Tuurlijk wel. schreef ik ook in mijn bericht aan jou eerder op de dag.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rare kut, of mag ik dat niet zeggen hier
Ben je nou zo dom of doe je alsofquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. schreef ik ook in mijn bericht aan jou eerder op de dag.
Ik heb die filmpjes ook gezien dat mens stond gewoon letterlijk op het podium te krijsenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja rare kut, of mag ik dat niet zeggen hier
Ja dusquote:
Jij snap! Ik heb ook nog augurken, silver uitjes en amsterdamse uitenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Soury het volgende:
Ik heb wel weer een ideé om wat te maken. Tonijn salade met aardappeltjes en augurken en en.....
Zelf mayo maken ook nog, heldquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De eieren en de olie worden mayonaise, de tonijn erbij en ik heb tonijnsalade.
Het brood afbakken en ik heb goed te eten.
Sufkutten.
Lekker !!!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij snap! Ik heb ook nog augurken, silver uitjes en amsterdamse uiten
En eerder beweerde je niks in huis te hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De eieren en de olie worden mayonaise, de tonijn erbij en ik heb tonijnsalade.
Het brood afbakken en ik heb goed te eten.
Sufkutten.
Met een smiley kom je weg in ONZquote:
Stukje kerstpakketquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... mijn hele kerstpakket zat vol met dat spul...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
Heb je geen tomatensausprut? Tonijnpizza
Ik laat het je straks wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:31 schreef Soury het volgende:
Zelf gemaakte mayo is zo lekker, het mislukt 8 van de 10 keer.
Jij heb eieren zat maak eens mayo gast !!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar mafkees
Nee is vrij simpelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:31 schreef Soury het volgende:
Zelf gemaakte mayo is zo lekker, het mislukt 8 van de 10 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |