2021 was voor mij een jaar van stagnatie (net als 2020, om eerlijk te zijn). De pandemie werd sluipenderwijs een excuus om allerlei plannen in de ijskast te zetten: ‘Dat komt later wel.’ Zo heb ik veel niet gedaan wat wèl kon.quote:
Wat goed! Heel veel succes!!quote:Op zondag 2 januari 2022 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kom hier nog even op terug:
[..]
2021 was voor mij een jaar van stagnatie (net als 2020, om eerlijk te zijn). De pandemie werd sluipenderwijs een excuus om allerlei plannen in de ijskast te zetten: ‘Dat komt later wel.’ Zo heb ik veel niet gedaan wat wèl kon.
Verder was het een goed jaar. FOK! was een welkome afleiding toen ik veel thuis zat. Ik heb ook bijzondere mensen ontmoet en mooie ervaringen opgedaan.
Dit jaar wil ik weer een stap vooruit zetten. Ik ga mijn masterscriptie herzien en laten drukken. (Wie een exemplaar wil mag zich melden.) En wat er verder op mijn bucketlist staat (veel!) houd ik voor mezelf.
Ik zal ook wat minder online zijn, en heb de helft van mijn actieve topics eruitgegooid.
Gisteren was een overgangsdagVandaag beginnen we echt.
Iedereen nogmaals een gelukkig nieuw jaar. Blijf gezond en maak je dromen waar![]()
[ afbeelding ]
Succes Maat! Maak er iets moois van dit jaar!quote:Op zondag 2 januari 2022 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
2021 was voor mij een jaar van stagnatie (net als 2020, om eerlijk te zijn). De pandemie werd sluipenderwijs een excuus om allerlei plannen in de ijskast te zetten: ‘Dat komt later wel.’ Zo heb ik veel niet gedaan wat wèl kon.
Verder was het een goed jaar. FOK! was een welkome afleiding toen ik veel thuis zat. Ik heb ook bijzondere mensen ontmoet en mooie ervaringen opgedaan.
Dit jaar wil ik weer een stap vooruit zetten. Ik ga mijn masterscriptie herzien en laten drukken. (Wie een exemplaar wil mag zich melden.) En wat er verder op mijn bucketlist staat (veel!) houd ik voor mezelf.
Ik zal ook wat minder online zijn, en heb de helft van mijn actieve topics eruitgegooid.
Iedereen nogmaals een gelukkig nieuw jaar. Blijf gezond en maak je dromen waar![]()
[ afbeelding ]
Wat mooi gesproken! Ik wens je alle goeds voor het komende jaar!quote:Op zondag 2 januari 2022 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi. Succes, maak er wat moois van!quote:Op zondag 2 januari 2022 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 2 januari 2022 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op zondag 2 januari 2022 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat mooi gesproken! Ik wens je alle goeds voor het komende jaar!![]()
Waar gaat je scriptie trouwens over?
Hij is inmiddels al ingeburgerd bij ESFquote:Op zondag 2 januari 2022 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mooi![]()
Als je maar niet helemaal van de radar verdwijnt
Ah, interessant! Dat zou ik ook wel willen lezenquote:Op zondag 2 januari 2022 12:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Mijn scriptie gaat over muziek en muziekonderwijs in de oudheid.
*meld zichquote:Op zondag 2 januari 2022 12:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Ik blijf wel op de radar.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mooi![]()
Als je maar niet helemaal van de radar verdwijnt
Die scriptie lijkt me gaaf.
Ik stuur je wel mijn email als dat handig is.
Het ESF is vermakelijk om naar te kijken. Maar ik heb niets met het competitie-element; het zal me een zorg zijn wie er al dan niet terecht wint. Ook de laatste roddels over de deelnemers interesseren me niet.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is inmiddels al ingeburgerd bij ESF
Waren jou broodjuhs nog gelukt?quote:Op zondag 2 januari 2022 12:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Succes Maat! Maak er iets moois van dit jaar!
En ik wil het wel lezenMag ook in PDF
Ik hou me ook alleen maar bezig met Spanjequote:Op zondag 2 januari 2022 12:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het ESF is vermakelijk om naar te kijken. Maar ik heb niets met het competitie-element; het zal me een zorg zijn wie er al dan niet terecht wint. Ook de laatste roddels over de deelnemers interesseren me niet.
Dus in ESF hoor ik niet echt thuis. Het is wel een gezellige club.
Veel succes met je scriptie en andere plannen!quote:Op zondag 2 januari 2022 12:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Oh ja daar ben ik mee bezig...quote:Op zondag 2 januari 2022 13:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Als mensen nog een Netflix aanrader zoeken:
The Girl from Oslo.
Over 3 jongeren die worden ontvoerd door IS.
Wij ook.quote:
Gezien.quote:Op zondag 2 januari 2022 13:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Als mensen nog een Netflix aanrader zoeken:
The Girl from Oslo.
Over 3 jongeren die worden ontvoerd door IS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, dat vind ik ook interessant!quote:Op zondag 2 januari 2022 12:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Heel veel succes en plezier bij het realiseren van je plannen.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou ik zeer op prijs stellen.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, dat vind ik ook interessant!
Wil hem graag lezen als ie klaar is! (ook eventueel daarvoor, mocht je daar behoefte hebben aan een lekenreview)
Mooie plannen @Domnivoor, heel veel succes en plezier daarmee, al hoop ik niet dat dit een soort van afscheidspost is.quote:Op zondag 2 januari 2022 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie plannen @:Domnivoor, heel veel succes en plezier daarmee, al hoop ik niet dat dit een soort van afscheidspost is.
Ik zou je scriptie ook graag lezen.
Gelukkigquote:Op zondag 2 januari 2022 14:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je.
En nee, jullie zijn nog niet van me af
Herkenbaar.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Nee maar mijn goede voornemen is ook om minder vaak achter de laptop te zitten. Ik zit echt de hele dag door aan dat ding vastgelijmd en het geeft zoveel meer rust om ook gewoon eens wat andere dingen te doen
oudheid is zo'n breed begrip, leg dat eens verder uit?quote:Op zondag 2 januari 2022 12:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Thanksquote:Op zondag 2 januari 2022 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Het wordt voor jou ook een spannend jaar dus je moet wel je rust nemen. Sterkte met alles wat op je af gaat komen en succes met je voornemens. Het komt goed
In de filosofie is de ‘oudheid’ de periode van ongeveer de 7e eeuw v.C. tot de 6e eeuw n.C. Het is inderdaad een heel breed begrip.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
oudheid is zo'n breed begrip, leg dat eens verder uit?
En ik wil je scriptie wel lezen straks
Is daar wel veel muziek te vinden in die periode?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de filosofie is de ‘oudheid’ de periode van ongeveer de 7e eeuw v.C. tot de 6e eeuw n.C. Het is inderdaad een heel breed begrip.
Jij krijgt ook een exemplaar![]()
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:44 schreef D. het volgende:
Bij muziekonderwijs in de oudheid denk ik gelijk aan Crockett's theme leren spelen in de brugklas
Er is het een en ander overgeleverd. Dat kan ik wel eens laten horen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Is daar wel veel muziek te vinden in die periode?
Die ken ik niet. Zit er ook zang bij?quote:Op zondag 2 januari 2022 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Dat kunnen we met de 40+-band wel spelen
Nee. Maar dat kun je erbij improviserenquote:Op zondag 2 januari 2022 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Zit er ook zang bij?
Ik heb ook nog ergens iets heel ouds, moet ik opzoeken en kan ik je ook wel laten horen.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is het een en ander overgeleverd. Dat kan ik wel eens laten horen.
Hadden ze toen al die afschuwelijke blokfluiten, dit doet pijn aan je orenquote:Op zondag 2 januari 2022 18:04 schreef Domnivoor het volgende:
Deze heeft @:tonja opgenomen:
Dit is nog eens 1300 jaar ouder dan mijn onderzoeksperiode.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ons Sambaatje was al de halve dag weg, en ook niet bij het geven van het eten. Ik maakte me echt even zorgenMaar nu is ze terecht!
Ja die vlegel heeft soms van die rare actiesquote:
Ik ook niet. Lekker na een paar dagen herriequote:
Zo, Oslo klaar. Nu naar Italië voor seizoen 5 van Gomorra.quote:
Ik niet iig.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo, Oslo klaar. Nu naar Italië voor seizoen 5 van Gomorra.
Er waren hier liefhebbers, maar ik weet niet meer wie
Gomorra heb ik in het begin wel gezien , maar de laatste jaren niet meer volgens mijquote:Op zondag 2 januari 2022 19:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo, Oslo klaar. Nu naar Italië voor seizoen 5 van Gomorra.
Er waren hier liefhebbers, maar ik weet niet meer wie
Nee, en de liefhebbers komen het zelf wel tegen.quote:
Oké. Dan hoef je 5 ook niet te zienquote:Op zondag 2 januari 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Gomorra heb ik in het begin wel gezien , maar de laatste jaren niet meer volgens mij
Is het niks?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, en de liefhebbers komen het zelf wel tegen.
[..]
Oké. Dan hoef je 5 ook niet te zien
Ik vind van wel. Maar als je wat seizoenen gemist heb, hoef je nu 5 niet te kijken.quote:
Ik kijk dan ook meestal eerst de andere jaren.. Geluukig houdt Netflix dat bijquote:Op zondag 2 januari 2022 21:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar als je wat seizoenen gemist heb, hoef je nu 5 niet te kijken.
Iedereen vanalles kijkenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Stilletjes hier vanavond. Heeft iedereen het voorbeeld van Domni overgenomen?
Jij ook waarde Treehutquote:Op zondag 2 januari 2022 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar in goede gezondheid.
Zou geen slecht idee zijn.. sws minder Fokkenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik niet hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Nee hoor. Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 3 januari 2022 07:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee hoor. Goedemorgen
5 uur al wakker
Nope, zo op de fiets naar kantoorquote:
Hopelijk wel, al hoef ik niet door open vlaktes heen ofzoquote:
Dan heb je er de terugweg ook minder profijt vanquote:Op maandag 3 januari 2022 07:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk wel, al hoef ik niet door open vlaktes heen ofzo
Nee, is toch niet leuk.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:43 schreef D. het volgende:
Vanavond BB
Zitten jullie er ook al klaar voor ?
Was echt mega fan van BB 1 en 2. Maar de edities erna wel afgehaakt. Benieuwd of het 2022 nog een groot publiek kan trekkenquote:
Vorig jaar kennelijk voldoende om het dit jaar weer te doenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was echt mega fan van BB 1 en 2. Maar de edities erna wel afgehaakt. Benieuwd of het 2022 nog een groot publiek kan trekken
Ow echt. Ik heb daar serieus helemaal niks van meegekregen. My bad. Iig veel plezier en wellicht dat ik eens een keer ga kijken komende tijdquote:Op maandag 3 januari 2022 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Vorig jaar kennelijk voldoende om het dit jaar weer te doen
Zo zie je maar, er is nog genoeg ruimte om te groeienquote:Op maandag 3 januari 2022 09:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow echt. Ik heb daar serieus helemaal niks van meegekregen. My bad. Iig veel plezier en wellicht dat ik eens een keer ga kijken komende tijd
Er zijn mensen die het hele seizoen gekeken hebben, en er niet aan vonden, en ook dit seizoen gewoon weer gaan kijken, om achteraf weer te zeggen dat ze er niets aan vondenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoorde van niet. Vorig jaar was ook niks aan, hoorde ik.
Zo werkt dat idd.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het hele seizoen gekeken hebben, en er niet aan vonden, en ook dit seizoen gewoon weer gaan kijken, om achteraf weer te zeggen dat ze er niets aan vonden
En er zijn mensen die er wat positiever in staan
Ik hoop dat er niets aan is... heb andere plannen met mijn vrije tijdquote:Op maandag 3 januari 2022 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het hele seizoen gekeken hebben, en er niet aan vonden, en ook dit seizoen gewoon weer gaan kijken, om achteraf weer te zeggen dat ze er niets aan vonden
En er zijn mensen die er wat positiever in staan
Het valt wellicht te combinerenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niets aan is... heb andere plannen met mijn vrije tijd
Ik ben van de nog oudere generatie. Ik wil gewoon interactiequote:Trouwens.. ik ben van de oude generatie, ik wil Drank, Drama en Seks in plaats van spelletjes, dus ik denk dat ik wel goed zit
Interactie is een ruim begrip.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het valt wellicht te combineren
[..]
Ik ben van de nog oudere generatie. Ik wil gewoon interactie
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 3 januari 2022 09:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Interactie is een ruim begrip.
Ik hoop voor jou dat je krijgt wat je wenst.
Haha, nee hoor... Ik gun je ook je andere wensenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop het ook!
Ow, je doelt op BB natuurlijk
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2022 09:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha, nee hoor... Ik gun je ook je andere wensen
Als best productief geweest, nog plannen voor meerquote:Op maandag 3 januari 2022 09:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu al![]()
Wat is er gebeurt ?
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als best productief geweest, nog plannen voor meer
En ook nog een cadeautje gehad wat financieel leuk uitpakte
Had me vandaag meer opgeleverd, maar gegeven paard, dit dat, en tevreden zijn met wat je hebt bladieblaquote:
Ik heb ook het idee dat er vooral oudgedienden naar BB kijken, en weinig nieuwe aanwasquote:Op maandag 3 januari 2022 10:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik keek stiekum even in het BB forum net... en zag alle oude gezichten alweer paraat
quote:Op maandag 3 januari 2022 13:20 schreef D. het volgende:
Zo, klusjes gedaan, tijd voor ontbijt
*balkenbrij heeft gekocht
Central European Timequote:Op maandag 3 januari 2022 13:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
In welke tijdzone zit je vandaag?
Smakelijk ! Mjon mjon mjom.quote:Op maandag 3 januari 2022 13:20 schreef D. het volgende:
Zo, klusjes gedaan, tijd voor ontbijt
*balkenbrij heeft gekocht
Was het!quote:Op maandag 3 januari 2022 13:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Smakelijk ! Mjon mjon mjom.
Gewoon morgen goed springenquote:Op maandag 3 januari 2022 14:45 schreef mario390 het volgende:
kobajashi 1ste
kraft is 40ste ofzo man man
Op de ORF zekerquote:Op maandag 3 januari 2022 14:54 schreef mario390 het volgende:
gisteren was doku
70 jahre 4 schanzenspringen
Misschien kom ik het een keer tegenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:22 schreef mario390 het volgende:
[..]hannawald en goldi
hebben dat moderiert
Boondock en zijn chickiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hij is toch wel leuk.quote:
quote:
Zo die is nog fitquote:
Asociaal idd.. Moesten ze niet gewoon werken?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Eerste werkdag in een week ook weer overleefd![]()
Was helaas wat minder gezellig dan anders, want ik zat aan een eilandje met collega's die ik nog niet kende en elkaar al wel heel lang, en die zaten de hele dag door met elkaar te kletsen en ze zeiden niks tegen mijIk probeerde er soms nog wel tussen te komen, maar dan ging niemand in op wat ik zei. Ik vind dat toch wat aso; je zit toch de hele dag met elkaar opgescheept
En hoe oud zijn die kinderen ongeveer?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Was helaas wat minder gezellig dan anders, want ik zat aan een eilandje met collega's die ik nog niet kende en elkaar al wel heel lang, en die zaten de hele dag door met elkaar te kletsen en ze zeiden niks tegen mijIk probeerde er soms nog wel tussen te komen, maar dan ging niemand in op wat ik zei. Ik vind dat toch wat aso; je zit toch de hele dag met elkaar opgescheept
Tussen de telefoontjes door wordt er veel gekletst aan de eilandjesquote:Op maandag 3 januari 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Asociaal idd.. Moesten ze niet gewoon werken?
quote:Op maandag 3 januari 2022 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die kinderen ongeveer?
Een uurtje eerder naar het werk gaan met een accu zaag en al de tafel/stoelpoten 3/4 doorzagenquote:Op maandag 3 januari 2022 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tussen de telefoontjes door wordt er veel gekletst aan de eilandjesIs vaak heel gezellig
[..]![]()
Beetje van mijn leeftijd gok ik
Maar goed, ik ga er niet wakker van liggen, maar vind het toch wat raar. Als er aan je eilandje 1 iemand zit die je nog niet zo goed kent en de rest wel, zou ik in ieder geval die persoon er wat bij betrekken
Leuk idee, maar ik ga echt niet een uur eerder naar mijn werkquote:Op maandag 3 januari 2022 17:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een uurtje eerder naar het werk gaan met een accu zaag en al de tafel/stoelpoten 3/4 doorzagen
Wij zijn het beste korfbalteam dat er bestaat!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij zijn het beste korfbalteam dat er bestaat!
Dat is inderdaad niet zo netjes. Voel jij je ook lekker lullig als je hem reactie krijgt. Beetje horken zijn het.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Op de noordpool?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 17:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een uurtje eerder naar het werk gaan met een accu zaag en al de tafel/stoelpoten 3/4 doorzagen
Kan ik me nog goed herinnerenquote:
De Bonkervaartquote:Op maandag 3 januari 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan ik me nog goed herinnerenIk was bij mijn tante, die vlakbij het eindpunt woont.
Ik kan me nog herinneren dat we dat vroeger keken ja. Zou toch eens tof zijn als het ooit weer door kan gaanquote:
Het kruisje heb ik ... uit 56.. maar toen was ik er nog niet bijquote:Op maandag 3 januari 2022 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat we dat vroeger keken ja. Zou toch eens tof zijn als het ooit weer door kan gaanDan krijg ik het ook wat bewuster mee
Hoe kom je daar aan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kruisje heb ik ... uit 56.. maar toen was ik er nog niet bij
Wat een lomp en onbehouwen gedrag.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Dat is gewoon lullig. Als ik bij ons kliekjes bespeur trek ik ze uit elkaar.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Gaat het al zo slecht met mijn korte termijn geheugen, dat ik het zelf gemist heb?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I see what you did here!
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik bij ons kliekjes bespeur trek ik ze uit elkaar.
Nu duidelijker?quote:
Psst dat moet je hem niet vertellen.quote:
Afschuwelijk .... alsof je er niet bent .....quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Liefs, Arend Janquote:Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij zijn het beste korfbalteam dat er bestaat!
Kan jij vrijdag niet mee naar mijn werk?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is gewoon lullig. Als ik bij ons kliekjes bespeur trek ik ze uit elkaar.
Dan heb ik een rijdende dienst dus wellicht is er wat mogelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan jij vrijdag niet mee naar mijn werk?
Dit kwam je echt live tegen?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren nog een halverwegedetraptafereel tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is gewoon lullig. Als ik bij ons kliekjes bespeur trek ik ze uit elkaar.
Goh dat woord hebben we hier lang niet gehoordquote:
Het is dan wel alsof je een hele drukke en veelzijdige baan hebtquote:Op maandag 3 januari 2022 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mijn woordkeuze is wat ongelukkig geloof ik.
Soms moet je oude dingen nieuw leven in blazen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goh dat woord hebben we hier lang niet gehoord
Het kan soms hard buffelen zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dan wel alsof je een hele drukke en veelzijdige baan hebt
Kom dan gelijk een uur eerder om wat stoelpoten door te zagenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan heb ik een rijdende dienst dus wellicht is er wat mogelijk.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het kan soms hard buffelen zijn.
Oh, shit. Doe ik het weer.![]()
Weggooien is zonde.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Hier in huis zijn de kliekjes inmiddels eindelijk wel op eigenlijk
Je kunt ook een grote doos chocola voor je neus zetten, en er regelmatig gelukzalig eentje uithalen en opeten.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom dan gelijk een uur eerder om wat stoelpoten door te zagen
Zonder kliekje tel je hier niet mee hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Hier in huis zijn de kliekjes inmiddels eindelijk wel op eigenlijk
Kettingzaag staat klaar.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom dan gelijk een uur eerder om wat stoelpoten door te zagen
O getsie .... getest?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik was twee weken vrij geweest, dus wilde vanmorgen vol goede zin weer aan het werk, ziek![]()
Koorts, koppijn, hoesten, algehele malaise.
Eensquote:
Dat is minder. Geen koorts, geen hoofdpijn en geen hoesten, maar wel algehele malaise. Had gewoon geen zin om te werken vanochtend. Tja toch maar gegaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik was twee weken vrij geweest, dus wilde vanmorgen vol goede zin weer aan het werk, ziek![]()
Wat naarquote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Oh neequote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonder kliekje tel je hier niet mee hoor
2 x negatief, een gewoon griepje zijn er dus ook nog. Thanks!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
O getsie .... getest?
In ieder geval beterschap!
Oei, dat wordt dan even een stokkie in het gokkie.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor deze fantastische tip waar mijn eigen smaakpapillen ook iets aan hebbenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook een grote doos chocola voor je neus zetten, en er regelmatig gelukzalig eentje uithalen en opeten.
Eens kijken hoe snel ze bij je bureau staan .....
En dan niks geven
Beterschap Deisyy.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Jij bent gewoon een bikkelquote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat is minder. Geen koorts, geen hoofdpijn en geen hoesten, maar wel algehele malaise. Had gewoon geen zin om te werken vanochtend. Tja toch maar gegaan.
Nee ik heb lieve collega's, ik kreeg op mijn donder omdat ik toch mail zat te beantwoorden.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat naarBeterschap! Hopelijk gaan mensen dan niet denken dat je een extra lange vakantie wil ofzo
Ik heb bijna de hele dag geslapen en rol er zo weer in.quote:
Thanks!quote:
Dan heb je het nodig en ben je echt niet in je hum. Pak lekker je rust.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb bijna de hele dag geslapen en rol er zo weer in.
De COS is weer los.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!
Is FOK! zo traag of heb ik er alleen last van?
Het is ontzettendtraag.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!
En dan morgen gezond weer opquote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo traagquote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb nog een treetje eitjes. Wil je er ook een paar?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De COS is weer los.
< Gooit een sinaasappel die kant op
Het is weer wat drukker dus kakt het inquote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!
Nee, het is gewoon echt traag.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!
Het was fruit voor Deissquote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb nog een treetje eitjes. Wil je er ook een paar?
Geen foodfight?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was fruit voor Deiss
Oh ik dacht we gaan de Cos bekogelen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het was fruit voor Deiss
En we hebben spuit 14.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon echt traag.
Nu al te lang.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Zou dat echt door BB komen? Lekker dan, tot wanneer duurt die ellende?
Het was daar eerder vandaag ook druk, en toen had Fok er geen last vanquote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Zou dat echt door BB komen? Lekker dan, tot wanneer duurt die ellende?
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent traagquote:Op maandag 3 januari 2022 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb mijn afspraken voor morgen maar afgezegd.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
En dan morgen gezond weer op
Up and running wilde ik zeggen, maar da's misschien wat fanatiek
Ik heb vanmiddag ook even een powernapje gedaan, maar toen Pango eten wilde kwam ze me halen
notturna daagde jou uitquote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
't meiske is een beetje ziekjes... dan gedraag ik me
Boh, een slagroomtaartengevecht doet vaak wel weer wat opknappen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
't meiske is een beetje ziekjes... dan gedraag ik me
*vangtquote:Op maandag 3 januari 2022 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De COS is weer los.
< Gooit een sinaasappel die kant op
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ik dacht we gaan de Cos bekogelen.
quote:
Jaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn afspraken voor morgen maar afgezegd.
Krijgen jouw poezen twee keer per dag te eten?
Zie!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh ik dacht we gaan de Cos bekogelen.
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze me eieren wilde geven om naar de COS te gooien ....
< GoA is moe en minder scherp
Ik ben ook wat traag kennelijkquote:Op maandag 3 januari 2022 22:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zie!![]()
Goa is nog steeds moe, maar wel vlijmscherp
Jaaaquote:Op maandag 3 januari 2022 22:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boh, een slagroomtaartengevecht doet vaak wel weer wat opknappen.
Grappigquote:Op maandag 3 januari 2022 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Dus vanaf 15:00u gaan ze zeuren, en om 16:00u komen ze je halen
Jij springt met een taart uit het vliegtuig?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mooi idee voor een volgende meet.
Dat is zeker liefquote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb lieve collega's, ik kreeg op mijn donder omdat ik toch mail zat te beantwoorden.
Vermoeiend he, Grace?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goed... ik duik er in. Adios
Truste GOA.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oeh, dat is wel mikken. Van 10.000 ft. en 200 km/h iemand zien te raken.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Jij springt met een taart uit het vliegtuig?
Zie 'm eerst maar eens vast te houdenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel mikken. Van 10.000 ft. en 200 km/h iemand zien te raken.
Slaap lekker.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vliegt ie weer naar binnen, bij de piloot in het gezicht...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tief hem wel uit die kist voor ik zelf spring.
Zul je zien dat ik hem onderweg weer tegenkom.
LOL. De paradropper die ik ken zou die taart van zijn gezicht eten terwijl hij die kist aan de grond zet.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Vliegt ie weer naar binnen, bij de piloot in het gezicht...
Laten we ze niet teveel op de proef stellenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
LOL. De paradropper die ik ken zou die taart van zijn gezicht eten terwijl hij die kist aan de grond zet.
No guts, no glory.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we ze niet teveel op de proef stellen
Die parachutesprong is ‘a piece of cake’.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we ze niet teveel op de proef stellen
Wingsuit vliegen!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil het de eerste zo 'normaal' mogelijk doen
2e keer gaan we wel voor salto's en zo
Het landen is het spannendstquote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die parachutesprong is ‘a piece of cake’.
Als je zelf opstaat was het een goede landing. Kun je zelf nog weglopen, dan was het een hele goede landing.quote:
Ow, dat zijn al 3 kansenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je zelf opstaat was het een goede landing. Kun je zelf nog weglopen, dan was het een hele goede landing.
Landen in the eighties?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:07 schreef Domnivoor het volgende:
Even het fotoalbum opgezocht. Dit is mijn landing:
[ afbeelding ]
Niet spannend, wel heel gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |