Ik ook niet. Lekker na een paar dagen herriequote:
Zo, Oslo klaar. Nu naar Italië voor seizoen 5 van Gomorra.quote:
Ik niet iig.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo, Oslo klaar. Nu naar Italië voor seizoen 5 van Gomorra.
Er waren hier liefhebbers, maar ik weet niet meer wie
Gomorra heb ik in het begin wel gezien , maar de laatste jaren niet meer volgens mijquote:Op zondag 2 januari 2022 19:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo, Oslo klaar. Nu naar Italië voor seizoen 5 van Gomorra.
Er waren hier liefhebbers, maar ik weet niet meer wie
Nee, en de liefhebbers komen het zelf wel tegen.quote:
Oké. Dan hoef je 5 ook niet te zienquote:Op zondag 2 januari 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Gomorra heb ik in het begin wel gezien , maar de laatste jaren niet meer volgens mij
Is het niks?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, en de liefhebbers komen het zelf wel tegen.
[..]
Oké. Dan hoef je 5 ook niet te zien
Ik vind van wel. Maar als je wat seizoenen gemist heb, hoef je nu 5 niet te kijken.quote:
Ik kijk dan ook meestal eerst de andere jaren.. Geluukig houdt Netflix dat bijquote:Op zondag 2 januari 2022 21:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar als je wat seizoenen gemist heb, hoef je nu 5 niet te kijken.
Iedereen vanalles kijkenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Stilletjes hier vanavond. Heeft iedereen het voorbeeld van Domni overgenomen?
Jij ook waarde Treehutquote:Op zondag 2 januari 2022 19:13 schreef Treehut362 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar in goede gezondheid.
Zou geen slecht idee zijn.. sws minder Fokkenquote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik niet hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Nee hoor. Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 3 januari 2022 07:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee hoor. Goedemorgen
5 uur al wakker
Nope, zo op de fiets naar kantoorquote:
Hopelijk wel, al hoef ik niet door open vlaktes heen ofzoquote:
Dan heb je er de terugweg ook minder profijt vanquote:Op maandag 3 januari 2022 07:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk wel, al hoef ik niet door open vlaktes heen ofzo
Nee, is toch niet leuk.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:43 schreef D. het volgende:
Vanavond BB
Zitten jullie er ook al klaar voor ?
Was echt mega fan van BB 1 en 2. Maar de edities erna wel afgehaakt. Benieuwd of het 2022 nog een groot publiek kan trekkenquote:
Vorig jaar kennelijk voldoende om het dit jaar weer te doenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was echt mega fan van BB 1 en 2. Maar de edities erna wel afgehaakt. Benieuwd of het 2022 nog een groot publiek kan trekken
Ow echt. Ik heb daar serieus helemaal niks van meegekregen. My bad. Iig veel plezier en wellicht dat ik eens een keer ga kijken komende tijdquote:Op maandag 3 januari 2022 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Vorig jaar kennelijk voldoende om het dit jaar weer te doen
Zo zie je maar, er is nog genoeg ruimte om te groeienquote:Op maandag 3 januari 2022 09:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ow echt. Ik heb daar serieus helemaal niks van meegekregen. My bad. Iig veel plezier en wellicht dat ik eens een keer ga kijken komende tijd
Er zijn mensen die het hele seizoen gekeken hebben, en er niet aan vonden, en ook dit seizoen gewoon weer gaan kijken, om achteraf weer te zeggen dat ze er niets aan vondenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoorde van niet. Vorig jaar was ook niks aan, hoorde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |