TMIquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik meng de eieren met de olie.. trek mijn staaf er ff door en meng dat dan met de tonijn... êt voila!
Nou euuuh smakelijk dan maarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik meng de eieren met de olie.. trek mijn staaf er ff door en meng dat dan met de tonijn... êt voila!
Je trekt je staaf erdoor?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Getsiequote:
Dat klinkt wel een beetje vies...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat rare mens moest overal bijzijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, deze is wel leuk de microfoon van de "zangeres" hebben ze maar dicht gedraaid.
Tonijn oliebollen ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey fuckers.. tis geen recept.. tis roeien met de riemen die je hebt !
Ik zou die tonijn weglatenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens mij kan het best smakelijk worden!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of ze Komt juist etenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarom nooit iets eten bij GOA als ie je dat aanbiedt. Neem maar je eigen boterhammetjes mee.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij kan het best smakelijk worden!
Tonijn weet vele gerechten te verpestenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat roeit dan wat makkelijker ja.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt eerder in de buurt van een worstenbroodje ditquote:
Ja rare kut, of mag ik dat niet zeggen hierquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat rare mens moest overal bijzijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |