Zo werkt dat idd.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het hele seizoen gekeken hebben, en er niet aan vonden, en ook dit seizoen gewoon weer gaan kijken, om achteraf weer te zeggen dat ze er niets aan vonden
En er zijn mensen die er wat positiever in staan
Ik hoop dat er niets aan is... heb andere plannen met mijn vrije tijdquote:Op maandag 3 januari 2022 09:29 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het hele seizoen gekeken hebben, en er niet aan vonden, en ook dit seizoen gewoon weer gaan kijken, om achteraf weer te zeggen dat ze er niets aan vonden
En er zijn mensen die er wat positiever in staan
Het valt wellicht te combinerenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niets aan is... heb andere plannen met mijn vrije tijd
Ik ben van de nog oudere generatie. Ik wil gewoon interactiequote:Trouwens.. ik ben van de oude generatie, ik wil Drank, Drama en Seks in plaats van spelletjes, dus ik denk dat ik wel goed zit
Interactie is een ruim begrip.quote:Op maandag 3 januari 2022 09:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het valt wellicht te combineren
[..]
Ik ben van de nog oudere generatie. Ik wil gewoon interactie
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 3 januari 2022 09:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Interactie is een ruim begrip.
Ik hoop voor jou dat je krijgt wat je wenst.
Haha, nee hoor... Ik gun je ook je andere wensenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop het ook!
Ow, je doelt op BB natuurlijk
Dank jequote:Op maandag 3 januari 2022 09:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha, nee hoor... Ik gun je ook je andere wensen
Nu alquote:
Als best productief geweest, nog plannen voor meerquote:Op maandag 3 januari 2022 09:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nu al![]()
Wat is er gebeurt ?
quote:Op maandag 3 januari 2022 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als best productief geweest, nog plannen voor meer
En ook nog een cadeautje gehad wat financieel leuk uitpakte
Had me vandaag meer opgeleverd, maar gegeven paard, dit dat, en tevreden zijn met wat je hebt bladieblaquote:
Ik heb ook het idee dat er vooral oudgedienden naar BB kijken, en weinig nieuwe aanwasquote:Op maandag 3 januari 2022 10:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik keek stiekum even in het BB forum net... en zag alle oude gezichten alweer paraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |