Het is dan wel alsof je een hele drukke en veelzijdige baan hebtquote:Op maandag 3 januari 2022 22:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mijn woordkeuze is wat ongelukkig geloof ik.
Soms moet je oude dingen nieuw leven in blazen.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goh dat woord hebben we hier lang niet gehoord
Het kan soms hard buffelen zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is dan wel alsof je een hele drukke en veelzijdige baan hebt
Kom dan gelijk een uur eerder om wat stoelpoten door te zagenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan heb ik een rijdende dienst dus wellicht is er wat mogelijk.
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het kan soms hard buffelen zijn.
Oh, shit. Doe ik het weer.![]()
Weggooien is zonde.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Hier in huis zijn de kliekjes inmiddels eindelijk wel op eigenlijk
Je kunt ook een grote doos chocola voor je neus zetten, en er regelmatig gelukzalig eentje uithalen en opeten.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom dan gelijk een uur eerder om wat stoelpoten door te zagen
Zonder kliekje tel je hier niet mee hoorquote:Op maandag 3 januari 2022 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Hier in huis zijn de kliekjes inmiddels eindelijk wel op eigenlijk
Kettingzaag staat klaar.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom dan gelijk een uur eerder om wat stoelpoten door te zagen
O getsie .... getest?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik was twee weken vrij geweest, dus wilde vanmorgen vol goede zin weer aan het werk, ziek![]()
Koorts, koppijn, hoesten, algehele malaise.
Eensquote:
Dat is minder. Geen koorts, geen hoofdpijn en geen hoesten, maar wel algehele malaise. Had gewoon geen zin om te werken vanochtend. Tja toch maar gegaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik was twee weken vrij geweest, dus wilde vanmorgen vol goede zin weer aan het werk, ziek![]()
Wat naarquote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Oh neequote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonder kliekje tel je hier niet mee hoor
2 x negatief, een gewoon griepje zijn er dus ook nog. Thanks!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
O getsie .... getest?
In ieder geval beterschap!
Oei, dat wordt dan even een stokkie in het gokkie.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor deze fantastische tip waar mijn eigen smaakpapillen ook iets aan hebbenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:18 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook een grote doos chocola voor je neus zetten, en er regelmatig gelukzalig eentje uithalen en opeten.
Eens kijken hoe snel ze bij je bureau staan .....
En dan niks geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |