Ik kan me nog herinneren dat we dat vroeger keken ja. Zou toch eens tof zijn als het ooit weer door kan gaanquote:
Het kruisje heb ik ... uit 56.. maar toen was ik er nog niet bijquote:Op maandag 3 januari 2022 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat we dat vroeger keken ja. Zou toch eens tof zijn als het ooit weer door kan gaanDan krijg ik het ook wat bewuster mee
Hoe kom je daar aan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kruisje heb ik ... uit 56.. maar toen was ik er nog niet bij
Wat een lomp en onbehouwen gedrag.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Eerste werkdag in een week ook weer overleefd![]()
Was helaas wat minder gezellig dan anders, want ik zat aan een eilandje met collega's die ik nog niet kende en elkaar al wel heel lang, en die zaten de hele dag door met elkaar te kletsen en ze zeiden niks tegen mijIk probeerde er soms nog wel tussen te komen, maar dan ging niemand in op wat ik zei. Ik vind dat toch wat aso; je zit toch de hele dag met elkaar opgescheept
Dat is gewoon lullig. Als ik bij ons kliekjes bespeur trek ik ze uit elkaar.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Was helaas wat minder gezellig dan anders, want ik zat aan een eilandje met collega's die ik nog niet kende en elkaar al wel heel lang, en die zaten de hele dag door met elkaar te kletsen en ze zeiden niks tegen mijIk probeerde er soms nog wel tussen te komen, maar dan ging niemand in op wat ik zei. Ik vind dat toch wat aso; je zit toch de hele dag met elkaar opgescheept
I see what you did here!quote:
Gaat het al zo slecht met mijn korte termijn geheugen, dat ik het zelf gemist heb?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
I see what you did here!
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik bij ons kliekjes bespeur trek ik ze uit elkaar.
Nu duidelijker?quote:
Psst dat moet je hem niet vertellen.quote:
Afschuwelijk .... alsof je er niet bent .....quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Liefs, Arend Janquote:Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij zijn het beste korfbalteam dat er bestaat!
Kan jij vrijdag niet mee naar mijn werk?quote:Op maandag 3 januari 2022 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is gewoon lullig. Als ik bij ons kliekjes bespeur trek ik ze uit elkaar.
Dan heb ik een rijdende dienst dus wellicht is er wat mogelijk.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan jij vrijdag niet mee naar mijn werk?
Dit kwam je echt live tegen?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren nog een halverwegedetraptafereel tegen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 januari 2022 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is gewoon lullig. Als ik bij ons kliekjes bespeur trek ik ze uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |