Dat is zeker liefquote:Op maandag 3 januari 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb lieve collega's, ik kreeg op mijn donder omdat ik toch mail zat te beantwoorden.
Vermoeiend he, Grace?quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goed... ik duik er in. Adios
quote:
Truste GOA.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oeh, dat is wel mikken. Van 10.000 ft. en 200 km/h iemand zien te raken.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Jij springt met een taart uit het vliegtuig?
Zie 'm eerst maar eens vast te houdenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel mikken. Van 10.000 ft. en 200 km/h iemand zien te raken.
Slaap lekker.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vliegt ie weer naar binnen, bij de piloot in het gezicht...quote:Op maandag 3 januari 2022 22:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tief hem wel uit die kist voor ik zelf spring.
Zul je zien dat ik hem onderweg weer tegenkom.
LOL. De paradropper die ik ken zou die taart van zijn gezicht eten terwijl hij die kist aan de grond zet.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Vliegt ie weer naar binnen, bij de piloot in het gezicht...
Laten we ze niet teveel op de proef stellenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
LOL. De paradropper die ik ken zou die taart van zijn gezicht eten terwijl hij die kist aan de grond zet.
No guts, no glory.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we ze niet teveel op de proef stellen
Die parachutesprong is ‘a piece of cake’.quote:Op maandag 3 januari 2022 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Laten we ze niet teveel op de proef stellen
Wingsuit vliegen!quote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil het de eerste zo 'normaal' mogelijk doen
2e keer gaan we wel voor salto's en zo
Het landen is het spannendstquote:Op maandag 3 januari 2022 22:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die parachutesprong is ‘a piece of cake’.
Als je zelf opstaat was het een goede landing. Kun je zelf nog weglopen, dan was het een hele goede landing.quote:
Ow, dat zijn al 3 kansenquote:Op maandag 3 januari 2022 22:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als je zelf opstaat was het een goede landing. Kun je zelf nog weglopen, dan was het een hele goede landing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |