Zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig nog een mening over?
Hè hè, daar ben je.quote:
Elke lijn heeft zijn kleur ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vraagt zich nu af... heeft Rituals een kleursysteem ?
Ik heb deze toevallig al een paar jaar en let verder nergens op.
Jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hè hè, daar ben je.
Ken je Carnival Row?
Minder stond er. Maar ik snap je.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, als je een paar uur achter elkaar je mondmasker op hebt word je daar inderdaad wel lui/slaperig van.
Is een mooie serie iddquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh, oke.
Vind het een stuk beter dan die serie die ik van de week zag iig.
Ben de naam ff kwijt, maar we hadden het er van de week nog over.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Is een mooie serie idd
Wat zag je daarvoor?
Wheel of Timequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben de naam ff kwijt, maar we hadden het er van de week nog over.
Met dat channelen... veel paarden en die zwarte piet imitator
Naast die is Carnival Row een stuk beterquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja die ja... die was me iets te makkelijk.
DIe heb ik ook gezien. Prima serie. Alleen jammer dat ie niet echt verder is gegaan na s1quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hè hè, daar ben je.
Ken je Carnival Row?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DIe heb ik ook gezien. Prima serie. Alleen jammer dat ie niet echt verder is gegaan na s1
Gewoon afkijken en daarna een andere serie kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Bereid zich vast voort op teleurstelling
Als je de bultenpest krijgt nadat je het hebt gebruikt weet je waar het van isquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan de blauwe niet vinden
quote:Blue Dragon is een douchegel/schuim voor mannen op basis van bamboe en cederhout. Rituals omschrijft het als een schuimende douchegel sensatie. Eind 2015 is de naam van het product veranderd van Blue Dragon naar Samurai shower aldus het Rituals Service Team.
2015 !!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je de bultenpest krijgt nadat je het hebt gebruikt weet je waar het van is
[..]
Ach ik heb appel shampoo dat werkt ook heel goedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Daar ben ik NU mee bezig. Best een hoop budget. Alles ziet er goed uit. Ben nu op het punt dat dat meisje ontdekt dat zequote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon afkijken en daarna een andere serie kijken
Heb je The Witcher al gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |