Klinkt als een matige planningquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Simpel ??
Klinkt als een godenmaaltje
< GoA staart in lege koelkast.
Hetzelfdequote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Voor iedereen een mooi en fijn maar bovendien een gezond 2022
Nu snap ik weer waarom ze hier zitten jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. ik heb dan weer geen dronken Russen
Maar wel vodka toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach.. ik heb dan weer geen dronken Russen
Vandaar dat @Deisyy wat moeite had met typen. En maar beweren dat het komt omdat ze mobiel zitquote:
Kreeg onverwacht bezoek eergister... en ben zo dom geweest om ze eten aan te biedenquote:
Stuur ff achteraf een tikkie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kreeg onverwacht bezoek eergister... en ben zo dom geweest om ze eten aan te bieden
Sssstquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik dacht dat BB al was begonnen .
Hou op, hier mag niet over DTS of BB gepraat wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
quote:
En Covid en Politiekquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hou op, hier mag niet over DTS of BB gepraat wordenHoor de hele maand al niks anders dan BB van andere BBgekkies zoals @:greysbones
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ah okquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zelfs dat ff niet... Maar er prutteld wat
Geen idee wanneer dat begint eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Big Brother begint maandagavondquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee wanneer dat begint eigenlijk
Vanavond wel weer Wie is de mol
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En Covid en Politiek
40+ is mijn escaperoom
Ik begon laatst over politieke zaken in het Top 2000 topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
You Thrillseekerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik begon laatst over politieke zaken in het Top 2000 topic
Ik maak af en toe onbewust een politiek niet correcte opmerkingquote:
Nog ff en je gaat me vertellen dat je een gewoon puur onbedorven mens bentquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik maak af en toe onbewust een politiek niet correcte opmerking
Heb je geen kliekjes over?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Probleem is niet de centjes.. maar de lege koelkast... en mijn super dicht !
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en je gaat me vertellen dat je een gewoon puur onbedorven mens bent
Ja ik zit al klaar , vleesje van gisteren van de fondue op gemaakt . Koffie staat klaar.. nu eerst ijs met slagroom.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee wanneer dat begint eigenlijk
Vanavond wel weer Wie is de mol
Fondue, dat heb ik lang niet gedaan zegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja ik zit al klaar , vleesje van gisteren van de fondue op gemaakt . Koffie staat klaar.. nu eerst ijs met slagroom.
Ik dacht dat je hier over alles mag discuseren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hou op, hier mag niet over DTS of BB gepraat wordenHoor de hele maand al niks anders dan BB van andere BBgekkies zoals @:greysbones
Ik dus ook niet. Vroeger wel , dus had mij een fonduepan gekocht en het is gewoon als vroeger.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fondue, dat heb ik lang niet gedaan zeg
Zit je in de steukmodus vandaag?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb er letterlijk nog nooit één aflevering van gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ben wel benieuwd naar WIDM, ook al heb ik de afgelopen seizoenen wat minder gevolgd
Dat kan niet, het is Koenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog ff en je gaat me vertellen dat je een gewoon puur onbedorven mens bent
Samequote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb er letterlijk nog nooit één aflevering van gezien
Oh! In dat geval vertrouw ik op jouw oordeelquote:
Ik heb ook nog nooit die neiging gehad om het te volgen, soort DTS van de TVquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb er letterlijk nog nooit één aflevering van gezien
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! In dat geval vertrouw ik op jouw oordeel
Ja juist... als het plebs er kweilend achteraan loopt.... sla ik rechtsafquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit die neiging gehad om het te volgen, soort DTS van de TV
Die swingt morgen pas de pan uit, die maak ik altijd een dag eerder, dan is het nog lekkerderquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoe was de BougieBuef?
Ik heb ook nog nooit WIDM gekekekn, maar ook nog nooit ER.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit die neiging gehad om het te volgen, soort DTS van de TV
< Ooh.. zucht.. Loopt er kweilend achteraanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die swingt morgen pas de pan uit, die maak ik altijd een dag eerder, dan is het nog lekkerder
Idem.. heb destijds zelfs ET overgeslagenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit WIDM gekekekn, maar ook nog nooit ER.
Ga je voor mijn koelkast staan wachten?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Ooh.. zucht.. Loopt er kweilend achteraan
Tot zover kon ik de afkortingen volgen maar ET?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem.. heb destijds zelfs ET overgeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |