaan. Alle uitgangen die je in de verte ziet waren toen al afgesloten met linies. Dus men ging de enige kant op die men opkon.
De Laraissestraat was gewoon open.
pi_203011821
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je voelt de sfeer niet achter je computer.

Als een familielid niet eerder weg had gewild, was ik zelf langer gebleven om te kijken.
Met ruim 20 uur aan beeldmateriaal kan je een aardig goed beeld vormen hoor.
pi_203011828
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:09 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Maar het zette wel de stroom in gang die niet meer tegengehouden kon worden langs de linkerkant verder de straat in liep. Op dat moment ontstond een nieuwe, wat chaotische situatie omdat de ME een nieuw plan moest maken, "ME, ME in de voertuigen nu!" hoor je aan het begin van het door jou geposte filmpje.
Waarom stuur je een menigte een straat in om ze vervolgens de weg te blokkeren?
pi_203011853
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Waarom stuur je een menigte een straat in om ze vervolgens de weg te blokkeren?
Om te zorgen dat de stoet veilig en gecontroleerd naar het Westerpark kan.

Zo, en dan ga ik nu naar een politiebureau om voor de deur te wachten op bier en pizza want ik heb honger, fijne avond nog! Later gaan we weer live, DELEN DELEN DELEN!!
pi_203011926
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Waarom stuur je een menigte een straat in om ze vervolgens de weg te blokkeren?
Luister nog eens goed naar het stukje op 43:45.

De politie roept ''attentie attentie, hier spreekt de politie'', vervolgens klinkt er heel veel boegeroep. Dan horen we ''u dient zich te verwijderen'' en ''richting de Van Baerlestraat'' en ''geweld kan worden gebruikt''.

Mij lijkt het logischer dat de politie juist niet wilde dat men naar de Van Baerlestraat ging.

https://www.facebook.com/(...)k&v=3120536224933075
  maandag 3 januari 2022 @ 18:30:56 #92
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203012025
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Waarom stuur je een menigte een straat in om ze vervolgens de weg te blokkeren?
Het voornaamste doel van crowd control is dat je er voor zorgt dat er zo min mogelijk escalleert,dus als je een opstopping van een paar busjes creeert kun je er ook voor zorgen dat er andere busjes zijwegen af kunnen sluiten, zodat niet iedereen zomaar kan bepalen waar ze heen willen gaan, heeft een voordeel voor de mensen die niks met de demonstratie te maken willen hebben en voor de hulpdiensten mocht er iets uit de hand lopen.

Ze hebben niks meer gedaan dan het vertragen van het verkeer, en de mensen die dat niet goed vonden een corrigerende tik gegeven.
pi_203012045
De demonstratie van gisteren in Amsterdam heeft in China het hoofdnieuws bereikt. Het nieuws was meer in de zin van dat de politie nu wel eens een keer optrad tegen de demonstranten
  maandag 3 januari 2022 @ 18:42:48 #94
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203012216
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:32 schreef Idisrom het volgende:
De demonstratie van gisteren in Amsterdam heeft in China het hoofdnieuws bereikt. Het nieuws was meer in de zin van dat de politie nu wel eens een keer optrad tegen de demonstranten
''Gearresteerde relschoppers op illegale demonstratie de volgende dag vrijgelaten''

Die Chinezen helemaal verbaasd.
pi_203012217
quote:
De groep demonstranten wilde in eerste instantie dat een specifieke verdachte werd vrijgelaten. Het zou gaan om iemand die zichzelf veteraan noemt en vastzat voor de mishandeling van twee leden van de Mobiele Eenheid (ME). Later pleitte de groep, waar volgens de politie ook een groot aantal "zelfbenoemde veteranen" tussen zaten, voor de vrijlating van alle verdachten.
https://www.nu.nl/coronavirus/6176383/agent-mishandeld-in-amsterdam-bij-betoging-om-vrijlating-demonstranten.html

Dat moet een journalist uitspinnen: Echte veteranen? Nep-veteranen? En mogen ze als burger die uniformen dragen ?
  maandag 3 januari 2022 @ 18:49:37 #97
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203012242
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je voelt de sfeer niet achter je computer.

Ik denk dat driekwart van de mensen die gisteren aanwezig waren er ook op uit waren om de sfeer te proeven, en niet omdat ze zonodig tegen het beleid waren, het was tenslotte in de zin van het woord geen demonstratie, maar een koffie-estafette.
  maandag 3 januari 2022 @ 18:50:01 #98
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203012254
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 17:37 schreef Tourniquet het volgende:

Jawel, ze konden gewoon daar even in die straat blijven staan tot nader order. Maar kozen ervoor om af te tellen en in Braveheart-stijl de ME-linie te doorbreken (dit filmpje op 4:55). Tja, dan kunnen er wat klappen vallen.
Kom laten we de linie doorbreken in 10,9,8,7.... En het dan vreemd vinden dat je klappen krijgt. Op wat voor planeet woont dat volk joh? :')
pi_203012255
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]
''Gearresteerde relschoppers op illegale demonstratie de volgende dag vrijgelaten''

Die Chinezen helemaal verbaasd.
De herdershond die meehielp en een van de demonstranten greep, kwam prominent in beeld.
pi_203012268
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:50 schreef Idisrom het volgende:

[..]
De herdershond die meehielp en een van de demonstranten greep, kwam prominent in beeld.
Linkje?
pi_203012298
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/coronavirus/6176383/agent-mishandeld-in-amsterdam-bij-betoging-om-vrijlating-demonstranten.html

Dat moet een journalist uitspinnen: Echte veteranen? Nep-veteranen? En mogen ze als burger die uniformen dragen ?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tratie-covid-uniform
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 3 januari 2022 @ 18:54:16 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203012312
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:47 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/coronavirus/6176383/agent-mishandeld-in-amsterdam-bij-betoging-om-vrijlating-demonstranten.html

Dat moet een journalist uitspinnen: Echte veteranen? Nep-veteranen? En mogen ze als burger die uniformen dragen ?
RTL heeft daar een uur geleden een stuk over naar buiten gebracht waarin al deze vragen worden behandeld.

Samenvatting: het zijn voor de helft nepveteranen (wel veelal oud dienstplichtigen) en ja het mag zolang je niet in dienst bent en niet in full gear rondloopt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203012349
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Waarom stuur je een menigte een straat in om ze vervolgens de weg te blokkeren?
Wat doen die mensen daar όberhaupt? Wat is er zo lastig aan het woord 'verbod' om te begrijpen? :?
Nee onder het mom van koffiedrinken en zang en dans gaan we er gezellig naar toe om achteraf er lekker over te zeiken hoe slecht men behandeld wordt in dit land :')
  maandag 3 januari 2022 @ 18:56:44 #104
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203012354
In legeruniform demonstreren: mag dat? En wie zijn eigenlijk deze veteranen?

Opmerkelijk ratjetoe aan uniforms

Voor Derk Boswijk is de maat vol. Het CDA-Tweede Kamerlid, tevens luitenant bij de landmacht, vindt demonstreren prima 'maar de sneue vertoning met misbruik van uniformen moet stoppen'. Gisteren in Amsterdam liepen opnieuw mensen in legerkleding mee met een coronademonstratie. Maar mag dat eigenlijk wel, in uniform lopen? En zijn het όberhaupt wel veteranen?

Spijkerbroeken, baretten in allerlei kleuren, verschillende emblemen. 'Faketeranen', zo worden ze op Twitter neergezet. Nepveteranen, met 'een bonte schakering aan kleding en baretten'. 'De dumpstore heeft goede zaken gedaan', schrijft een ander. Ook Dad's Army, naar de gelijknamige tv-serie komt vaak voorbij - en tot slot: het 'Regiment verdwaalde troepen.'

Hilariteit alom. Wie zijn toch die mensen in legerkleding die telkens meelopen bij coronademonstraties?

Wel degelijk veteranen

'In het Gelid voor Vrijheid' (IHGVV), noemt de groep zich. En, om maar meteen het beeld recht te zetten, het zijn voor een deel wel degelijk veteranen.

"Die club is redelijk groot. Er zitten best wel heel veel veteranen en oud-militairen in. Ze beweren het zuiver te houden", zegt Hans van Griensven. Hij is luitenant-generaal buiten dienst en voorzitter van het Veteranen Platform. Daar zijn zo'n 80 veteranenverenigingen bij aangesloten. Voor de leken: een veteraan is een (oud-)militair die op een missie is uitgezonden.

Anderen bevestigen het beeld. Ron, die liever alleen met voornaam genoemd wil worden, herkent op beelden ιιn van zijn maten uit zijn tijd als dienstplichtig militair in Bosniλ, waar hij in 1995 onderdeel uitmaakte van Dutchbat 2.

Op een foto draagt hij een rode kruis-embleem. "Zijn tenue klopt", zegt Ron. "We maakten onderdeel uit van dezelfde eenheid van de luchtmobiele brigade in Srebrenica. We waren daar om gewonde militairen te verzorgen."

Sloddervossen

Ron vindt het, net als andere veteranen, een opmerkelijk ratjetoe aan uniforms. "De meeste veteranen vinden dit onacceptabel. Sloddervossen, worden ze genoemd."

Een spijkerbroek onder het uniform, dat kan op zich wel, maar de combinaties die hij nu ziet, met al die 'tenuetjes', dat vindt hij zowel lachwekkend als pijnlijk. "Je vraagt je af of ze het niet bij een dump hebben gehaald."

Maar hij is ook serieus: "Ze verkwanselen mijn veteranenstatus. En ik hou er niet van als mensen namens mij spreken. Ze hebben het over vrijheid, dan weet je echt niet waar je het over hebt."

Ook het Veteranen Platform distantieert zich van de uitingen van de IHGVV. Voorzitter Van Griensven heeft wel gesprekken met ze gevoerd. "Ik heb gezegd: ik respecteer jullie mening, maar het mag niet wat jullie doen en ik sta er ook niet achter."

Van Griensven vertelt dat de coronamaatregelen ook bij veteranen emoties kunnen opleveren. "Maar militairen zouden zich hier niet voor moeten laten lenen. Het leger is per definitie niet voor nationale optredens, alleen op speciaal verzoek."

Mag je nou in militair uniform lopen of niet?

De uniformen zijn een doorn in het oog van CDA'er Boswijk. Hij zegt heel resoluut: het is niet toegestaan om er zo bij te lopen. Voor gewone burgers niet, voor militairen niet, en voor veteranen ook niet. Hij diende in november al een motie in waarin hij de minister van Defensie opriep om te handhaven.

Maar heeft hij gelijk? Wel als het gaat om actief dienende militairen. Defensie schreef eind december in een brief: "Het militaire uniform mag niet worden gebruikt door medewerkers om persoonlijke voorkeuren en/of een levensinstelling uit te dragen in protesten en demonstraties. Daarmee zou immers de suggestie kunnen worden gewekt dat Defensie deze protesten of demonstraties steunt."

Voor actief dienende militairen is het dus een no-go. Hier geldt de Wet Militair Tuchtrecht. Maar hoe zit het met veteranen, oud-militairen en gewone burgers?

Militaire kleding mag, compleet uniform niet

Gewone burgers en veteranen die zich als militair uitdossen, daar kan defensie niets tegen doen. Het kan onder bepaalde omstandigheden wel strafbaar zijn volgens het strafrecht (zie kader). "Daar kan de politie op handhaven", zegt voorzitter Van Griensven van het Veteranen Platform.

Maar wat in het wetboek staat, is nog best ingewikkeld. Michael Ruperti, advocaat militair recht, legt aan RTL Nieuws uit hoe het zit:

Militaire kleding mag je aandoen, mits er geen onderscheidingstekens of emblemen op staan. Het dragen van een compleet uniform met onderscheidingstekens is strafbaar, maar een uniform zonder tekens niet. Ook mag een baret wel, maar een baret met een embleem dat aangeeft dat je bij een bepaald legeronderdeel zit niet.

'Creatieve rol toegedicht'

Wat deze veteranen doen is 'een smet op het uniform van alle militairen', vindt CDA-Kamerlid Boswijk. "Als je militair bent, dien je neutraliteit uit te stralen. Mensen zouden kunnen denken: kijk, het leger steunt ons. Dat is absoluut niet waar."

Dat de veteranen naar demonstraties gaan om escalaties tegen te gaan, vindt het Kamerlid vreemd. "Zij hebben zichzelf nu die creatieve rol toegedicht. De politie is er om de orde te handhaven. Als die een straat ontruimt, dan werkt het in Nederland zo dat je weggaat. Als je daar niet naar luistert, dan grijpt de politie in. Daar hebben veteranen geen rol in. Die hebben daar niks te zoeken."
Onzinargument

Dat veteranen de demonstranten zouden beschermen tegen politiegeweld, vindt de CDA'er een onzinargument. "Als de politie fouten maakt, dan gaat het OM aan het werk. Daarom worden nu ook agenten vervolgd, dat is het bewijs dat het werkt."

"Ik denk dat we daar trots op mogen zijn. Tegen de mensen die het daar mee oneens zijn, zeg ik: ga eens op bezoek naar landen niet zo heel ver buiten Europa. Kijk eens wat je daar ziet. Het zit bij mij erg hoog."

Dit staat er in de wet

In het wetboek van Strafrecht staat dat het verboden is om onderscheidingstekens te dragen (Artikel 196) en kledingstukken of opzichtige onderscheidingstekens 'welke uitdrukking zijn van een bepaald staatkundig streven' (Artikel 435a). Daarnaast is het dragen van het rode-kruisteken niet toegestaan (Artikel 435c). Ook weerkorpsen, die taken overnemen van politie of handhaving, zijn verboden.


IHGVV: 50 oud-militairen

Op de website van IHGVV staat dat de missie van de veteranen bij de coronademonstraties bestaat uit het 'tonen van respect voor de mens in het politieuniform' en dat ze mensen de ruimte willen geven om 'hun grondrecht vreedzaam te kunnen uitoefenen'.

De blauwe of spijkerbroek zou moeten verwijzen naar het 'burger zijn', de jas naar het militair verleden en de baret naar het onderdeel waar de persoon gediend heeft.

"Wij dragen geen militair uniform", laat de groep weten aan RTL Nieuws. "Als oud-militairen en veteranen zijn wij herkenbaar door onze eigen baret en jas die wij dragen op een donkere spijkerbroek die onze huidige burgerstatus representeert."

IHGVV spreekt van een 'groeiende groep van nu circa 50 oud-militairen'. "Van onze groep heeft ruim de helft zich ingezet voor vredesmissies in oorlogsgebieden in het buitenland, en we zijn aangevuld met voormalig dienstplichtigen en oud-beroepsmilitairen. De militaire achtergrond alsmede het zich kunnen vinden in een louter vreedzame en geweldloze bijdrage wordt voor aantreden geverifieerd."
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2022 @ 19:00:27 #105
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_203012427
duidelijk verhaal :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_203012492
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Je voelt de sfeer niet achter je computer.

Als een familielid niet eerder weg had gewild, was ik zelf langer gebleven om te kijken.
Ik ben ervan overtuigd dat de aanwezigen er allemaal al van op de hoogte waren dat de demonstratie was verboden. Ze kwamen toch. Vervolgens komt er een politiebusje met omroepinstallatie die de mensen meermaals vordert om weg te gaan. Iets in de trant van: 'de burgemeester heeft een noodbevel afgekondigd, de demonstratie is bij deze ontbonden, u dient allen het Museumplein te verlaten'. Die boodschap is gedurende een minuut of tien meerdere keren gegeven. Mensen luisteren daar niet naar, mensen kiezen ervoor om de politie te negeren en te blijven.

Dan verplaatst de groep zich uiteindelijk richting de Van Baerlestraat en wordt daar tegen gehouden. Normale mensen zouden dan rustig even afwachten, misschien aan de politie vragen wat er aan de hand is, waarom mogen we niet door, we moesten toch deze kant op? De mensen vooraan kiezen er echter voor om de politie uit te dagen, uit te schelden, handgebaren te maken en proberen uiteindelijk met geweld door die linie te komen. De politie reageert uiteraard op dat geweld.

Kortom: de mensen die daar waren hebben er bewust voor gekozen om naar een verboden demonstratie te komen. Hebben er vervolgens bewust voor gekozen daar te blijven en de politiebevelen te negeren. Hebben ervoor gekozen om een politielinie te doorbreken. En gaan zich vervolgens beklagen dat er geweld is gebruikt. Hoezo boter op je hoofd?
pi_203012588
quote:
Thanks! Jij bent goed bezig in dit topic. Mag ook wel eens benoemd worden. :)
  maandag 3 januari 2022 @ 19:12:27 #108
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203012729
Goed verhaal, mooi ingeleefd in het perspectief van de demonstrant: https://www.iamzero.nl/ar(...)2HzdOFrE5GTAqs009zGQ
anonieme razernist
pi_203012807
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef NoCigar het volgende:
Goed verhaal, mooi ingeleefd in het perspectief van de demonstrant: https://www.iamzero.nl/ar(...)2HzdOFrE5GTAqs009zGQ
_O_
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 3 januari 2022 @ 19:25:02 #111
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203012835
quote:
2s.gif Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef NoCigar het volgende:
Goed verhaal, mooi ingeleefd in het perspectief van de demonstrant: https://www.iamzero.nl/ar(...)2HzdOFrE5GTAqs009zGQ
:D _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203013196
quote:
Gerben, die ook boos is, probeert het met zijn blote vuist. Jammer genoeg heeft de agent beschermende kleren aan, en een schild. De agent gaat dus niet dood. De agent heeft ook een stok. Gerben krijgt een dreun voor zijn oor. Gerben hoort voorlopig wat minder goed. Maar Gerben luisterde toch al slecht.
:D _O-
pi_203013344
Edit: foutje
anonieme razernist
pi_203013367
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Deze had ik nog niet gezien trouwens _O-
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE GENERAAL!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203013693
Nieuw complot uit Frankrijk

New variant in France has '46 mutations' from original Covid
https://www.examinerlive.(...)6-mutations-22634183
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 3 januari 2022 @ 20:05:47 #116
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203013759
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:02 schreef Aether het volgende:
Nieuw complot uit Frankrijk

New variant in France has '46 mutations' from original Covid
https://www.examinerlive.(...)6-mutations-22634183
Moeten ze maar eens normaal doen tegen mensen die geen Frans spreken.
pi_203013787
• verkleed als militair naar een verboden demonstratie om vervolgens een agent te slaan....
• wappies die personen verkleed als militair 'aanmoedigen'....
• bij het politiebureau een als militair verkleed persoon die uithaalt naar een echte agent....
• 'verhaal halen' bij een politiebureau nadat een gewelddadig persoon is opgepakt....

er is ook echt geen ondergrens bij die wappies.

fijn dat CDA'er Derk Boswijk de minister vragen gaat stellen over die poppenkastvertoning.

twitter


waterkanon voortaan maar bij de uitgang van het treinstation zetten. of beter nog, geen treinen laten rijden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 3 januari 2022 @ 20:08:28 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203013815


Classy
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 3 januari 2022 @ 20:09:06 #119
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203013827
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
• verkleed als militair naar een verboden demonstratie om vervolgens een agent te slaan....
• wappies die personen verkleed als militair 'aanmoedigen'....
• bij het politiebureau een als militair verkleed persoon die uithaalt naar een echte agent....
• 'verhaal halen' bij een politiebureau nadat een gewelddadig persoon is opgepakt....

er is ook echt geen ondergrens bij die wappies.

fijn dat CDA'er Derk Boswijk de minister vragen gaat stellen over die poppenkastvertoning.

[ twitter ]

waterkanon voortaan maar bij de uitgang van het treinstation zetten. of beter nog, geen treinen laten rijden.
AchJa in NWS / Demonstraties tegen coronamaatregelen #143 Veteranenhelden
  maandag 3 januari 2022 @ 20:10:50 #120
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203013885
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Classy
Hebben ze B2 verlof gegeven omdat bas en aad er mee opgehouden zijn oid?
pi_203013899
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Hij is van de verbindingsdienst he (zie baretembleem), moet wel in de comms blijven...

@:Bouke-p
No comms no bombs ! Die PAX is goed bezig.

De discussie mbt veteranen die daar rondlopen speelt ook op FB veteranengroepen en er is behoorlijk wat weerstand tegen die lui.
Je zal mij er echt niet tegenkomen, al helemaal niet in uniform. De manier waarom ze uniformen dragen zegt al genoeg, veel zullen nooit een dag militair geweest zijn.

Door deze discussie geef je ze alleen maar aandacht. Lekker negeren, dan is t zo over.

Wat ik wel echt tenenkrommend slecht vind is die boswijk die zich nu opwerpt als gekwetste militair en redder van de echte veteranen. Hij heeft overduidelijk een agenda en wil stemmen winnen waarbij hij z'n officier status gretig gebruikt.

Hij is echter pas vanaf 2019 in dienst als reservist en sinds hij in de tweede kamer zit staat dat ook op pauze.
Dus zijn hele loopbaan is niet te tellen in jaren, maar weken. 6 weken KMA, daarna wat weekjes op een kazerne paraderen en dat was t wel.
pi_203013924
quote:
toevallig had ik die motie eerder al genoemd in dit topic. er zijn al eerder vragen over geweest.

in het rtlnieuws bericht weer de suggestie dat je met legerjasje mag demonstreren. naar mijn idee klopt die beredenering niet. het is wel de reden waarom die wappies een spijkerbroek dragen natuurlijk, anders denken ze de sjaak te zijn.

trek maar eens een politiejasje aan op zo'n bijeenkomst.... waarom mag een legerjas dan wel?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 3 januari 2022 @ 20:18:45 #123
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203014119
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:12 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
toevallig had ik die motie eerder al genoemd in dit topic. er zijn al eerder vragen over geweest.

in het rtlnieuws bericht weer de suggestie dat je met legerjasje mag demonstreren. naar mijn idee klopt die beredenering niet. het is wel de reden waarom die wappies een spijkerbroek dragen natuurlijk, anders denken ze de sjaak te zijn.

trek maar eens een politiejasje aan op zo'n bijeenkomst.... waarom mag een legerjas dan wel?
Omdat een politiejas er direct voor zorgt dat je de oo in het gevaar kunt brengen en een legerjas er alleen maar voor staat dat je of iemand in je omgeving, (als je deze al niet bij een dumpstore gekocht hebt) ooit ergens gediend hebt?
pi_203014125
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:12 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
toevallig had ik die motie eerder al genoemd in dit topic. er zijn al eerder vragen over geweest.

in het rtlnieuws bericht weer de suggestie dat je met legerjasje mag demonstreren. naar mijn idee klopt die beredenering niet. het is wel de reden waarom die wappies een spijkerbroek dragen natuurlijk, anders denken ze de sjaak te zijn.

trek maar eens een politiejasje aan op zo'n bijeenkomst.... waarom mag een legerjas dan wel?
Omdat de legerjas geen patent heeft, de striping en emblemen van de politie wel.

Ik ben dan wel van mening dat als die protestanten aangepakt moeten worden als ze delen van een uniform dragen we dit wel door moeten trekken.

Dus bij veteranendag ook optreden en boetes schrijven, airsofters ook aanpakken en iedere visser met een camobroek of jas mag ook op de bon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bouke-p op 03-01-2022 20:57:03 ]
pi_203014141
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 18:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Linkje?
https://tv.cctv.com/2022/(...)4VdpyIpC220103.shtml
De eerste 25 seconden krijg je nog wat uitleg en duiding van de nieuwslezeres
pi_203014293
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:19 schreef Idisrom het volgende:

[..]
https://tv.cctv.com/2022/(...)4VdpyIpC220103.shtml
De eerste 25 seconden krijg je nog wat uitleg en duiding van de nieuwslezeres

quote:
In response to the rapid spread of shore reading and men’s legal measures starting from December 19th last year and from January 14th this year to even more stringent legal measures on the 2nd day, the Macland government tightened the epidemic prevention measures again. A large number of demonstrators were in the Van Gogh Museum in Amsterdam. The number of participants in the protests held in the former square reached several thousand people, and fierce clashes broke out between the protesters and the police.

Reported to Zhang’s media that the mayor of Amsterdam signed the launch of the collection and authorized the police to have a decree prohibiting gatherings in public during the epidemic prevention period to intercept and disperse the protesters. From the video posted on social media, you can see the police using the police dog team Jinhui and the protesters. Fierce conflict broke out. The statement issued on the evening of the 2nd of Jue Jin Fangfang Garden stated that at least 30 people were arrested and several policemen were injured in the conflict. The Netherlands is currently facing the fifth wave of the epidemic brought by the mystery and Dragon Tuzhu. The Dutch government was hit in December last year. From the day of the announcement on the 18th to the 14th of this month, stores such as supermarkets and pharmacies can be held between 5 a.m. and 8 p.m. Winner restaurants, cafes, theaters, museums, indoor stadiums and other non-essential public places combined with funerals and tombs. More than people went back to the anti-housing demonstrations in Rotterdam, The Hague and other places in the Netherlands in November last year. There were also clashes and many people were injured.
Google Translate :7
  maandag 3 januari 2022 @ 20:26:15 #127
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203014308
twitter


_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203014356
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Omdat de legerjas geen patent heeft, de striping en emblemen van de politie wel.

Ik ben dan wel van mening dat als die protestanten aangepakt moeten worden als ze delen van een uniform dragen we dit wel door moeten trekken.

Dus bij veteranendag en ook optreden en boetes schrijven, airsofters ook aanpakken en iedere visser met een camobroek of jas mag ook op de bon.
Veteranendag zal niet het probleem zijn. Daar ben je in je rol als militair, als je een uniform draagt. En vissen in een legerbroek loopt ook wel los, zolang je daar niet met allerlei militaire onderscheidingstekens je hengel vasthoudt.
  maandag 3 januari 2022 @ 20:28:39 #129
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203014378
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

_O-
al die moeite vooreen pallet met bakstenen die daar zeer waarschijnlijk stond om een pandje te verbouwen.
  maandag 3 januari 2022 @ 20:32:35 #130
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203014479
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:18 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Omdat de legerjas geen patent heeft, de striping en emblemen van de politie wel.

Ik ben dan wel van mening dat als die protestanten aangepakt moeten worden als ze delen van een uniform dragen we dit wel door moeten trekken.

Dus bij veteranendag en ook optreden en boetes schrijven, airsofters ook aanpakken en iedere visser met een camobroek of jas mag ook op de bon.
Als iedereen zich kon hijsen in politie uniformen, zou het ook een beetje lastig zijn om orde te handhaven, heeft denk ik weinig met het patent ophet logo te maken, maar meer dat kwaadwillenden er niet zomaar mee aan de haal kunnen gaan.

Bij legeruniformen ligt dat wettelijk gezien gewoon anders omdat soldaten in uniform zich doorgaans niet bemoeien met de openbare orde,tenzij ze daar specifiek toe opgedragen worden.
pi_203014967
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:28 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Veteranendag zal niet het probleem zijn. Daar ben je in je rol als militair, als je een uniform draagt. En vissen in een legerbroek loopt ook wel los, zolang je daar niet met allerlei militaire onderscheidingstekens je hengel vasthoudt.
Op veteranendag zijn er ook veel oud militairen/veteranen en die lopen dan altijd met baret/camokleding en emblemen van hun oude eenheid.

Naast de echte veteranen zijn er ook altijd neppers. Je pikt ze er zo uit, maar we moesten ze altijd maar negeren want ze deden niemand kwaad toch?

En nu lopen er een paar droeftoeters bij een demonstratie vervelend te zijn en moet er wel opgetreden worden? Als je dat gaat doen moet je ook gewoon een lijn trekken natuurlijk.

Ik vind het ook niks hoor, dat ze daar staan. Maar zoals ze zich verkleden zal iedereen zien dat t geen echte militairen zijn.
En wat maakt eigenlijk een uniform? Een los kledingstuk? Of wanneer t gedragen word volgens de voorschriften?

Boswijk is geen haar beter, die gebruikt z'n zeer zeer zeer beperkte militaire ervaring nu ook om er beter van te worden
pi_203015141
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:28 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Veteranendag zal niet het probleem zijn. Daar ben je in je rol als militair, als je een uniform draagt. En vissen in een legerbroek loopt ook wel los, zolang je daar niet met allerlei militaire onderscheidingstekens je hengel vasthoudt.
Airsoft is ook het probleem niet, dat is vrij goed gereguleerd.
pi_203015448
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:51 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Airsoft is ook het probleem niet, dat is vrij goed gereguleerd.
Hoezo? Daar lopen ook behoorlijk wat figuren rond in camokleding, opsvesten en rambo uitrusting zonder dat ze ooit een dag in dienst hebben gezeten.

Of moet er alleen opgetreden worden als ze een niet gewenste mening hebben tijdens de corona demonstraties? Lijkt me ook niet echt correct eigenlijk.
pi_203015473
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:26 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

_O-
Knettergek zijn die lui _O-
  maandag 3 januari 2022 @ 21:02:42 #135
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203015536
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
al die moeite vooreen pallet met bakstenen die daar zeer waarschijnlijk stond om een pandje te verbouwen.
Die stapel waar het over gaat stond er al een tijd. Als je naar het pallet kijkt: er ligt zand omheen, takjes bovenop, een berg blaadjes in de luwte van de stapel, die boom is beschermd, bordje met wegsleepregeling, afgeplakte ramen van het pand erachter, etc. Maar het is natuurlijk veel waarschijnlijker dat Halsema die stenen daar heeft neergelegd hoor... man man man je lacht je de ballen uit de broek zo nu en dan :') .
Huilen dan.
pi_203015641
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:59 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Hoezo? Daar lopen ook behoorlijk wat figuren rond in camokleding, opsvesten en rambo uitrusting zonder dat ze ooit een dag in dienst hebben gezeten.

Of moet er alleen opgetreden worden als ze een niet gewenste mening hebben tijdens de corona demonstraties? Lijkt me ook niet echt correct eigenlijk.
Ik zeg ook niet dat daar tegen opgetreden moet worden. Het ging mij om de post die ik quote, daar werd veteranendag en vissers aangehaald maar het stukje airsoft niet genoemd.

En ik weet wat daar rond loopt, trouwens ook veel oud en actief dienend defensiepersoneel alsmede politiemedewerkers.
  Moderator maandag 3 januari 2022 @ 21:06:29 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203015664
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die stapel waar het over gaat stond er al een tijd. Als je naar het pallet kijkt: er ligt zand omheen, takjes bovenop, een berg blaadjes in de luwte van de stapel, die boom is beschermd, bordje met wegsleepregeling, afgeplakte ramen van het pand erachter, etc. Maar het is natuurlijk veel waarschijnlijker dat Halsema die stenen daar heeft neergelegd hoor... man man man je lacht je de ballen uit de broek zo nu en dan :') .
lol _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 3 januari 2022 @ 21:06:30 #138
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203015666
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:59 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Hoezo? Daar lopen ook behoorlijk wat figuren rond in camokleding, opsvesten en rambo uitrusting zonder dat ze ooit een dag in dienst hebben gezeten.

Of moet er alleen opgetreden worden als ze een niet gewenste mening hebben tijdens de corona demonstraties? Lijkt me ook niet echt correct eigenlijk.
Ik heb ook een rambomes en een camosweater, maar waaromzou ik daarmee naar een 'vreedzame' demonstratie gaan als ik het met het doel van die demo eens ben?
  maandag 3 januari 2022 @ 21:07:42 #139
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203015700
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:46 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Op veteranendag zijn er ook veel oud militairen/veteranen en die lopen dan altijd met baret/camokleding en emblemen van hun oude eenheid.

Naast de echte veteranen zijn er ook altijd neppers. Je pikt ze er zo uit, maar we moesten ze altijd maar negeren want ze deden niemand kwaad toch?

En nu lopen er een paar droeftoeters bij een demonstratie vervelend te zijn en moet er wel opgetreden worden? Als je dat gaat doen moet je ook gewoon een lijn trekken natuurlijk.

Ik vind het ook niks hoor, dat ze daar staan. Maar zoals ze zich verkleden zal iedereen zien dat t geen echte militairen zijn.
En wat maakt eigenlijk een uniform? Een los kledingstuk? Of wanneer t gedragen word volgens de voorschriften?

Boswijk is geen haar beter, die gebruikt z'n zeer zeer zeer beperkte militaire ervaring nu ook om er beter van te worden
Niemand zal zich druk maken om de eerste beste karpervisser. Het gaat in dit geval om demonstreren waarbij die zelfbenoemde hoeders der vrijheid beweren dat ze daar in naam van de veteranen en militairen staan.

Demonstreren is verder prima maar je staat daar uit persoonlijke overwegingen en niet namens een beroepsgroep of wie dan ook. Dat geldt dus ook voor al die fake artsen en politieagenten en weet ik wat voor onzin daar voorbij komt.

Enne die Boswijk is de eerste die er een beetje werk van wil maken. Tank Bijleveld had natuurlijk al eens een schrijven uitgevaardigd maar handhaven was er verder niet bij.

[ Bericht 5% gewijzigd door AchJa op 03-01-2022 21:16:42 ]
pi_203016237
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die stapel waar het over gaat stond er al een tijd. Als je naar het pallet kijkt: er ligt zand omheen, takjes bovenop, een berg blaadjes in de luwte van de stapel, die boom is beschermd, bordje met wegsleepregeling, afgeplakte ramen van het pand erachter, etc. Maar het is natuurlijk veel waarschijnlijker dat Halsema die stenen daar heeft neergelegd hoor... man man man je lacht je de ballen uit de broek zo nu en dan :') .
Zag op Twitter al dat de wapperts elkaar driftig op de schouder sloegen omdat niemand de stenen had gepakt. Die list hadden ze mooi doorzien, met z'n allen!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 3 januari 2022 @ 21:21:56 #141
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203016275
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 20:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
toevallig had ik die motie eerder al genoemd in dit topic. er zijn al eerder vragen over geweest.

in het rtlnieuws bericht weer de suggestie dat je met legerjasje mag demonstreren. naar mijn idee klopt die beredenering niet. het is wel de reden waarom die wappies een spijkerbroek dragen natuurlijk, anders denken ze de sjaak te zijn.

trek maar eens een politiejasje aan op zo'n bijeenkomst.... waarom mag een legerjas dan wel?
Bij het dragen van de baret inc. embleem gaat het natuurlijk als mis...

quote:
Ook mag een baret wel, maar een baret met een embleem dat aangeeft dat je bij een bepaald legeronderdeel zit niet.
  maandag 3 januari 2022 @ 21:22:36 #142
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203016297
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
Zag op Twitter al dat de wapperts elkaar driftig op de schouder sloegen omdat niemand de stenen had gepakt. Die list hadden ze mooi doorzien, met z'n allen!
Idd ja, opzetje mislukt. @Aether had het ook al gepost. _O-

Aether in NWS / Demonstraties tegen coronamaatregelen #143 Veteranenhelden
twitter


:')
pi_203016488
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Idd ja, opzetje mislukt. @:Aether had het ook al gepost. _O-

Aether in NWS / Demonstraties tegen coronamaatregelen #143 Veteranenhelden
[ twitter ]

:')
Ik word echt simpel van dat volk. Je zou bijna voorstander worden van een permanent 2G-systeem.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 3 januari 2022 @ 21:28:10 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203016543
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zag op Twitter al dat de wapperts elkaar driftig op de schouder sloegen omdat niemand de stenen had gepakt. Die list hadden ze mooi doorzien, met z'n allen!
:D

En wat zijn ze wakker _O_ .
Huilen dan.
pi_203016846
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Idd ja, opzetje mislukt. @:Aether had het ook al gepost. _O-

Aether in NWS / Demonstraties tegen coronamaatregelen #143 Veteranenhelden
[ twitter ]

:')
Valt me wel tegen, zou verwachten dat ze wisten dat ze het zouden doorzien :{

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203017058
https://fb.watch/aj69-J0R3p/

Boodschap van Mad Max, nog meer opruiing en stop de chemtrails en smartcities. Fuck technologie, lang leve FaceBook!
  maandag 3 januari 2022 @ 21:41:56 #147
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203017060
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:D

En wat zijn ze wakker _O_ .
Dat is het nadeel van teveel koffie drinken.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 januari 2022 @ 21:42:53 #148
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203017095
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:41 schreef JohnWickPic het volgende:
https://fb.watch/aj69-J0R3p/

Boodschap van Mad Max, nog meer opruiing en stop de chemtrails en smartcities. Fuck technologie, lang leve FaceBook!
_O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203017096
quote:
6s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Dat is het nadeel van teveel koffie drinken.
_O-
  maandag 3 januari 2022 @ 21:45:40 #150
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 3 januari 2022 @ 21:45:51 #151
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203017199
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:41 schreef JohnWickPic het volgende:
https://fb.watch/aj69-J0R3p/

Boodschap van Mad Max, nog meer opruiing en stop de chemtrails en smartcities. Fuck technologie, lang leve FaceBook!
kunnen we niet een of ander complot verzinnen rondom Max, dat hij door zuckerberg ingehuurd is om de chips van lays duurder te maken dan die van microsoft ofzo?
  maandag 3 januari 2022 @ 21:51:03 #152
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203017432
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:07 schreef AchJa het volgende:

[..]
Niemand zal zich druk maken om de eerste beste karpervisser. Het gaat in dit geval om demonstreren waarbij die zelfbenoemde hoeders der vrijheid beweren dat ze daar in naam van de veteranen en militairen staan.

Demonstreren is verder prima maar je staat daar uit persoonlijke overwegingen en niet namens een beroepsgroep of wie dan ook. Dat geldt dus ook voor al die fake artsen en politieagenten en weet ik wat voor onzin daar voorbij komt.

Enne die Boswijk is de eerste die er een beetje werk van wil maken. Tank Bijleveld had natuurlijk al eens een schrijven uitgevaardigd maar handhaven was er verder niet bij.
Dat snap ik uiteraard en ben het er niet mee oneens, zoals ik al zei zul je mij daar niet zien. Maar in de basis doet Boswijk niks anders dan die demonstranten. Ze gebruiken hun (al dan niet bestaande) militaire status/verleden om er beter van te worden.

En als je dan gaat handhaven is dat prima, maar doe het dan wel consequent en niet alleen bij een groep die een ongewenste mening staat te verkondigen. Die droeftoeter die het nodig vond om geweld te gebruiken richting een agent moeten ze in t boevenbusje even ouderwets naar rechts richten, dat dan weer wel ;)
pi_203018435
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 21:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Idd ja, opzetje mislukt. @:Aether had het ook al gepost. _O-

Aether in NWS / Demonstraties tegen coronamaatregelen #143 Veteranenhelden
[ twitter ]

:')
Shit, betrapt. Ben ik daarvoor speciaal een bestelbusje wezen huren...
pi_203018641
Je zou maar een groupie zijn van Gideon van Meijeren...



pi_203019824
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef luxerobots het volgende:
Je zou maar een groupie zijn van Gideon van Meijeren...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aka de Complotmarmot.
pi_203020266
Bij een coronademonstratie in een dorp hier iets verderop liep een wappert met een megafoon waar het irritante stemmetje van Van Meijeren uit kwam schallen. Z'n speech stond ook nog eens op repeat.

Verbijstering maakte zich van mij meester.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 4 januari 2022 @ 08:23:43 #158
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203023022
Huilen dan.
pi_203023244
quote:
Ho ho, dat is natuurlijk niet waar heh. MSM verdraait alles en Eline is WOEST!
https://www.facebook.com/tvonrecht/posts/203082528691473

Ze heeft zelfs een nieuwe FB pagina aangemaakt voor arrestanten
https://www.facebook.com/groups/622501365473297

En ze moeten al helemaal niet aan haar team komen! Deze agent is het bewijs van de satanische elite, hij maakt een duivelsteken
https://www.facebook.com/tvonrecht/videos/662375584931161

En Huig Plug geeft ook niet op!

Tot zover de briefing van vandaag, vragen? Geen vragen? Mooi!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 10:02:39 #160
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203024341
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef luxerobots het volgende:
Je zou maar een groupie zijn van Gideon van Meijeren...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:X
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:02:49 #161
111260 Charmian
a little joy
pi_203024346
quote:
zal mij niks verbazen als eline die vrouw met paraplu is. Vieze max is trouwens ook een stinkerd. Informeren voor wie die ambulance was, net doen alsof hij begaan is met die agent en dan gauw bij eline in d'r oor fluisteren dat die agent er slecht aan toe is. Vervolgens eline snel een eigen draai aangegeven dat die agent is uitgegleden...scum of the earth (dat vind ik en dat ik mijn mening)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:03:28 #162
111260 Charmian
a little joy
pi_203024365
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:X
Die laatste _O- :r
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 10:04:17 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203024376
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:03 schreef Charmian het volgende:

[..]
Die laatste _O- :r
Ja :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 10:05:20 #164
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203024402
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:02 schreef Charmian het volgende:

[..]
zal mij niks verbazen als eline die vrouw met paraplu is. Vieze max is trouwens ook een stinkerd. Informeren voor wie die ambulance was, net doen alsof hij begaan is met die agent en dan gauw bij eline in d'r oor fluisteren dat die agent er slecht aan toe is. Vervolgens eline snel een eigen draai aangegeven dat die agent is uitgegleden...scum of the earth (dat vind ik en dat ik mijn mening)
Dat moet Eline geweest zijn idd. En pas nadat ze die agent hebben geslagen gaat de live aan :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203024416
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef luxerobots het volgende:
Je zou maar een groupie zijn van Gideon van Meijeren...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Gideon is in ieder geval zuinig op zijn spullen, die jas is vijf jaar oud.
pi_203024543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:02 schreef Charmian het volgende:

[..]
zal mij niks verbazen als eline die vrouw met paraplu is. Vieze max is trouwens ook een stinkerd. Informeren voor wie die ambulance was, net doen alsof hij begaan is met die agent en dan gauw bij eline in d'r oor fluisteren dat die agent er slecht aan toe is. Vervolgens eline snel een eigen draai aangegeven dat die agent is uitgegleden...scum of the earth (dat vind ik en dat ik mijn mening)
Klopt, Eline heeft het ook allemaal gefilmd maar wist niet of de beelden wel geschikt waren om te delen.

Aanleiding was dat deze agent een vrouwelijke demonstrant een tik gaf. En er vervolgens drie man achter die agent aangingen. Later stond Eline weer met die paraplu met middelvinger te zwaaien. Waren interessante beelden zondag.
pi_203024556
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:05 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat moet Eline geweest zijn idd. En pas nadat ze die agent hebben geslagen gaat de live aan :')
Nee, alles was gefilmd maar ze gingen eerst thuis de beelden kijken of ze όberhaupt gedeeld konden worden.
pi_203024628
Het is toch afgrijselijk wat voor raar volk er rondloopt.....
Kunnen ze niet allemaal opgepakt worden en een heropvoedingscursus krijgen?
Ik weet dat IQ vast staat, dat je niet wat hersencellen er in kunt kneden ofzo, maar het zal altijd helpen.

Het gaat verder toch niet helpen. Die wappie schaapjes lezen toch geen goede bronnen en komen dus toch nooit achter de feiten.
Die lezen alleen maar eigen bronnen en die worden dus alleen maar erger en erger.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 10:19:18 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203024635
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, alles was gefilmd maar ze gingen eerst thuis de beelden kijken of ze όberhaupt gedeeld konden worden.
Dat zegt ze. Ik geloof daar niets van. Dit doet ze om te roepen dat ze bewijzen heeft. Het is gewoon stoere praat.

Als ze beelden heeft dat de agent fout zit, dan hadden de beelden al online gestaan, geloof me. De beelden komen niet online omdat dit juist het bewijs is dat ze de agent aanvallen of ze komen niet online omdat er geen beelden zijn.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203024908
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat zegt ze. Ik geloof daar niets van. Dit doet ze om te roepen dat ze bewijzen heeft. Het is gewoon stoere praat.

Als ze beelden heeft dat de agent fout zit, dan hadden de beelden al online gestaan, geloof me. De beelden komen niet online omdat dit juist het bewijs is dat ze de agent aanvallen of ze komen niet online omdat er geen beelden zijn.
Dit zei ze direct na die aanval op de politie zondag avond. Ze was toen live, en stond te schuimbekken. Ze herkende ook nog een vrouwelijke agent, die van tiktok (?) Er zat werkelijk geen 5 minuten tussen de klap aan de vrouwelijke demonstrante, de terugpak actie op de agent en ze heeft het een keer of drie herhaald aan demonstranten die bij dat vuurkorfje stonden.

Ze zei letterlijk dat ze er een gepakt hadden nadat hij er een van hun een klap gaf. En dat die toen ging rennen maar dat de deur dichtzat. De agent in kwestie was volgens haar ook geen agent maar een politievlogger, omdat die te jong was om agent te zijn. Zij meldde ook dat ze hem uit die auto getrokken hebben.

Ik had die stream aan en zat vervolgens op Fok, heb het ook beschreven zondag maar blijkbaar heeft niemand/of weinig hier op dat moment die livestream gezien.

En het was bizar omdat ze er veel lol om hadden, Eline op haar best, zo vals en haatdragend als de pest.
Ik schreef nog hier in het topic dat ze nu toch wel genoeg redenen hadden om Eline op te pakken.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 10:37:02 #171
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203024939
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit zei ze direct na die aanval op de politie zondag avond.
Ze zegt zoveel.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203025032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit zei ze direct na die aanval op de politie zondag avond. Ze was toen live, en stond te schuimbekken. Ze herkende ook nog een vrouwelijke agent, die van tiktok (?) Er zat werkelijk geen 5 minuten tussen de klap aan de vrouwelijke demonstrante, de terugpak actie op de agent en ze heeft het een keer of drie herhaald aan demonstranten die bij dat vuurkorfje stonden.

Ze zei letterlijk dat ze er een gepakt hadden nadat hij er een van hun een klap gaf. En dat die toen ging rennen maar dat de deur dichtzat. De agent in kwestie was volgens haar ook geen agent maar een politievlogger, omdat die te jong was om agent te zijn. Zij meldde ook dat ze hem uit die auto getrokken hebben.

Ik had die stream aan en zat vervolgens op Fok, heb het ook beschreven zondag maar blijkbaar heeft niemand/of weinig hier op dat moment die livestream gezien.

En het was bizar omdat ze er veel lol om hadden, Eline op haar best, zo vals en haatdragend als de pest.
Ik schreef nog hier in het topic dat ze nu toch wel genoeg redenen hadden om Eline op te pakken.
Is het misschien nuttig je te melden bij de politie met je verslag van de livestream? Hoe meer ondersteunend bewijs tegen Eline, hoe beter.
pi_203025048
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die Gideon is in ieder geval zuinig op zijn spullen, die jas is vijf jaar oud.
Rechtse mensen kunnen ook duurzaam zijn.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 10:49:19 #174
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203025159
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die Gideon is in ieder geval zuinig op zijn spullen, die jas is vijf jaar oud.
Je gaat toch geen nieuwe dure kleren aantrekken als je je tussen die paupers begeeft?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 10:55:31 #175
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203025299
quote:
Ziek :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 10:57:38 #176
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203025334
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 22:27 schreef luxerobots het volgende:
Je zou maar een groupie zijn van Gideon van Meijeren...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bah :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 4 januari 2022 @ 11:03:26 #177
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203025452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 10:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Klopt, Eline heeft het ook allemaal gefilmd maar wist niet of de beelden wel geschikt waren om te delen.
Wacht even... uitzoeken of de beelden wel geschikt zijn om te delen?

Laat me niet lachen... _O-
pi_203025554
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:03 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wacht even... uitzoeken of de beelden wel geschikt zijn om te delen?

Laat me niet lachen... _O-
Hier heb je 40 minuutjes gelul met veteraan Raf over afgelopen zondag
https://www.bitchute.com/(...)DTHHpoX0ScW7mRsSzlK0

Er zitten mooie stukjes tussen..
pi_203025637
En dit is Eline haar livestream direct na het mishandelen van de agent
https://fb.watch/ajRLKZolFw/
pi_203025692
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:13 schreef JohnWickPic het volgende:
En dit is Eline haar livestream direct na het mishandelen van de agent
https://fb.watch/ajRLKZolFw/
_O_ ja, deze is het.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 11:18:03 #181
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203025702
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:13 schreef JohnWickPic het volgende:
En dit is Eline haar livestream direct na het mishandelen van de agent
https://fb.watch/ajRLKZolFw/
Ik heb geen eens zin om te kijken, ze zullen wel weer stijve pikkies en natte kutjes hebben vw de opkomst op het museum plein en daardoor de oestrogeen en testoseron zo rond laten vloeien dat de politieagent die mishandeld is het weer gedaan heeft.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 11:21:54 #182
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203025768
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:03 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wacht even... uitzoeken of de beelden wel geschikt zijn om te delen?

Laat me niet lachen... _O-
Ze moet het natuurlijk niet hebben dat de beelden tegen haar stagiares gebruikt kunnen worden, dan moet ze nl opnieuw gaan recruteren.
pi_203025782
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik heb geen eens zin om te kijken, ze zullen wel weer stijve pikkies en natte kutjes hebben vw de opkomst op het museum plein en daardoor de oestrogeen en testoseron zo rond laten vloeien dat de politieagent die mishandeld is het weer gedaan heeft.
Er wordt inderdaad geroepen dat ze gewonnen hebben op het Museumplein, en heel veel scheldwoorden richting de politie, in alle vormen die je kan bedenken. Eline met haar paraplu, op vanaf 8:40 wordt ook duidelijk dat Eline de beelden heeft maar eerst thuis wilt bekijken of ze die beelden wel kan delen.. Het is een filmpje dat heel goed weergeeft hoe vreedzaam haar groepje is. Het haalt het bloed onder je nagels vandaan..

Dat hele zooitje van OnrechtTV gaat nog eens een keer voor de tribunalen komen
pi_203025803
De standaard reactie van de wappie-groep van afgelopen zondagavond onder leiding van Eline en Kwalbert als ze iets van de politie zien is als een stier die een rode lap ziet. En hoe het ook gaat en wat de agenten ook doen of zeggen, ze zijn sowieso verkeerd volgens hun. :') Die mensen kun je niet meer op andere gedachtegang brengen. Sowieso respect hoe geduldig agenten met dat soort mensen omgaan. Je hebt de neiging om ze op een gegeven moment een stomp te geven, maja dat kunnen/mogen ze natuurlijk niet (behalve als de wappies zelf met het fysiek geweld beginnen).

Net nog ff naar de 5G-specialist op het Museumplein van afgelopen zondag geluisterd, heb me de ballen uit de broek gelachen. _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 04-01-2022 11:46:27 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203025897
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:03 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wacht even... uitzoeken of de beelden wel geschikt zijn om te delen?

Laat me niet lachen... _O-
Ja op het filmpje om 08:40.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 11:45:05 #186
111260 Charmian
a little joy
pi_203026224
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:13 schreef JohnWickPic het volgende:
En dit is Eline haar livestream direct na het mishandelen van de agent
https://fb.watch/ajRLKZolFw/
^O^ Ah mooi, straks even kijken...ik had zondag zo geen zin in dat mens
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203027200
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:45 schreef Charmian het volgende:

[..]
^O^ Ah mooi, straks even kijken...ik had zondag zo geen zin in dat mens
Als ik deze stream zo zie, dan hoeft de politie van mij niet meer te staken. Verdubbeling van de salarissen als je dit moet incasseren!
En die Eline? Net als Annstrikje gewoon isoleren. Ook Max loopt vanzelf boos weg, net als Steffanie, alleen is de vraag wanneer.
pi_203027256
VN-rapporteur haalt uit naar Nederlandse politie: ‘Eιn van walgelijkste voorbeelden sinds George Floyd’

https://www.ad.nl/binnenl(...)orge-floyd~a5d0b409/

Net zo’n malloot als die vrouw mbt zwarte pieten.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203027351
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:39 schreef RipCity het volgende:
VN-rapporteur haalt uit naar Nederlandse politie: ‘Eιn van walgelijkste voorbeelden sinds George Floyd’

https://www.ad.nl/binnenl(...)orge-floyd~a5d0b409/

Net zo’n malloot als die vrouw mbt zwarte pieten.
Makkelijk scoren van die vrouw, bekijkt ze ook beelden uit bijvoorbeeld China, Noord Korea, Afghanistan en Ethiopiλ?
  dinsdag 4 januari 2022 @ 12:47:53 #190
111260 Charmian
a little joy
pi_203027481
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik heb geen eens zin om te kijken, ze zullen wel weer stijve pikkies en natte kutjes hebben vw de opkomst op het museum plein en daardoor de oestrogeen en testoseron zo rond laten vloeien dat de politieagent die mishandeld is het weer gedaan heeft.
Ik heb spijt...man man man dat asociale geschreeuw
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203028089
twitter
  dinsdag 4 januari 2022 @ 13:20:21 #192
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_203028153
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 11:13 schreef JohnWickPic het volgende:
En dit is Eline haar livestream direct na het mishandelen van de agent
https://fb.watch/ajRLKZolFw/
Mag toch hopen dat die schreeuwende sjekbek flink een paar klappen heeft mogen incasseren van de lange latten?
pi_203028204
quote:
Die zijn er ook lekker op tijd bij met beelden van 14-03-2020.
pi_203028272
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:20 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Mag toch hopen dat die schreeuwende sjekbek flink een paar klappen heeft mogen incasseren van de lange latten?
Niets, maar een Willem Engeltje fluisterde mij in dat ze vast wel eens een keer films mag gaan kijken in een P.I.
pi_203028285
Dit is de dader: https://m.facebook.com/ph(...)ream_source=timeline

Leon Aburto, die al eerder met een pistoolschot op afstand gehouden moest worden toen hij zijn vechthond dreigde in te zetten.
anonieme razernist
  dinsdag 4 januari 2022 @ 13:36:01 #196
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_203028406
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:28 schreef NoCigar het volgende:
Dit is de dader: https://m.facebook.com/ph(...)ream_source=timeline

Leon Aburto, die al eerder met een pistoolschot op afstand gehouden moest worden toen hij zijn vechthond dreigde in te zetten.
van die mishandeling?
pi_203028449
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
van die mishandeling?
Ja, in Wappie Hoolieland noemen ze hem Tuur of Tuurtje.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 13:40:26 #198
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_203028473
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:39 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ja, in Wappie Hoolieland noemen ze hem Tuur of Tuurtje.
naar vrouwenmepper Regilio?
pi_203028477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
van die mishandeling?
Ja, hij zou die agent uit zijn auto getrokken hebben. Een totale gek die ze hopelijk voor een maand of tien op gaan sluiten.
anonieme razernist
  dinsdag 4 januari 2022 @ 13:43:07 #200
131800 Tarado
capτ de fusca
pi_203028523
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:40 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ja, hij zou die agent uit zijn auto getrokken hebben. Een totale gek die ze hopelijk voor een maand of tien op gaan sluiten.
dat zo'n mafkees dat te denken kunnen doen bij een gewapende agent, tenminste ik ga er even vanuit dat het zo is
pi_203028617
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:20 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Mag toch hopen dat die schreeuwende sjekbek flink een paar klappen heeft mogen incasseren van de lange latten?
Die schreeuwende sjekbek krijgt geen klappen want vrije pers, die weet precies wanneer ze moet streamen.
pi_203028632
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:43 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat zo'n mafkees dat te denken kunnen doen bij een gewapende agent, tenminste ik ga er even vanuit dat het zo is
Eline dacht zelf dat het een politie vlogger was, hij was te jong om agent te zijn. Mogelijk een stagiair denk ik dan.
pi_203028674
Zijn er ook onafhankelijke beelden van de demonstraties?

Waar we bv kunnen zien wie wat waar en wanneer?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203028776
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:51 schreef Montagui het volgende:
Zijn er ook onafhankelijke beelden van de demonstraties?

Waar we bv kunnen zien wie wat waar en wanneer?
pi_203029020
quote:
Peacefull.

In tegenstelling tot de beelden die de wereld over gaan.

Wel een aparte titel 'despite ban'. Het is nogal wat om een grondrecht te verbieden. In een democratie mag je het met regeringsbeleid oneens zijn en dan is het recht op demonstratie jouw grondrecht om die mening te mogen uiten.

Alleen in het geval dat het dreigt de openbare orde te verstoren mag/kan je de demo verbieden.

In dit geval lijkt me de 'ban' eerder het met het gedachtegoed niet eens zijn als je ziet dat demo's van blm en klimaat wel door mochten gaan. En dat komt totalitair/fascistisch over.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:13:10 #206
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_203029063
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:10 schreef Montagui het volgende:

[..]
Peacefull.

In tegenstelling tot de beelden die de wereld over gaan.

Wel een aparte titel 'despite ban'. Het is nogal wat om een grondrecht te verbieden. In een democratie mag je het met regeringsbeleid oneens zijn en dan is het recht op demonstratie jouw grondrecht om die mening te mogen uiten.

Alleen in het geval dat het dreigt de openbare orde te verstoren mag/kan je de demo verbieden.

In dit geval lijkt me de 'ban' eerder het met het gedachtegoed niet eens zijn als je ziet dat demo's van blm en klimaat wel door mochten gaan. En dat komt totalitair/fascistisch over.
Omdat bij de wappiedemonstraties er altijd genoeg mafkezen lopen die geweld niet schuwen. Die zijn er puur om te provoceren en zorgen voor opruiing.

Terecht verboden dus
pi_203029189
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:10 schreef Montagui het volgende:
In dit geval lijkt me de 'ban' eerder het met het gedachtegoed niet eens zijn als je ziet dat demo's van blm en klimaat wel door mochten gaan. En dat komt totalitair/fascistisch over.
Deze had ook mogen doorgaan, mits de organisatie bereid was geweest om afspraken te maken over een ordentelijk verloop.
pi_203029208
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 12:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Makkelijk scoren van die vrouw, bekijkt ze ook beelden uit bijvoorbeeld China, Noord Korea, Afghanistan en Ethiopiλ?
Over welke vrouw heb je het?
pi_203029257
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:13 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Omdat bij de wappiedemonstraties er altijd genoeg mafkezen lopen die geweld niet schuwen. Die zijn er puur om te provoceren en zorgen voor opruiing.

Terecht verboden dus
Er lopen binnen die 10000 mogelijk meer niet 'wappies' mee dan 'wappies'. Op die manier kan je elke demonstratie wel verbieden.

Onzin dus.

Pak de rellers aan en laat de rest demonstreren. Of geldt dat recht alleen voor blm-wappies of klimaatwappies?

Daarbij wil ik graag nog steeds beelden zie wie wat wanneer begint met ongeregeldheden. M.i. is de intentie van de demo's tegen de corona maatregelen geweldloos en niet uit op rellen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203029278
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:20 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Deze had ook mogen doorgaan, mits de organisatie bereid was geweest om afspraken te maken over een ordentelijk verloop.
Net zoals met Kozp?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203029279
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:24 schreef Montagui het volgende:
Daarbij wil ik graag nog steeds beelden zie wie wat wanneer begint met ongeregeldheden. M.i. is de intentie van de demo's tegen de corona maatregelen geweldloos en niet uit op rellen.
Ja, dat hebben we in Rotterdam wel gezien...
pi_203029298
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:25 schreef Montagui het volgende:

[..]
Net zoals met Kozp?
Wat is daarmee dan?
pi_203029318
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:24 schreef Montagui het volgende:

[..]
Er lopen binnen die 10000 mogelijk meer niet 'wappies' mee dan 'wappies'. Op die manier kan je elke demonstratie wel verbieden.

Onzin dus.

Pak de rellers aan en laat de rest demonstreren. Of geldt dat recht alleen voor blm-wappies of klimaatwappies?

Daarbij wil ik graag nog steeds beelden zie wie wat wanneer begint met ongeregeldheden. M.i. is de intentie van de demo's tegen de corona maatregelen geweldloos en niet uit op rellen.
Lees even lekker terug dan, de beelden zijn er, zijn meerdere malen gepost en het is heel erg duidelijk hoe het een en ander verlopen is. En anders trek je even een uurtje of 20 uit om de beelden zelf te analyseren.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:28:54 #214
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203029337
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:25 schreef Montagui het volgende:

[..]
Net zoals met Kozp?
Rot echt op met die BLM/KoZP demonstratie vergelijkingen, was niet goed aangepakt en is van geleerd en anderhalf jaar geleden onder andere omstandigheden.
pi_203029376
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:24 schreef Montagui het volgende:

[..]
Er lopen binnen die 10000 mogelijk meer niet 'wappies' mee dan 'wappies'. Op die manier kan je elke demonstratie wel verbieden.

Onzin dus.

Pak de rellers aan en laat de rest demonstreren. Of geldt dat recht alleen voor blm-wappies of klimaatwappies?

Daarbij wil ik graag nog steeds beelden zie wie wat wanneer begint met ongeregeldheden. M.i. is de intentie van de demo's tegen de corona maatregelen geweldloos en niet uit op rellen.
Als geen organisatie die verantwoordelijkheid wilt dragen en men dan maar tot individueel koffieleuteren oproept en hiermee dus regels over georganiseerde demonstraties overtreed gewoon het goed recht van onze overheden om de orde te handhaven.

Misschien heeft de politie wel de relschoppers eruit gehaald anders zou men er natuurlijk ook veel meer hebben kunnen oppakken. ^O^
pi_203029384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:10 schreef Montagui het volgende:

[..]
Peacefull.

In tegenstelling tot de beelden die de wereld over gaan.

Wel een aparte titel 'despite ban'. Het is nogal wat om een grondrecht te verbieden. In een democratie mag je het met regeringsbeleid oneens zijn en dan is het recht op demonstratie jouw grondrecht om die mening te mogen uiten.

Alleen in het geval dat het dreigt de openbare orde te verstoren mag/kan je de demo verbieden.

In dit geval lijkt me de 'ban' eerder het met het gedachtegoed niet eens zijn als je ziet dat demo's van blm en klimaat wel door mochten gaan. En dat komt totalitair/fascistisch over.
Goed verwoord, dit bedoel ik dus steeds.
pi_203029419
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:21 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Over welke vrouw heb je het?
Die van de VN.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:35:03 #218
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203029446
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Goed verwoord, dit bedoel ik dus steeds.
Men mag vanuit de overheid gezien niet leren van de fouten die men bij eerdere demonstraties gemaakt hebben en moeten de boel maar allemaal zo aanpakken zoals het damslapers protest in de jaren jaren 60 of de krakersrellen in de jaren 80? dan zou je deze 'vredeseenheid' eens moeten horen.
pi_203029455
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 4 januari 2022 14:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Over welke vrouw heb je het?

Die van de VN.
Je hebt niet echt een idee waar je het over hebt, of wel?
pi_203029485
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:35 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je hebt niet echt een idee waar je het over hebt, of wel?
Ga je luier verschonen en als je klaar bent blijf je ontopic. Elke keer dat gezuig, :r
pi_203029522
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ga je luier verschonen en als je klaar bent blijf je ontopic. Elke keer dat gezuig, :r
Misschien moet jij eens on topic gaan reageren in plaats van dit soort dom geklets.

Heb je het artikel όberhaupt gelezen? Met je 'die vrouw van de VN'...
pi_203029541
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Men mag vanuit de overheid gezien niet leren van de fouten die men bij eerdere demonstraties gemaakt hebben en moeten de boel maar allemaal zo aanpakken zoals het damslapers protest in de jaren jaren 60 of de krakersrellen in de jaren 80? dan zou je deze 'vredeseenheid' eens moeten horen.
Misschien zou de overheid eens in gesprek kunnen met diverse groepen.

Want er staan niet alleen wappies te demonstreren of mensen met een 5g allergie.
pi_203029562
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:39 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Misschien moet jij eens on topic gaan reageren in plaats van dit soort dom geklets.

Heb je het artikel όberhaupt gelezen? Met je 'die vrouw van de VN'...
Daaag :W, ik zet je onder de negeerknop.
pi_203029578
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Misschien zou de overheid eens in gesprek kunnen met diverse groepen.

Want er staan niet alleen wappies te demonstreren of mensen met een 5g allergie.
Moeten die groepen wel meewerken, en dat doen ze dus niet want de (r)overheid is "corrupt" , er komen tribunalen!
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:42:10 #225
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203029583
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Misschien zou de overheid eens in gesprek kunnen met diverse groepen.

Want er staan niet alleen wappies te demonstreren of mensen met een 5g allergie.
Je hebt met een groep te maken die alles wat overheid of MSM lijkt wantrouwt, en in het minst erge geval weggehoond word,dat zijn geen mensen waarmee je een kopje thee gaat drinken...
pi_203029607
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Misschien zou de overheid eens in gesprek kunnen met diverse groepen.

Want er staan niet alleen wappies te demonstreren of mensen met een 5g allergie.
Welke groepen zou je dan in gedachte hebben?
pi_203029618
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Daaag :W, ik zet je onder de negeerknop.
Die heb jij helemaal niet.
pi_203029619
Wappie doet politiehond na

quote:
Boze saunagast bijt agent in been en wordt aangehouden

Een saunabezoeker is maandagavond aangehouden nadat hij een agent in zijn been had gebeten. De 32-jarige Schiedammer was samen met zes andere gasten in een sauna in Rotterdam. Een van hen was eveneens agressief, twee agenten raakten gewond.

Politieagenten hoorden rond 21.00 uur mensen in de sauna aan de Beijerlandselaan. Sauna's moeten vanwege de coronamaatregelen momenteel gesloten blijven. Na aanhoudend aanbellen en op de deur kloppen, kwamen uiteindelijk twee mannen en drie vrouwen naar buiten. Zij waren allen "niet erg meewerkend en gedroegen zich recalcitrant", aldus de politie.

De bezoekers werd naar hun identiteitsbewijs gevraagd. Daarop sloeg een man een agent in het gezicht, bespuugde hem en schold hem uit. Tegen de man heeft de agent aangifte gedaan. De agent die de Schiedammer in de boeien sloeg, werd in het bovenbeen gebeten. De saunagast werd aangehouden, de andere bezoekers kregen een boete voor het overtreden van de coronamaatregelen en de Wet op de identificatieplicht. Tegen de sauna-eigenaar worden maatregelen genomen, aldus de politie.
https://www.telegraaf.nl/(...)en-en-wordt-opgepakt
pi_203029625
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:41 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Moeten die groepen wel meewerken, en dat doen ze dus niet want de (r)overheid is "corrupt" , er komen tribunalen!
Die tribunalen roepers zijn toch alleen de club van Eline en volgers?

Met name bij die grote Museumplein demonstraties lopen imo veel studenten, boomers, horecaeigenaren en jonge ouders rond die het niet eens zijn met de huidige Coronaregels.
pi_203029658
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die tribunalen roepers zijn toch alleen de club van Eline en volgers?

En heel de FvD en aanhang plus nog wat "strijders" en "verzetsgroepen"
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:47:00 #231
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203029665
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die tribunalen roepers zijn toch alleen de club van Eline en volgers?

Met name bij die grote Museumplein demonstraties lopen imo veel studenten, boomers, horecaeigenaren en jonge ouders rond die het niet eens zijn met de huidige Coronaregels.
Dat tribunaal geschreeuw is voornamelijk te wijten aan de mongolen bij de FvD die iets dergelijks in de kamer naar voren hebben gebracht.
pi_203029707
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:46 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
En heel de FvD en aanhang plus nog wat "strijders" en "verzetsgroepen"
Das toch ook maar een klein clubje? En die stonden zondag toch in dat andere park?
pi_203029763
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das toch ook maar een klein clubje? En die stonden zondag toch in dat andere park?
Het is volgens mij begonnen bij Police for Freedom. Die kerel zei 'er komen tribunalen'. Dat is vervolgens breed overgenomen in Wappieland en uiteindelijk heeft ook FvD die terminologie opgepikt.

Hier de nodige achtergrondinformatie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2022 14:58:07 ]
  dinsdag 4 januari 2022 @ 14:52:48 #234
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203029786
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das toch ook maar een klein clubje? En die stonden zondag toch in dat andere park?
Toch olie op het vuur en icm het selectieve geheugen van de wappies al dan niet misbruikt als vrijbrief om een politieamtenaar te mishandelen.
pi_203030044
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/503710444319653
Rond 25:30 barst de 14 jarige zoon in huilen uit omdat ze weer opgepakt worden.
Allemaal kwaad schreeuwen "Een kind van 14!, kindermishandeling!!!! :( "
Maar. Waarom nemen die lui elke keer dat joch weer mee?
Twiddel
pi_203030138
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:05 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/503710444319653
Rond 25:30 barst de 14 jarige zoon in huilen uit omdat ze weer opgepakt worden.
Allemaal kwaad schreeuwen "Een kind van 14!, kindermishandeling!!!! :( "
Maar. Waarom nemen die lui elke keer dat joch weer mee?
Dat jochie van 14 is dikke DIego die is al vaker aangehouden. Ook weer een halfje die gebruikt wordt door de streamers...
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:16:05 #237
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203030219
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:05 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/503710444319653
Rond 25:30 barst de 14 jarige zoon in huilen uit omdat ze weer opgepakt worden.
Allemaal kwaad schreeuwen "Een kind van 14!, kindermishandeling!!!! :( "
Maar. Waarom nemen die lui elke keer dat joch weer mee?
Om wat kleur in de groep te brengen.
pi_203030252
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:05 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/503710444319653
Rond 25:30 barst de 14 jarige zoon in huilen uit omdat ze weer opgepakt worden.
Allemaal kwaad schreeuwen "Een kind van 14!, kindermishandeling!!!! :( "
Maar. Waarom nemen die lui elke keer dat joch weer mee?
Aanhoudingen? Je verwacht dat toch niet na die aankondiging van gisteravond en het gedrag bij het arrestantencomplex afgelopen zondagavond. Beetje jammer dat Eline er niet bij was.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:22:36 #239
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203030366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:17 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Aanhoudingen? Je verwacht dat toch niet na die aankondiging van gisteravond en het gedrag bij het arrestantencomplex afgelopen zondagavond. Beetje jammer dat Eline er niet bij was.
Eline is er toch alleen maar bij op het moment dat er genoeg mensen zijn die gearresteerd worden, zo niet gaat ze puddingbroodjes halen bij de appie.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 15:42:04 #240
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203030692
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:05 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/503710444319653
Rond 25:30 barst de 14 jarige zoon in huilen uit omdat ze weer opgepakt worden.
Allemaal kwaad schreeuwen "Een kind van 14!, kindermishandeling!!!! :( "
Maar. Waarom nemen die lui elke keer dat joch weer mee?
Lol! Steffie heeft tikkies gehad :T

"Jij staat nu op OnrechtTV, jij gaat viraal"

:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203030712
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lol! Steffie heeft tikkies gehad :T
Is er eindelijk iemand die met een stok in d'r buik prikt, is het gelijk weer onrecht....
Ik moet zegen ze is vermakelijker om naar te kijken dan Eline, als ik die hoor kookt mijn bloed al meteen..
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:44:01 #242
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203030723
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lol! Steffie heeft tikkies gehad :T

"Jij staat nu op OnrechtTV, jij gaat viraal"

:')
Kan ze ook een helm kopen.
pi_203030735
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Kan ze ook een helm kopen.
De les tikkies bietsen staat volgende week dinsdag op het rooster..
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 15:45:05 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203030745
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:43 schreef spoilert het volgende:

[..]
Is er eindelijk iemand die met een stok in d'r buik prikt, is het gelijk weer onrecht....
Ik moet zegen ze is vermakelijker om naar te kijken dan Eline, als ik die hoor kookt mijn bloed al meteen..
Dat heb ik met Steffie. Wat een kut stem heeft ze :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 15:47:11 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203030792
Wie is dat hysterisch schreeuwende wijf? "Blijf met je kankerklauwen van me af. Met je kankerknuppel durf je wel"

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:47:28 #246
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203030797
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat heb ik met Steffie. Wat een kut stem heeft ze :T
Steffie is volgensmij een meisje dat zich best kan onwikkellen met de juiste mensen om zich heen, nu word ze alleen maar misbruikt voor het doel van haar begeleiders.
pi_203030812
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat heb ik met Steffie. Wat een kut stem heeft ze :T
Ze slist lekker inderdaad, maar ik vind het zo mooi dat ze Meesteres Eline probeert na te doen, maar klinkt als een klein kind
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:48:17 #248
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203030816
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:47 schreef Starhopper het volgende:
Wie is dat hysterisch schreeuwende wijf? "Met je kankerknuppel durf je wel"

[ afbeelding ]
Dark Karen.
pi_203030849
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 13:23 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Die zijn er ook lekker op tijd bij met beelden van 14-03-2020.
Internet in Rusland is niet zo snel.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 15:51:16 #250
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203030868
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Steffie is volgensmij een meisje dat zich best kan onwikkellen met de juiste mensen om zich heen, nu word ze alleen maar misbruikt voor het doel van haar begeleiders.
Ja, ze is nogal beinvloedbaar ja.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:48 schreef spoilert het volgende:

[..]
Ze slist lekker inderdaad, maar ik vind het zo mooi dat ze Meesteres Eline probeert na te doen, maar klinkt als een klein kind
Ja, dat is schijtirritant :T
Ze doet ook als een klein kind. "PARAPLU! WAAR IS DE PARAPLU?! MIJN TELEFOON GAAT KAPOT :'( "
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:55:42 #251
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203030951
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:51 schreef Starhopper het volgende:
Ja, dat is schijtirritant :T
Ze doet ook als een klein kind. "PARAPLU! WAAR IS DE PARAPLU?! MIJN TELEFOON GAAT KAPOT :'( "
Die paraplu word ws door Eline gebruikt om op een bepaalde, moeilijkere, manier te laten bijken dat ze her er niet mee eens is aangezien 'het' niet klopt.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:56:17 #252
117098 Hathor
Effe niet
pi_203030963
Het zijn ook echt elke keer dezelfde gezichten he? _O- Een soort wekelijkse samenkomst van alle dorpsgekken van Nederland.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 15:56:21 #253
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203030964
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Die paraplu word ws door Eline gebruikt om op een bepaalde, moeilijkere, manier te laten bijken dat ze her er niet mee eens is aangezien 'het' niet klopt.
:D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 15:57:09 #254
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203030978
Ooh ze wilden blijkbaar het gemeentehuis "bestormen"? :') Maar alle deuren zaten dicht _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 januari 2022 @ 15:58:08 #255
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203030997
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:57 schreef Starhopper het volgende:
Ooh ze wilden blijkbaar het gemeentehuis "bestormen"? :') Maar alle deuren zaten dicht _O-
Wilden ze een uitkering aanvragen ofzo?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 15:58:34 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203031009
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Wilden ze een uitkering aanvragen ofzo?
_O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:03:46 #257
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_203031105
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:40 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Misschien zou de overheid eens in gesprek kunnen met diverse groepen.

Want er staan niet alleen wappies te demonstreren of mensen met een 5g allergie.
Het zijn veelal kansloze huisvaders, voetbalsupporters, uitkeringstrekkers en fopveteranen die geen tyfus meer te zeggen hebben thuis en te incapabel zijn om voor de kroost te kennen zorgen, dus gaan ze maar hun frustraties afreageren door naar zulk soort demo's te gaan.

Dit is niet te vergelijken met klimaat of blm demo's die altijd wel gewoon vreedzaam verlopen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 16:04:00 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203031116
Ik ben wel benieuwd of Diego weer een demonstratieverbod krijgt + melding jeugdzorg. :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 16:09:24 #259
186611 Haags
pi_203031214
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:03 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]


Dit is niet te vergelijken met klimaat of blm demo's die altijd wel gewoon vreedzaam verlopen.
twitter


Altijd vreedzaam ja.

🤡
Zonder wrijving geen glans
pi_203031258
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:09 schreef Haags het volgende:

[..]
[ twitter ]

Altijd vreedzaam ja.

🤡
Heb je ook een berichtje uit Nederland?
pi_203031261
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 14:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Rot echt op met die BLM/KoZP demonstratie vergelijkingen, was niet goed aangepakt en is van geleerd en anderhalf jaar geleden onder andere omstandigheden.
Opvallend dat er altijd net die demonstraties uitgekozen worden waar een andere huidskleur een rol speelt.
anonieme razernist
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 4 januari 2022 @ 16:13:36 #262
426493 crew  PippenScottie
pi_203031297
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Opvallend dat er altijd net die demonstraties uitgekozen worden waar een andere huidskleur een rol speelt.
Je zou bijna denken dat ze dat verhaa van liefde, inclusiviteit en zo niet menen. Voor het geval het aanpappen met extreem-rechts dat nog niet duidelijk had gemaakt
pi_203031412
De hele club aangehouden? Moet Eline alsnog gaan filmen. Dat zijn minpunten in het volgende stageverslag! :lijstje:
pi_203031427
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:47 schreef Starhopper het volgende:
Wie is dat hysterisch schreeuwende wijf? "Blijf met je kankerklauwen van me af. Met je kankerknuppel durf je wel"

[ afbeelding ]
_O- Ook met dat neppe LV tasje _O-
Hoe meer stereotype wil je hebben :')
Twiddel
pi_203031441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:19 schreef Magister_Artium het volgende:
De hele club aangehouden? Moet Eline alsnog gaan filmen. Dat zijn minpunten in het volgende stageverslag! :lijstje:
'Hoewel je het goed doet heb ik toch een paar aantekeningen en opmerkingen waarvan ik wil dat je ze meeneemt voor de volgende keer.'

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 04-01-2022 16:54:32 ]
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 16:21:35 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203031455
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:19 schreef Magister_Artium het volgende:
De hele club aangehouden? Moet Eline alsnog gaan filmen. Dat zijn minpunten in het volgende stageverslag! :lijstje:
Ze laat ze stikken _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203031493



Ja hoor, ga ff mensen weer oproepen buiten het gebouw te protesteren :') Dat zal de zaak zeker helpen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door summer2bird op 04-01-2022 16:29:59 ]
Twiddel
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:36:26 #268
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203031678
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Opvallend dat er altijd net die demonstraties uitgekozen worden waar een andere huidskleur een rol speelt.
Daar is niks opvallends aan, je kunt de opkomst tijdens deze demonstraties gewoon niet vergelijken met de dingen die Pegida of Voorpost in het verleden geprobeerd hebben.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:45:04 #269
111260 Charmian
a little joy
pi_203031844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 15:43 schreef spoilert het volgende:

[..]
Is er eindelijk iemand die met een stok in d'r buik prikt, is het gelijk weer onrecht....
Ik moet zegen ze is vermakelijker om naar te kijken dan Eline, als ik die hoor kookt mijn bloed al meteen..
steffie kotst al net zulke troep uit als eline + piepkutstem
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:45:58 #270
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_203031870
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:09 schreef Haags het volgende:

[..]
[ twitter ]

Altijd vreedzaam ja.

🤡
Je kon niks vinden voor in Nederland? Jammer, maar goed geprobeerd.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:47:37 #271
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203031903
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:45 schreef Charmian het volgende:

[..]
steffie kotst al net zulke troep uit als eline + piepkutstem
die + is al meer dan dat Eline aan de discussie toevoegt.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 16:48:53 #272
186611 Haags
pi_203031937
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:45 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Je kon niks vinden voor in Nederland? Jammer, maar goed geprobeerd.
twitter


Altijd vreedzaam.

🤡
Zonder wrijving geen glans
pi_203031977
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:45 schreef Charmian het volgende:

[..]
steffie kotst al net zulke troep uit als eline + piepkutstem
Die stem is bizar, heeft ze kapotte stembanden?
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:52:00 #274
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203032001
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:48 schreef Haags het volgende:

[..]
[ twitter ]

Altijd vreedzaam.

🤡
Die lopen met pannen en lepels in de aanslag ook geen dingen als liefde en geen dictatuur te verkondigen.
pi_203032002
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:03 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Het zijn veelal kansloze huisvaders, voetbalsupporters, uitkeringstrekkers en fopveteranen die geen tyfus meer te zeggen hebben thuis en te incapabel zijn om voor de kroost te kennen zorgen, dus gaan ze maar hun frustraties afreageren door naar zulk soort demo's te gaan.

Dit is niet te vergelijken met klimaat of blm demo's die altijd wel gewoon vreedzaam verlopen.
Inderdaad, want die zijn "fiery but mostly peacefull" :')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203032033
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Opvallend dat er altijd net die demonstraties uitgekozen worden waar een andere huidskleur een rol speelt.
Daarbij gaat het de demonstreerders om huidskleur inderdaad.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:54:01 #277
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203032036
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die stem is bizar, heeft ze kapotte stembanden?
Die is gewoon nog niet volwassen.
pi_203032082
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Die is gewoon nog niet volwassen.
Hoe oud is ze? Ik kan het door die laag make-up heen niet zien.
pi_203032094
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:48 schreef Haags het volgende:

[..]
[ twitter ]

Altijd vreedzaam.

🤡
quote:
De politie meldt dat vier demonstranten werden aangehouden voor huisvredebreuk, omdat ze de winkel hadden betreden. Nog eens twee personen werden opgepakt voor vernieling.

De opgepakte demonstranten hadden de winkel beklad met krijt. Eerder op de dag demonstreerde de groep nog op het Museumplein, waar de demonstranten dit weekend lezingen en workshops organiseren.
https://www.nu.nl/binnenl(...)actie-op-damrak.html

Altijd vreedzaam, met de nadruk op ALTIJD.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 4 januari 2022 @ 16:57:41 #280
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203032120
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:53 schreef Montagui het volgende:

[..]
Daarbij gaat het de demonstreerders om huidskleur inderdaad.
Dat is ook de voornaamste reden dat er bij deze demos geen aandacht aan besteed word,aangezien het groepje donkere mensen dat tussen de wappies in wilt lopen niet eens op 2 handen te tellen valt, zelfs als je heel goed kijkt..
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:09:11 #281
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203032315
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:52 schreef Montagui het volgende:

[..]
Inderdaad, want die zijn "fiery but mostly peacefull" :')
En daar is dan ook geen woord van gelogen.
Huilen dan.
pi_203032513
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En daar is dan ook geen woord van gelogen.
En zoals zo vaak verpest een 'fiery' minderheid het voor de overgrote 'peacefull' meerderheid.

De overgrote meederheid die met demonstraties meelopen tegen het coronabeleid zijn ook geen wappies, of uit op rellen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:23:13 #283
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203032595
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:19 schreef Montagui het volgende:

[..]
En zoals zo vaak verpest een 'fiery' minderheid het voor de overgrote 'peacefull' meerderheid.

De overgrote meederheid die met demonstraties meelopen tegen het coronabeleid zijn ook geen wappies, of uit op rellen.
Als de overgrote meerderheid zo tegen regeringsbeleid is,moeten ze maar eens leren stemmen.

(al dan niet op partijen die hun belangen niet behartigen)
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:24:12 #284
117098 Hathor
Effe niet
pi_203032615
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:03 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Het zijn veelal kansloze huisvaders, voetbalsupporters, uitkeringstrekkers en fopveteranen die geen tyfus meer te zeggen hebben thuis en te incapabel zijn om voor de kroost te kennen zorgen, dus gaan ze maar hun frustraties afreageren door naar zulk soort demo's te gaan.

Dit is niet te vergelijken met klimaat of blm demo's die altijd wel gewoon vreedzaam verlopen.
Daar lopen geen voetbalsupporters tussen, die willen met dat zooitje zwakzinnigen niks te maken hebben.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 4 januari 2022 @ 17:26:07 #285
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203032644
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:24 schreef Hathor het volgende:

[..]
Daar lopen geen voetbalsupporters tussen, die willen met dat zooitje zwakzinnigen niks te maken hebben.
Die waren ws niet eens het museumplein op gekomen aangezien ze preventief fouilleerden en er een legetimatieplicht geforceerd werd.
pi_203032965
In de volgende OP mag die politiehont wel vind ik. Je bent jezelf niet als je honger hebt, neem een wappie!!
pi_203032997
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:42 schreef -river- het volgende:
In de volgende OP mag die politiehont wel vind ik. Je bent jezelf niet als je honger hebt, neem een wappie met een koophuis!!
pi_203033040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:44 schreef Sfancta het volgende:

[..]

_O-
pi_203033363
quote:
84s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 16:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze laat ze stikken _O-

[ twitter ]
Bij een actie in Amsterdam? Zeker iets afhalen bij een Action in Amsterdam, zal ze bedoelen!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 18:03:12 #290
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203033446
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:42 schreef -river- het volgende:
In de volgende OP mag die politiehont wel vind ik. Je bent jezelf niet als je honger hebt, neem een wappie!!
Jaaaa 😃
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203033951
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Die waren ws niet eens het museumplein op gekomen aangezien ze preventief fouilleerden en er een legetimatieplicht geforceerd werd.
Ah, is dat zo? Dat verklaart dan wel iets anders dat mij opviel: de totale afwezigheid van de Defend-groepen, hooligans en vergelijkbaar tuig. Normaal zijn die er altijd bij, zondag ontbraken ze.
pi_203034042
Eline moest kennelijk naar Amsterdam voor de vrijlating van Tuur.

https://www.facebook.com/msmleugens/videos/656994428653822/
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 18:37:43 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203034084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:35 schreef Sodemieters het volgende:
Eline moest kennelijk naar Amsterdam voor de vrijlating van Tuur.

https://www.facebook.com/msmleugens/videos/656994428653822/
Dit is toch die kerel met vechthond in Den Haag vorig jaar en bij WakuWaku? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 4 januari 2022 @ 18:41:07 #294
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203034140
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:30 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ah, is dat zo? Dat verklaart dan wel iets anders dat mij opviel: de totale afwezigheid van de Defend-groepen, hooligans en vergelijkbaar tuig. Normaal zijn die er altijd bij, zondag ontbraken ze.
Het lijkt mij niet meer dan een normale zaak als je nog geen 36 uur na oud en nieuw een (verboden) demonstratie toe laat waar een paar duizend man op af komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 04-01-2022 18:46:45 ]
pi_203034172
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:35 schreef Sodemieters het volgende:
Eline moest kennelijk naar Amsterdam voor de vrijlating van Tuur.

https://www.facebook.com/msmleugens/videos/656994428653822/
Is hij het bijtstokje van de lieve politiehont?
pi_203034217
Alle arrestanten in Den Haag inmiddels ook weer vrij, behalve Max.

Dikke Diego mocht opgehaald worden door z'n moeder, inclusief veilig thuis-melding.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 18:48:34 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203034248
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:46 schreef Sodemieters het volgende:
Alle arrestanten in Den Haag inmiddels ook weer vrij, behalve Max.

Dikke Diego mocht opgehaald worden door z'n moeder, inclusief veilig thuis-melding.
Max moesten ze nog hebben voor wat anders? :')

Opgehaald door moeder. Waarom geeft zijn moeder hem mee aan deze lui? :') Terechte melding naar veilig thuis
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 18:48:50 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203034253
Jahoor, het is inderdaad die kerel met vechthond :')

Den Haag:
Eigenaar van vechthond die waarschuwingsschot veroorzaakte, haalt uit: ‘Politiegeweld buitensporig’

Waku Waku:
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203034316
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:43 schreef -river- het volgende:

[..]
Is hij het bijtstokje van de lieve politiehont?
Nee, de politiemepper. Maar de agent was op zijn kont gevallen en vervolgens staat er in de media dat die zwaar gewond zou zijn.

Die ambulance was dus voor Tuur zondagavond.
pi_203034347
Neem alles wat die wappies zeggen maar met een korrel zout.
Liever nog; stop met kijken naar die bagger. De bende van Eline verdienen geen views.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 4 januari 2022 @ 18:55:22 #301
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203034350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 januari 2022 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, de politiemepper. Maar de agent was op zijn kont gevallen en vervolgens staat er in de media dat die zwaar gewond zou zijn.

Die ambulance was dus voor Tuur zondagavond.
Weet je dat zeker?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')