Boondock en zijn chickiesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zo die is nog fitquote:
Asociaal idd.. Moesten ze niet gewoon werken?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Eerste werkdag in een week ook weer overleefd![]()
Was helaas wat minder gezellig dan anders, want ik zat aan een eilandje met collega's die ik nog niet kende en elkaar al wel heel lang, en die zaten de hele dag door met elkaar te kletsen en ze zeiden niks tegen mijIk probeerde er soms nog wel tussen te komen, maar dan ging niemand in op wat ik zei. Ik vind dat toch wat aso; je zit toch de hele dag met elkaar opgescheept
En hoe oud zijn die kinderen ongeveer?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Was helaas wat minder gezellig dan anders, want ik zat aan een eilandje met collega's die ik nog niet kende en elkaar al wel heel lang, en die zaten de hele dag door met elkaar te kletsen en ze zeiden niks tegen mijIk probeerde er soms nog wel tussen te komen, maar dan ging niemand in op wat ik zei. Ik vind dat toch wat aso; je zit toch de hele dag met elkaar opgescheept
Tussen de telefoontjes door wordt er veel gekletst aan de eilandjesquote:Op maandag 3 januari 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Asociaal idd.. Moesten ze niet gewoon werken?
quote:Op maandag 3 januari 2022 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die kinderen ongeveer?
Een uurtje eerder naar het werk gaan met een accu zaag en al de tafel/stoelpoten 3/4 doorzagenquote:Op maandag 3 januari 2022 17:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tussen de telefoontjes door wordt er veel gekletst aan de eilandjesIs vaak heel gezellig
[..]![]()
Beetje van mijn leeftijd gok ik
Maar goed, ik ga er niet wakker van liggen, maar vind het toch wat raar. Als er aan je eilandje 1 iemand zit die je nog niet zo goed kent en de rest wel, zou ik in ieder geval die persoon er wat bij betrekken
Leuk idee, maar ik ga echt niet een uur eerder naar mijn werkquote:Op maandag 3 januari 2022 17:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een uurtje eerder naar het werk gaan met een accu zaag en al de tafel/stoelpoten 3/4 doorzagen
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wij zijn het beste korfbalteam dat er bestaat!
Dat is inderdaad niet zo netjes. Voel jij je ook lekker lullig als je hem reactie krijgt. Beetje horken zijn het.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
Op de noordpool?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 17:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een uurtje eerder naar het werk gaan met een accu zaag en al de tafel/stoelpoten 3/4 doorzagen
De Bonkervaartquote:Op maandag 3 januari 2022 18:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kan ik me nog goed herinnerenIk was bij mijn tante, die vlakbij het eindpunt woont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |