Tafel met stoelen zelfs, kom wel goed dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben meer van het zitten, heb je een tafel of een kruk in de keuken?
< Neemt twee flesjes wijn mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tafel met stoelen zelfs, kom wel goed dus.
< Merkt op dat abobin prima in 40+ past.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Kaasbitterballetjes zitten inmiddels achter de huigOok wat mosterd bij gedaan
Had je die ook zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Kaasbitterballetjes zitten inmiddels achter de huigOok wat mosterd bij gedaan
Doet me denken aan een vakantie...quote:
Nee, van Old Amsterdamquote:
Hier een gewoon klein Hollands schnitzeltje ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vakantie...
"Fünfhundred gramm, goldbraun gebäcken von Schwein mit pommes"
Ik zat er om de avond
wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< een onschuldige serie te kijken en ziet plots Feeën sex
Om eerlijk te zijn... zag het er goed uitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen?
Op dit moment eet ik niks!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kunnen we ophouden over eten... Ik heb honger
Oh jammerquote:
Maar je hebt me wel op een idee gebracht!quote:
Een klap met een vleugel?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen?
Oeh, wat gaat daarmee gebeuren?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft deegje gefixed wat nu staat te rijzen.
Nou.. ik heb olie... eieren.. zeezout... tonijn in blik...quote:
Allee, Don't Panic, i'm a Genius, and recording with Pat B a Promo zodat JDA niet Hysterisch wordquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Allee, Don't Panic, i'm a Genius, and recording with Pat B a Promo zodat JDA niet Hysterisch word
Creatief denkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. ik heb olie... eieren.. zeezout... tonijn in blik...
Ik zie plots kansen
Klinkt best lekker... maar waarom moet ik nou aan Hummie denken?quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt best lekker... maar waarom moet ik nou aan Hummie denken?
Het zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Is Hummie ook getrouwd geweest met Mick Jagger?
Haar uiterlijk is beter dan haar stem.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haar uiterlijk is beter dan haar stem.
Altijd hetzelfde liedje met jou...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haar uiterlijk is beter dan haar stem.
Is dat die chick die zo slecht kon zingen dat zelfs Mick weg liep?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebber, het hele concert.
Nee JOH !!!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat die chick die zo slecht kon zingen dat zelfs Mick weg liep?
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebber, het hele concert.
quote:
Is dat olliebollendeeg ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Duurt lang...
[ afbeelding ]
En wat ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nope, bloem, bier, suiker, zout, volle melk deeg
En gist dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vouw het vierkant ieder half uur, totdat ik zoveel honger heb dat ik het afbak.quote:
Gewoon zo opeten kan je 2 weken niet naar de wcquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen haast hoor, ik heb net gegetenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mot het nog wel ff afbakken
Maar wat doe je met die tonijn dan? /vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vouw het vierkant ieder half uur, totdat ik zoveel honger heb dat ik het afbak.
Kun je ook prima oliebollen mee bakkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik meng de eieren met de olie.. trek mijn staaf er ff door en meng dat dan met de tonijn... êt voila!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wat doe je met die tonijn dan? /vragen
En dan heb je een brood?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vouw het vierkant ieder half uur, totdat ik zoveel honger heb dat ik het afbak.
Ik weet niet hoe, deze is wel leuk de microfoon van de "zangeres" hebben ze maar dicht gedraaid.quote:
TMIquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik meng de eieren met de olie.. trek mijn staaf er ff door en meng dat dan met de tonijn... êt voila!
Nou euuuh smakelijk dan maarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik meng de eieren met de olie.. trek mijn staaf er ff door en meng dat dan met de tonijn... êt voila!
Je trekt je staaf erdoor?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Getsiequote:
Dat klinkt wel een beetje vies...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat rare mens moest overal bijzijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, deze is wel leuk de microfoon van de "zangeres" hebben ze maar dicht gedraaid.
Tonijn oliebollen ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey fuckers.. tis geen recept.. tis roeien met de riemen die je hebt !
Ik zou die tonijn weglatenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens mij kan het best smakelijk worden!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of ze Komt juist etenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarom nooit iets eten bij GOA als ie je dat aanbiedt. Neem maar je eigen boterhammetjes mee.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij kan het best smakelijk worden!
Tonijn weet vele gerechten te verpestenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat roeit dan wat makkelijker ja.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt eerder in de buurt van een worstenbroodje ditquote:
Ja rare kut, of mag ik dat niet zeggen hierquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat rare mens moest overal bijzijn![]()
Tuurlijk wel. schreef ik ook in mijn bericht aan jou eerder op de dag.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rare kut, of mag ik dat niet zeggen hier
Ben je nou zo dom of doe je alsofquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. schreef ik ook in mijn bericht aan jou eerder op de dag.
Ik heb die filmpjes ook gezien dat mens stond gewoon letterlijk op het podium te krijsenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rare kut, of mag ik dat niet zeggen hier
Ja dusquote:
Jij snap! Ik heb ook nog augurken, silver uitjes en amsterdamse uitenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel weer een ideé om wat te maken. Tonijn salade met aardappeltjes en augurken en en.....
Zelf mayo maken ook nog, heldquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De eieren en de olie worden mayonaise, de tonijn erbij en ik heb tonijnsalade.
Het brood afbakken en ik heb goed te eten.
Sufkutten.
Lekker !!!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij snap! Ik heb ook nog augurken, silver uitjes en amsterdamse uiten
En eerder beweerde je niks in huis te hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De eieren en de olie worden mayonaise, de tonijn erbij en ik heb tonijnsalade.
Het brood afbakken en ik heb goed te eten.
Sufkutten.
Met een smiley kom je weg in ONZquote:
Stukje kerstpakketquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... mijn hele kerstpakket zat vol met dat spul...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Heb je geen tomatensausprut? Tonijnpizza
Ik laat het je straks wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:31 schreef Soury het volgende:
Zelf gemaakte mayo is zo lekker, het mislukt 8 van de 10 keer.
Jij heb eieren zat maak eens mayo gast !!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar mafkees
Nee is vrij simpelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:31 schreef Soury het volgende:
Goed dat ik niet bij je thuis was de afgelopen dagenquote:
Ja kopen in de superquote:
Het vouwen is klaar... zaakje ingeolied en nog een laatste keer laten opstijgenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je uitgevouwen? En klaar met je staaf?
Volgens mij is zijn staaf nog niet klaar, anders vroeg hij ons niet om tipsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ben je uitgevouwen? En klaar met je staaf?
Er is hier wel een foto verslag vereist he?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het vouwen is klaar... zaakje ingeolied en nog een laatste keer laten opstijgen
Ik zeg nietsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk uit, straks bevrucht je de eieren nog!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij mij 11 van de 10 keerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:31 schreef Soury het volgende:
Nou, liever nietquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is hier wel een foto verslag vereist he?
Tja.. het staat in de oven op 35 graden... dat reist lekker snel .quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is hier wel een foto verslag vereist he?
Het moet in een aardewerken kom en je mag maar één kant op klutsen en beetje bij beetje olie erbij en POEF !! Misluktquote:
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mislukte mayo kan ook lekker zijn
Die tijd heb ik gehadquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kijk uit, straks bevrucht je de eieren nog!
Heb je je asbest pak aanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. het staat in de oven op 35 graden... dat reist lekker snel .
[ afbeelding ]
Selfie?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie leer en ritsenquote:
Ja maar het kán wel! Ik zou ook maar even wat bakfolie erbij pakken, of heb je dat ook niet in huis?quote:
Ik heb de brandweer al gebeldquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zal het zijnquote:
Gewoon met een staafmixerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het moet in een aardewerken kom en je mag maar één kant op klutsen en beetje bij beetje olie erbij en POEF !! Mislukt
Als de bel gaat is dat André van Duinquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voelt nu Meer druk dan een heel Holland bakt finalist
Wat is het nou uiteindelijk geworden? Tonijnbrood?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voelt nu Meer druk dan een heel Holland bakt finalist
Geduld Amigo!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is het nou uiteindelijk geworden? Tonijnbrood?
stijgtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Temperatuur en spanning stijft...naar 220 graden..
Tonijn oliebollenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is het nou uiteindelijk geworden? Tonijnbrood?
quote:
Naa.. laat ik dat nu wel hebben, maar ik vind sprenkelen zo'n mooi woordquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar het kán wel! Ik zou ook maar even wat bakfolie erbij pakken, of heb je dat ook niet in huis?
Hier was de supermarkt wel openquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deeg is iets te zacht naar mijn zin... maar we gaan ervoor, laatste rijs !
[ afbeelding ]
Geen krenten erbij ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Stijft of stijgt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Temperatuur en spanning stijft...naar 220 graden..
Dat valt best wel mee. Je moet die zooi onderwater openmakenquote:
Rozijnenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pap voer ik aan kinderen
Ja weet ik lolquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Je moet die zooi onderwater openmaken
Wat gaat dit worden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaat dit worden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Met worst?quote:
Als ie zijn staaf....quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat gaat dit worden?
[..]
Met worst?
Daarom maakte ik 'm ook niet af hequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Té makkelijk...
Zelf voor jou!
quote:
Maar dan met tonijn en krentenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik bedoelde worstenbroodjes. Niet iets anders. Beetje verkeerd geschreven.
220 graden 15 minutenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
In de oven ... 12 minuutjes met deksel om te beginnen
Dat mag de volgende TT wel wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
BDS heeft een helder moment
Luxeproblemenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
Nu moet ik nog gaan kiezen tussen ESF ‘92 en Heel 40+ Bakt…
Wat had jij in gedachten?quote:
En Wie is de Molquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
ESF?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
Oplosbaar (met 3 ipads)quote:
Nog never nooit gezien.quote:
Naast elkaar nuquote:
Ow, ik zie het al, besloten feestjequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Abobin
Goed bezigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dank Pul... al die andere stuurlui staan aan wal
quote:
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]No fear! Ik laat je neit vallen!!
< Kijkt in kruidenkast.
- Witte salie : Check
- Engelswortel : Check
- Puriteitssap: Check
- Maagdenvlies: Check
- Wormsel: Check
Gaat goed komen DomniHou vol !!
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]No fear! Ik laat je neit vallen!!
< Kijkt in kruidenkast.
- Witte salie : Check
- Engelswortel : Check
- Puriteitssap: Check
- Maagdenvlies: Check
- Wormsel: Check
Gaat goed komen DomniHou vol !!
Erg verstandigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb mijn ipad kapot gegooid
Juist niet !! help me, we rukken ze uit de duyisternis !!!!quote:
Je kunt toch wel multitaskenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
Daar ging ieniminimuis…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:35 schreef engine het volgende:
Alles met een i ervoor gaat hier van het balkon.
Daar gaat iets misquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laatste fase, nog 10 minuten zonder deksel
[ afbeelding ]
Dat zal wel meevallen. Die zal hier niet komenquote:
Ik realiseer me nu dat hier ook nog een iphone ligt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Was van mijn vorige werkgever
Rukken?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist niet !! help me, we rukken ze uit de duyisternis !!!!
Zelf weten ik geef er niks omquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je het stukje met de deksel gemist?
*gooit reddingsboeiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We moeten Domni redden !!!
Ik weet ook van niksquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de optie tot aanmelden ook gemist
Een novelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dachten ze dat jij nog druk was met het schrijven van jouw boek
Ik krijg er trek vanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Et Voila, regardez Moi!![]()
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
petite painquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet je in een ander sub forum posten CULquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Merci, mon Amis !![]()
@:soury daar was je fotoverslag, waar ben je nou?
Ik ben wel benieuwd naar de binnenkant, ga je ze opensnijden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het wel best hier... ben nogal eenkennigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat moet je in een ander sub forum posten CUL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Dat kan er nog wel bij... ff een beetje laten afkoelen, en ik bedien je voor deze keer op je wenkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de binnenkant, ga je ze opensnijden?
Zo lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou Tom kunnen zijn, die is ook gek op cadeaulint.quote:
Mijn dank is groot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan er nog wel bij... ff een beetje laten afkoelen, en ik bedien je voor deze keer op je wenken
En vuurwerkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zou Tom kunnen zijn, die is ook gek op cadeaulint.
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben zelf ook wel benieuwd, het vouwen om het half uur zou in theorie het luchtig moeten maken.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leg ze even buiten, dan koelen ze sneller afquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben zelf ook wel benieuwd, het vouwen om het half uur zou in theorie het luchtig moeten maken.
Zit jij nou gewoon maar even rustig netjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leg ze even buiten, dan koelen ze sneller af
Grappig altijdquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben expert in loempias vouwen !!!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon maar even rustig netjes.
Met mijn armen over elkaar?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon maar even rustig netjes.
Puur brood?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Eet het ondertussen gewoon puur.
[ afbeelding ]
Nice! Lekker met boter en suikerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Ook lekker met kaas en tonijn en vet mayoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Als je een uitnodiging wilt, kijk je die zoquote:
en appel schijfjesquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook lekker met kaas en tonijn en vet mayo
Respectquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Maakt nu niet meer uit hè... Alles kan er opquote:
Met een van de mooiste ESF nummers erbij, jij heldquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon alles erop flikkerenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maakt nu niet meer uit hè... Alles kan er op
Heb nog wat camenbert..
Hagelslag
Roomboter..
Honing..
Schwarzwalder shinken..
Ik kom niet eens meer aan die tonijn toe..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |