Gewoon met een staafmixerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het moet in een aardewerken kom en je mag maar één kant op klutsen en beetje bij beetje olie erbij en POEF !! Mislukt
Als de bel gaat is dat André van Duinquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voelt nu Meer druk dan een heel Holland bakt finalist
Wat is het nou uiteindelijk geworden? Tonijnbrood?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Voelt nu Meer druk dan een heel Holland bakt finalist
Geduld Amigo!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is het nou uiteindelijk geworden? Tonijnbrood?
stijgtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Temperatuur en spanning stijft...naar 220 graden..
Tonijn oliebollenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat is het nou uiteindelijk geworden? Tonijnbrood?
quote:
Naa.. laat ik dat nu wel hebben, maar ik vind sprenkelen zo'n mooi woordquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar het kán wel! Ik zou ook maar even wat bakfolie erbij pakken, of heb je dat ook niet in huis?
Hier was de supermarkt wel openquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deeg is iets te zacht naar mijn zin... maar we gaan ervoor, laatste rijs !
[ afbeelding ]
Geen krenten erbij ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Stijft of stijgt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Temperatuur en spanning stijft...naar 220 graden..
Dat valt best wel mee. Je moet die zooi onderwater openmakenquote:
Rozijnenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pap voer ik aan kinderen
Ja weet ik lolquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee. Je moet die zooi onderwater openmaken
Wat gaat dit worden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |