Heb ik ook nog liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal Rituals, dat is toch wel zijn lievelings.
Mijn kat is niet normaal, geef ik toe. Beetje zoals haar baasje.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee mijn Tom is normaal![]()
Hij likt wel aan mijn armen en handen als ik me net heb ingesmeerd, maar verder is hij heel normaal.
quote:
Nou, ik ben er wel klaar mee. Heb het aangeboden.. maar gewoon niemand heeft het recept gevraagd...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee ik kan nog wel ff doorgaan
quote:
En ik ben te lui om het nog een keer te tikken, dus dat komt mooi uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet op dat moment, daarna wel maar te lui om te editten.
Ziet er lekker uit. Goed gelukt!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Eet het ondertussen gewoon puur.
[ afbeelding ]
Lui zijn is besmettelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben te lui om het nog een keer te tikken, dus dat komt mooi uit.
Volgende meet gewoon beter snuiven...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke kleur is dat? Doe eens een plaatje als je uitgegeten bent.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen beter met mondkapjes op FOK!ken
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgende meet gewoon beter snuiven...
Maar ik ben de beroerdste niet, speciaal naar de badkamer gelopen:
[ afbeelding ]
Heb je daar toevallig nog een mening over?quote:
Ja? Maakt dat ons minder lui denk je?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen beter met mondkapjes op FOK!ken
Nou eigenlijk wel, als je een paar uur achter elkaar je mondmasker op hebt word je daar inderdaad wel lui/slaperig van.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja? Maakt dat ons minder lui denk je?
Is al weer ff geleden.... dus het doet weer eens goedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
Hoor je vast vaker van vrouwen he GOA?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |