Dat is ook daadwerkelijk zoquote:Op zondag 2 januari 2022 10:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan een bericht met dat je een nieuwe telefoon hebt en alle nummers bent kwijtgeraakt. Is 1 van de beste en oudste veelgebruikte smoes
Is dat: zeggen dat je ermee stopt en dat vervolgens niet doen?quote:
Correctquote:Op zondag 2 januari 2022 10:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is dat: zeggen dat je ermee stopt en dat vervolgens niet doen?
Peter is grappig?quote:Op zondag 2 januari 2022 10:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Wij zitten nu Peter Pannekoek terug te kijken.
Ik lig in een deuk.
Als je er niet van houdt, dan niet natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2022 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Peter is grappig?
Dat mag wel in de krant dan
Ow, daar stond het ook
https://www.gelderlander.(...)jaarstroon~a43151f8/
Fijn! Ik kan de Meidoornkade in Houten aanraden. Het ging heel vlot daar.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:20 schreef Aoibhin het volgende:
En ik lees dat ik mag boosteren!Even een afspraakje inplannen
Die optie krijg ik ook, maar Houten is voor mij dan weer echt niet handig. Mijn ouders konden in de Jaarbeurs maar die krijg ik dan weer niet als optiequote:Op zondag 2 januari 2022 11:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fijn! Ik kan de Meidoornkade in Houten aanraden. Het ging heel vlot daar.
Slome.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik probeerde de bank te bellen.... blijkt het zondag te zijn
Even opnieuw inloggen, dan krijg je nieuwe data en locaties.quote:Op zondag 2 januari 2022 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die optie krijg ik ook, maar Houten is voor mij dan weer echt niet handig. Mijn ouders konden in de Jaarbeurs maar die krijg ik dan weer niet als optie
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:37 schreef SolidasRock het volgende:
Ik denk dat we deze TT moeten houden in de volgende topic? Wat jij Dees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |