Is die van jou ook zo gek op plastic? DIe van mij likt aan alles wat plastic is, tasjes, boterhamzakjes, folie om de vloer te beschermen, gek beest.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zou Tom kunnen zijn, die is ook gek op cadeaulint.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef SolidasRock het volgende:
Zit ik te wachten, komt er gewoon weer hetzelfde TT uit
[..]
Is die van jou ook zo gek op plastic? DIe van mij likt aan alles wat plastic is, tasjes, boterhamzakjes, folie om de vloer te beschermen, gek beest.
quote:
zelfgemaakte brood dus? Die tonijn was onzin toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen... beste brood in tijden... en dat voor een gooi receptje
iemand het recept?.
Nee mijn Tom is normaalquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:16 schreef SolidasRock het volgende:
Goeie TT!!
[..]
Is die van jou ook zo gek op plastic? DIe van mij likt aan alles wat plastic is, tasjes, boterhamzakjes, folie om de vloer te beschermen, gek beest.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
zelfgemaakte brood dus? Die tonijn was onzin toch?
Ik ben de " " vergeten, want het is natuurlijk een quote, maar jij bent dan ook geen dame.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Soms denk ik.. er schuilt ook een dame in...
En dan dit.
40+ kaas erbij ook nog ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en nee.
De tonijn moest het beleg worden.
Paar dementeerde 40+ers gingen er mee aan de haal.
wil ik weten waar jij je mee insmeertquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee mijn Tom is normaal![]()
Hij likt wel aan mijn armen en handen als ik me net heb ingesmeerd, maar verder is hij heel normaal.
< Trekt een wenkbrauw op.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben de " " vergeten, want het is natuurlijk een quote, maar jij bent dan ook geen dame.
Hoe moet ik het weten of jij het wil weten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
wil ik weten waar jij je mee insmeert
lama zag ik net ook alquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of jij het wil weten.
Meestal Rituals, dat is toch wel zijn lievelings.quote:
Alhoewel puur ook z'n plaats heeft... is Bamboo van Rituals een feestje soms.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal Rituals, dat is toch wel zijn lievelings.
Ik wil het wel wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten of jij het wil weten.
Je bent er klaar mee?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
GOA nu is het recept wel compleet dunkt mij
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alhoewel puur ook z'n plaats heeft... is Bamboo van Rituals een feestje soms.
Heb ik ook nog liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal Rituals, dat is toch wel zijn lievelings.
Mijn kat is niet normaal, geef ik toe. Beetje zoals haar baasje.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee mijn Tom is normaal![]()
Hij likt wel aan mijn armen en handen als ik me net heb ingesmeerd, maar verder is hij heel normaal.
Nou, ik ben er wel klaar mee. Heb het aangeboden.. maar gewoon niemand heeft het recept gevraagd...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee ik kan nog wel ff doorgaan
quote:
En ik ben te lui om het nog een keer te tikken, dus dat komt mooi uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet op dat moment, daarna wel maar te lui om te editten.
Ziet er lekker uit. Goed gelukt!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Eet het ondertussen gewoon puur.
[ afbeelding ]
Lui zijn is besmettelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben te lui om het nog een keer te tikken, dus dat komt mooi uit.
Volgende meet gewoon beter snuiven...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke kleur is dat? Doe eens een plaatje als je uitgegeten bent.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen beter met mondkapjes op FOK!ken
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgende meet gewoon beter snuiven...
Maar ik ben de beroerdste niet, speciaal naar de badkamer gelopen:
[ afbeelding ]
Heb je daar toevallig nog een mening over?quote:
Ja? Maakt dat ons minder lui denk je?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen beter met mondkapjes op FOK!ken
Nou eigenlijk wel, als je een paar uur achter elkaar je mondmasker op hebt word je daar inderdaad wel lui/slaperig van.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja? Maakt dat ons minder lui denk je?
Is al weer ff geleden.... dus het doet weer eens goedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
Hoor je vast vaker van vrouwen he GOA?
[..]
Zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig nog een mening over?
Hč hč, daar ben je.quote:
Elke lijn heeft zijn kleur ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vraagt zich nu af... heeft Rituals een kleursysteem ?
Ik heb deze toevallig al een paar jaar en let verder nergens op.
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hč hč, daar ben je.
Ken je Carnival Row?
Oh, oke.quote:
Minder stond er. Maar ik snap je.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, als je een paar uur achter elkaar je mondmasker op hebt word je daar inderdaad wel lui/slaperig van.
Is een mooie serie iddquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, oke.
Vind het een stuk beter dan die serie die ik van de week zag iig.
Ben de naam ff kwijt, maar we hadden het er van de week nog over.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Is een mooie serie idd
Wat zag je daarvoor?
Wheel of Timequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben de naam ff kwijt, maar we hadden het er van de week nog over.
Met dat channelen... veel paarden en die zwarte piet imitator
Naast die is Carnival Row een stuk beterquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja die ja... die was me iets te makkelijk.
DIe heb ik ook gezien. Prima serie. Alleen jammer dat ie niet echt verder is gegaan na s1quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hč hč, daar ben je.
Ken je Carnival Row?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DIe heb ik ook gezien. Prima serie. Alleen jammer dat ie niet echt verder is gegaan na s1
Gewoon afkijken en daarna een andere serie kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Bereid zich vast voort op teleurstelling
Als je de bultenpest krijgt nadat je het hebt gebruikt weet je waar het van isquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan de blauwe niet vinden
quote:Blue Dragon is een douchegel/schuim voor mannen op basis van bamboe en cederhout. Rituals omschrijft het als een schuimende douchegel sensatie. Eind 2015 is de naam van het product veranderd van Blue Dragon naar Samurai shower aldus het Rituals Service Team.
2015 !!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je de bultenpest krijgt nadat je het hebt gebruikt weet je waar het van is
[..]
Ach ik heb appel shampoo dat werkt ook heel goedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik NU mee bezig. Best een hoop budget. Alles ziet er goed uit. Ben nu op het punt dat dat meisje ontdekt dat zequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon afkijken en daarna een andere serie kijken
Heb je The Witcher al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was niets te zien van de bultenpest, dus het zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En jij vind dat grappig?
Is dat die langharige blondie? Staat me vaag iets van bij.. maar dan is dat al weer ff geleden ofzo ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon afkijken en daarna een andere serie kijken
Heb je The Witcher al gezien?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar ben ik NU mee bezig. Best een hoop budget. Alles ziet er goed uit. Ben nu op het punt dat dat meisje ontdekt dat zeDoorkijken dan. Ik ben net voor de zoveelste keer eraan begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Was niets te zien van de bultenpest, dus het zal wel meevallen.
Seizoen 2 is net uit. En zilver/grijs haarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat die langharige blondie? Staat me vaag iets van bij.. maar dan is dat al weer ff geleden ofzo ?
Tegen bulten?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ach ik heb appel shampoo dat werkt ook heel goed
Ja die ja... hmm ik zal het nog eens een kans geven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Seizoen 2 is net uit. En zilver/grijs haar
Is niet gecanceld of zo, S2 komt nog, vertraging dankzij corona.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Bereid zich vast voort op teleurstelling
Ik ga mezelf zo cancelenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:59 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is niet gecanceld of zo, S2 komt nog, vertraging dankzij corona.
Ik heb net de serie Foundation gister uitgezien, ook erg mooi. Die is op Apple TVquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja die ja... hmm ik zal het nog eens een kans geven.
Ander genre, maar geweldig: Stella Blomkvist.
Is net S2 van uit. Pure Plessure.
GoA Googled.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
Iedereen heeft maar RItuals shampoo's. Kom ik dan met mijn Syoss.
Nopequote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Appel spul is dan ook meer iets voor vrouwen
@Domnivoor heeft drie ipadsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Foundation heeft wel wat ja, geen topverhaal maar ook geen tenenkrommend slecht verhaal.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net de serie Foundation gister uitgezien, ook erg mooi. Die is op Apple TV
En ben nog in seizoen 7 van once upon a time, maar denk dat ik liever de Witcher nogmaals zie.
Dit seizoen is gewoon slecht.
Allemaal rommelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
Iedereen heeft maar RItuals shampoo's. Kom ik dan met mijn Syoss.
Staat nog op de nog te zien lijstquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Foundation heeft wel wat ja, geen topverhaal maar ook geen tenenkrommend slecht verhaal.
Expanse ook gezien? Ze zijn lekker op dreef.
Shampoo kan je ook ipv zeep gebruikenquote:
Ik zal het mijn zoon meedelenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lekker soppenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:03 schreef drakin het volgende:
S
[..]
Shampoo kan je ook ipv zeep gebruiken
All??quote:
In een broodje?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
All??
Heb er zoveel moeite en liefde ingestopt... dat er alleen naar kijken al voldoening is
Oliebollen zijn makkelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
In een broodje?
En niet eens een oliebol?
Gevulde ook?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oliebollen zijn makkelijk
Dat is nieuw voor mij... waar vul je ze zoal mee? En is dat voor of na het bakken?quote:
Google maar op kwarkiniquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij... waar vul je ze zoal mee? En is dat voor of na het bakken?
Geen idee, ik koop ze alleen maar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij... waar vul je ze zoal mee? En is dat voor of na het bakken?
@Deisyy kwam bij een oliebollenkraam of zo en zag dat liggen, schijnt oliebol gevuld met kwark te zijn?quote:
Ja duh... Noem je ook eentje opquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
deisyy kwam bij een oliebollenkraam of zo en zag dat liggen, schijnt oliebol gevuld met kwark te zijn?
Ik denk dat die in de bananensaus zatenquote:
nee het beslag was met kwark verrijktquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:deisyy kwam bij een oliebollenkraam of zo en zag dat liggen, schijnt oliebol gevuld met kwark te zijn?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de bananensaus zaten
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de bananensaus zaten
Lijkt me niet zo lekker met chocola. Geef mij maar een gewone oliebol met rozijnen/krenten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, ik koop ze alleen maar.
Heb eens met banananspul en met chocola gehad. De eerste niet te vreten, dus dat koop ik nooit weer.
Maar die met chocola
Pffffquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker met chocola. Geef mij maar een gewone oliebol met rozijnen/krenten.
Dat zijn weer min punten helaasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker met chocola. Geef mij maar een gewone oliebol met rozijnen/krenten.
Jij eet wel chocolade-oliebollen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat zijn weer min punten helaas
Pffffquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef Koen66 het volgende:
Wie hebben er allemaal de booster al gehad?
Ik nog niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef Koen66 het volgende:
Die was best lekker anders, maar een gewone zonder krenten kies ik het liefstquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker met chocola
Staat overal dat 45+ nu zeker Moderna krijgen en dat bevalt me ziet zoquote:
Die ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tellen bollen met chocoladesaus ook?
Huh waar hoor je dat?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Grappig... ze hebben Nederlands geld bij de Carnival. Niet alleen de Guilder, maar ook de Stuiver
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wel met wortel en ui snippersquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ook
En die met slagroom erin en chocola eromheen ook
Datquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat overal dat 45+ nu zeker Moderna krijgen en dat bevalt me ziet zo
Een hartige bol.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wel met wortel en ui snippers
Welk prog?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net, bij het begin van aflevering 6
Klopt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat spul moet ook op.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb twee prikken gehad vind het wel best zo wacht het verder ff afquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat
Maar wachten dan of een afspraak in Duitsland maken
Dat wist ik al niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Net, bij het begin van aflevering 6
Straks prik 4 en 5 nogquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb twee prikken gehad vind het wel best zo wacht het verder ff af
Meesten hebben daar veel meer last van dan van Pfizerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat spul moet ook op.
Niet nadenken, gewoon inspuiten
Ja klopt, al is het vast wel ergens online te vinden mocht je dat willen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amazon lees ik, helaas pindakaas heb ik niet
2,99 per maand. koopje toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben een cruise liefhebber vandaag dat ik triggered wasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja klopt, al is het vast wel ergens online te vinden mocht je dat willen.
Ik doe er niet aan mee. Maar doe vooral je research en neem de keuze waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meesten hebben daar veel meer last van dan van Pfizer
Ah op die fiets @prisha.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben een cruise liefhebber vandaag dat ik triggered was
Love boat ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben een cruise liefhebber vandaag dat ik triggered was
Ik heb er twee gehad weet niet eens welke maar hier houd het voor mij opquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee. Maar doe vooral je research en neem de keuze waar je je goed bij voelt
Ahhhhh dacht dat het over cruisen gingquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah op die fiets @:prisha.
Maar dit gaat niet over de maatschappij, maar over een straat in een fictieve wereld.
Is dat echt zo of is dat wat er geroepen wordt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meesten hebben daar veel meer last van dan van Pfizer
Voor iemand die het daar niet over wil hebben heb je het er toch best vaak over.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee. Maar doe vooral je research en neem de keuze waar je je goed bij voelt
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Voor iemand die het daar niet over wil hebben heb je het er toch best vaak over.
Schijnt gemiddeld meer last van je arm op te leveren en griepachtige verschijnselenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is dat echt zo of is dat wat er geroepen wordt?
Mag ik dan ook zeggen dat ik dat vervelend vind?quote:
Ik weet van verschillende mensen uit mijn omgeving dat ze een Moderna booster hebben gehad en geen andere verschijnselen hadden dan bij hun Pfizer-prikken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schijnt gemiddeld meer last van je arm op te leveren en griepachtige verschijnselen
Dat mag.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Mag ik dan ook zeggen dat ik dat vervelend vind?
Het zijn iedere keer flarden van teksten zonder verdere toelichting. Maar ik moet dat dan maar negeren.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar dat gaat twee kanten op. En soms is er een discussie.
Goed punt... Maar zoals ik al zei.. ik laat me soms mee slepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zeker waar. Maar dan moet je niet zeggen dat je het er niet over wil hebben.
Fair enough...ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed punt... Maar zoals ik al zei.. ik laat me soms mee slepen.
Zijn die gezonder?quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mooi moment om iedereen liefde en gezondheid te wensen en er zelf in te duiken.
Liefde en gezondheidquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mooi moment om iedereen liefde en gezondheid te wensen en er zelf in te duiken.
Heeft deze UI ook een verhaal?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:03 schreef Domnivoor het volgende:
Daar ben ik weer. Ik heb het ESF overleefd.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat en ga het niet terug lezen…quote:
Het is nog bezig hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 00:03 schreef Domnivoor het volgende:
Daar ben ik weer. Ik heb het ESF overleefd.
Vandaag waren 1991 en 1992 aan de beurt voor een afspraakinplanning, dus ik volg snelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:23 schreef Koen66 het volgende:
Niks meer dan een flauwe grap omdat ik eerder las dat je drie ipads hebtquote:Op zondag 2 januari 2022 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat en ga het niet terug lezen…
Maar je mag me Samantha noemen als je daar gelukkig van wordt
1e maand gratis, daarna 3 euro per maand. Niet echt een miskoop als je toch nog niet tevreden bent.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag waren 1991 en 1992 aan de beurt voor een afspraakinplanning, dus ik volg snel
Ik krijg morgen de booster. Hebben met 7 vrienden tussen half 4 en 4 uur een afspraak op dezelfde locatiequote:Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag waren 1991 en 1992 aan de beurt voor een afspraakinplanning, dus ik volg snel
Kijk nauwelijks iets ... heel soms een filmquote:Op zondag 2 januari 2022 00:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
1e maand gratis, daarna 3 euro per maand. Niet echt een miskoop als je toch nog niet tevreden bent.
Dat ben ik in de universiteitsbibliotheek. Daar heb ik heel wat lange dagen doorgebracht.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft deze UI ook een verhaal?deze ken ik nog niet.
Ik luister graag naar gevarieerde muziek. Die puntentelling boeit me niet.quote:
Ja erg leukquote:
Mog een eikel die er uit moetquote:Op zondag 2 januari 2022 00:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja erg leuk
James Wade die met 86 gemiddeld naar de halve finale gaat
Ik ga je vanaf nu Samantha noemenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat en ga het niet terug lezen…
Maar je mag me Samantha noemen als je daar gelukkig van wordt
OKquote:Op zondag 2 januari 2022 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de reactie per ongeluk weggegooid maar @:Chufi we gaan welke keer 10 jaar vooruit, dus volgende week is 2002
Zijn alle jaren al eens langsgekomen?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de reactie per ongeluk weggegooid maar @:Chufi we gaan welke keer 10 jaar vooruit, dus volgende week is 2002
das niet leuk om te kijken volgensquote:
Je kan ook alleen luisteren. Het is een hele mooie soundtrack.quote:
is dat dan niet die koppensnellerscene?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan ook alleen luisteren. Het is een hele mooie soundtrack.
Neenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat dan niet die koppensnellerscene?
Dan ben ik een uitzondering. Mijn zwager ook trouwens.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij kreeg geen Moderna?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan ben ik een uitzondering. Mijn zwager ook trouwens.
Ik ben niet zo’n voorstander van het censureren van onderwerpen. Je moet hier gewoon kunnen praten over wat je bezig houdt. Wie het niet leuk vindt hoeft niet te reageren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:40 schreef Koen66 het volgende:
Sorry, ik trek het vaccinatie onderwerp terug uit de discussie
Ik kreeg een Pfizer-booster. De eerdere prikken wel Moderna.quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rom-is-dat~a117895c/quote:Op zondag 2 januari 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft het niets met leeftijd te maken .. tis of de een of de ander
OK ... ik zie het welquote:Op zondag 2 januari 2022 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)rom-is-dat~a117895c/
Beter lijkt mequote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 07:42 schreef cafca het volgende:
ik dacht, ik ga lekker op tijd voor de boosterprik...flinke rij buiten!
[ afbeelding ]
Daar mis je toch niets aan. Kift en gejank. Nuemand gaat voor de punten, maar zitten er 20 uur per dagquote:Op zondag 2 januari 2022 03:17 schreef chufi het volgende:
Ik zat nog ff in DTS maar ben er klaar mee .... alhoewel toch lastig ... gewoon weer uit mn AT ermee
Tot morgen!quote:Op zondag 2 januari 2022 03:17 schreef chufi het volgende:
Ik zat nog ff in DTS maar ben er klaar mee .... alhoewel toch lastig ... gewoon weer uit mn AT ermee
quote:
Met jouw naam als 1e op bericht op zo een doorstuurbericht wat iedereen krijgt?quote:Op zondag 2 januari 2022 09:45 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg een whatsappje met een nieuwjaarswens, van een onbekend nummer. Maar blijkbaar wel iemand die me kent. Op de profielfoto staat een paard.
Dan vind ik het zo lullig om te vragen: wie ben je eigenlijk?
Een standaard berichtje met mijn naam erin. Zoals je weet heb ik geen gangbare naam.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met jouw naam als 1e op bericht op zo een doorstuurbericht wat iedereen krijgt?
Dan een bericht met dat je een nieuwe telefoon hebt en alle nummers bent kwijtgeraakt. Is 1 van de beste en oudste veelgebruikte smoesquote:Op zondag 2 januari 2022 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een standaard berichtje met mijn naam erin. Zoals je weet heb ik geen gangbare naam.
Dat is ook daadwerkelijk zoquote:Op zondag 2 januari 2022 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan een bericht met dat je een nieuwe telefoon hebt en alle nummers bent kwijtgeraakt. Is 1 van de beste en oudste veelgebruikte smoes
Is dat: zeggen dat je ermee stopt en dat vervolgens niet doen?quote:
Correctquote:Op zondag 2 januari 2022 10:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat: zeggen dat je ermee stopt en dat vervolgens niet doen?
Peter is grappig?quote:Op zondag 2 januari 2022 10:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij zitten nu Peter Pannekoek terug te kijken.
Ik lig in een deuk.
Als je er niet van houdt, dan niet natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Peter is grappig?
Dat mag wel in de krant dan
Ow, daar stond het ook
https://www.gelderlander.(...)jaarstroon~a43151f8/
Fijn! Ik kan de Meidoornkade in Houten aanraden. Het ging heel vlot daar.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:20 schreef Aoibhin het volgende:
En ik lees dat ik mag boosteren!Even een afspraakje inplannen
Die optie krijg ik ook, maar Houten is voor mij dan weer echt niet handig. Mijn ouders konden in de Jaarbeurs maar die krijg ik dan weer niet als optiequote:Op zondag 2 januari 2022 11:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fijn! Ik kan de Meidoornkade in Houten aanraden. Het ging heel vlot daar.
Slome.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik probeerde de bank te bellen.... blijkt het zondag te zijn
Even opnieuw inloggen, dan krijg je nieuwe data en locaties.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die optie krijg ik ook, maar Houten is voor mij dan weer echt niet handig. Mijn ouders konden in de Jaarbeurs maar die krijg ik dan weer niet als optie
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef SolidasRock het volgende:
Ik denk dat we deze TT moeten houden in de volgende topic? Wat jij Dees?
Ik heb sinds ik niet meer werk de hele week maandaggevoel.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Had echt een maandag gevoel.. en dacht ik ga ff wat regelen.
Achteraf wist ik het natuurlijk ook wel.
Ik probeer dit topic juist zo snel mogelijk vol te spammenquote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef SolidasRock het volgende:
Ik denk dat we deze TT moeten houden in de volgende topic? Wat jij Dees?
GMCAquote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht gisteren de hele dag dat het zondag was.
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht gisteren de hele dag dat het zondag was.
quote:
Je kunt op zondag gewoon de bank bellen, hoor!quote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik probeerde de bank te bellen.... blijkt het zondag te zijn
Het is een mooi fietstochtje naar die locatiequote:Op zondag 2 januari 2022 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die optie krijg ik ook, maar Houten is voor mij dan weer echt niet handig. Mijn ouders konden in de Jaarbeurs maar die krijg ik dan weer niet als optie
En dan? Een happy ending?quote:Op zondag 2 januari 2022 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer dit topic juist zo snel mogelijk vol te spammen
Nou, niet mijn adviseur blijkt.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Je kunt op zondag gewoon de bank bellen, hoor!
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen war de c voor staat
In dat geval mag je het wel zeggen.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Jammer, ik vond het goed gevonden.
Kan best.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou, niet mijn adviseur blijkt.
Dat deed het 'mquote:Op zondag 2 januari 2022 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even opnieuw inloggen, dan krijg je nieuwe data en locaties.
Ik trek dat slechtquote:Op zondag 2 januari 2022 11:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En zij natuurlijk weer ver doordenken. Viezerikje is het ook he.
Het is niet echt een hoogtepunt neequote:Op zondag 2 januari 2022 11:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar kunnen we geen happy end van maken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |