Tafel met stoelen zelfs, kom wel goed dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben meer van het zitten, heb je een tafel of een kruk in de keuken?
< Neemt twee flesjes wijn mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tafel met stoelen zelfs, kom wel goed dus.
< Merkt op dat abobin prima in 40+ past.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Kaasbitterballetjes zitten inmiddels achter de huigOok wat mosterd bij gedaan
Had je die ook zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:37 schreef Aoibhin het volgende:
Kaasbitterballetjes zitten inmiddels achter de huigOok wat mosterd bij gedaan
Doet me denken aan een vakantie...quote:
Nee, van Old Amsterdamquote:
Hier een gewoon klein Hollands schnitzeltje ...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vakantie...
"Fünfhundred gramm, goldbraun gebäcken von Schwein mit pommes"
Ik zat er om de avond
wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< een onschuldige serie te kijken en ziet plots Feeën sex
Om eerlijk te zijn... zag het er goed uitquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen?
Op dit moment eet ik niks!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kunnen we ophouden over eten... Ik heb honger
Oh jammerquote:
Maar je hebt me wel op een idee gebracht!quote:
Een klap met een vleugel?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat moet ik me daarbij voorstellen?
Oeh, wat gaat daarmee gebeuren?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Heeft deegje gefixed wat nu staat te rijzen.
Nou.. ik heb olie... eieren.. zeezout... tonijn in blik...quote:
Allee, Don't Panic, i'm a Genius, and recording with Pat B a Promo zodat JDA niet Hysterisch wordquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Allee, Don't Panic, i'm a Genius, and recording with Pat B a Promo zodat JDA niet Hysterisch word
Creatief denkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. ik heb olie... eieren.. zeezout... tonijn in blik...
Ik zie plots kansen
Klinkt best lekker... maar waarom moet ik nou aan Hummie denken?quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt best lekker... maar waarom moet ik nou aan Hummie denken?
Het zou me niets verbazenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Is Hummie ook getrouwd geweest met Mick Jagger?
Haar uiterlijk is beter dan haar stem.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haar uiterlijk is beter dan haar stem.
Altijd hetzelfde liedje met jou...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haar uiterlijk is beter dan haar stem.
Is dat die chick die zo slecht kon zingen dat zelfs Mick weg liep?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebber, het hele concert.
Nee JOH !!!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat die chick die zo slecht kon zingen dat zelfs Mick weg liep?
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 1 januari 2022 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor de liefhebber, het hele concert.
quote:
Is dat olliebollendeeg ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Duurt lang...
[ afbeelding ]
En wat ga je ermee doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nope, bloem, bier, suiker, zout, volle melk deeg
En gist dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vouw het vierkant ieder half uur, totdat ik zoveel honger heb dat ik het afbak.quote:
Gewoon zo opeten kan je 2 weken niet naar de wcquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen haast hoor, ik heb net gegetenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mot het nog wel ff afbakken
Maar wat doe je met die tonijn dan? /vragenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vouw het vierkant ieder half uur, totdat ik zoveel honger heb dat ik het afbak.
Kun je ook prima oliebollen mee bakkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik meng de eieren met de olie.. trek mijn staaf er ff door en meng dat dan met de tonijn... êt voila!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wat doe je met die tonijn dan? /vragen
En dan heb je een brood?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vouw het vierkant ieder half uur, totdat ik zoveel honger heb dat ik het afbak.
Ik weet niet hoe, deze is wel leuk de microfoon van de "zangeres" hebben ze maar dicht gedraaid.quote:
TMIquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik meng de eieren met de olie.. trek mijn staaf er ff door en meng dat dan met de tonijn... êt voila!
Nou euuuh smakelijk dan maarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik meng de eieren met de olie.. trek mijn staaf er ff door en meng dat dan met de tonijn... êt voila!
Je trekt je staaf erdoor?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Getsiequote:
Dat klinkt wel een beetje vies...quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat rare mens moest overal bijzijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe, deze is wel leuk de microfoon van de "zangeres" hebben ze maar dicht gedraaid.
Tonijn oliebollen ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey fuckers.. tis geen recept.. tis roeien met de riemen die je hebt !
Ik zou die tonijn weglatenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Volgens mij kan het best smakelijk worden!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of ze Komt juist etenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daarom nooit iets eten bij GOA als ie je dat aanbiedt. Neem maar je eigen boterhammetjes mee.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij kan het best smakelijk worden!
Tonijn weet vele gerechten te verpestenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat roeit dan wat makkelijker ja.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt eerder in de buurt van een worstenbroodje ditquote:
Ja rare kut, of mag ik dat niet zeggen hierquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat rare mens moest overal bijzijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |