Ik zal het mijn zoon meedelenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Appel spul is dan ook meer iets voor vrouwen
Lekker soppenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:03 schreef drakin het volgende:
S
[..]
Shampoo kan je ook ipv zeep gebruiken
All??quote:
In een broodje?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
All??
Heb er zoveel moeite en liefde ingestopt... dat er alleen naar kijken al voldoening is
Oliebollen zijn makkelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
In een broodje?
En niet eens een oliebol?
Gevulde ook?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oliebollen zijn makkelijk
Dat is nieuw voor mij... waar vul je ze zoal mee? En is dat voor of na het bakken?quote:
Google maar op kwarkiniquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij... waar vul je ze zoal mee? En is dat voor of na het bakken?
Geen idee, ik koop ze alleen maar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij... waar vul je ze zoal mee? En is dat voor of na het bakken?
@Deisyy kwam bij een oliebollenkraam of zo en zag dat liggen, schijnt oliebol gevuld met kwark te zijn?quote:
Ja duh... Noem je ook eentje opquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
deisyy kwam bij een oliebollenkraam of zo en zag dat liggen, schijnt oliebol gevuld met kwark te zijn?
Ik denk dat die in de bananensaus zatenquote:
nee het beslag was met kwark verrijktquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:deisyy kwam bij een oliebollenkraam of zo en zag dat liggen, schijnt oliebol gevuld met kwark te zijn?
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de bananensaus zaten
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de bananensaus zaten
Lijkt me niet zo lekker met chocola. Geef mij maar een gewone oliebol met rozijnen/krenten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee, ik koop ze alleen maar.
Heb eens met banananspul en met chocola gehad. De eerste niet te vreten, dus dat koop ik nooit weer.
Maar die met chocola
Pffffquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker met chocola. Geef mij maar een gewone oliebol met rozijnen/krenten.
Dat zijn weer min punten helaasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo lekker met chocola. Geef mij maar een gewone oliebol met rozijnen/krenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |