Heb ik ook nog liggenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal Rituals, dat is toch wel zijn lievelings.
Mijn kat is niet normaal, geef ik toe. Beetje zoals haar baasje.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee mijn Tom is normaal![]()
Hij likt wel aan mijn armen en handen als ik me net heb ingesmeerd, maar verder is hij heel normaal.
Nou, ik ben er wel klaar mee. Heb het aangeboden.. maar gewoon niemand heeft het recept gevraagd...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee ik kan nog wel ff doorgaan
quote:
En ik ben te lui om het nog een keer te tikken, dus dat komt mooi uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet op dat moment, daarna wel maar te lui om te editten.
Ziet er lekker uit. Goed gelukt!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Eet het ondertussen gewoon puur.
[ afbeelding ]
Lui zijn is besmettelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben te lui om het nog een keer te tikken, dus dat komt mooi uit.
Volgende meet gewoon beter snuiven...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke kleur is dat? Doe eens een plaatje als je uitgegeten bent.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen beter met mondkapjes op FOK!ken
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgende meet gewoon beter snuiven...
Maar ik ben de beroerdste niet, speciaal naar de badkamer gelopen:
[ afbeelding ]
Heb je daar toevallig nog een mening over?quote:
Ja? Maakt dat ons minder lui denk je?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen beter met mondkapjes op FOK!ken
Nou eigenlijk wel, als je een paar uur achter elkaar je mondmasker op hebt word je daar inderdaad wel lui/slaperig van.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja? Maakt dat ons minder lui denk je?
Is al weer ff geleden.... dus het doet weer eens goedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:38 schreef SolidasRock het volgende:
Hoor je vast vaker van vrouwen he GOA?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |