Meesten hebben daar veel meer last van dan van Pfizerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat spul moet ook op.
Niet nadenken, gewoon inspuiten
Ja klopt, al is het vast wel ergens online te vinden mocht je dat willen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amazon lees ik, helaas pindakaas heb ik niet
2,99 per maand. koopje toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amazon lees ik, helaas pindakaas heb ik niet
Ik ben een cruise liefhebber vandaag dat ik triggered wasquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja klopt, al is het vast wel ergens online te vinden mocht je dat willen.
Ik doe er niet aan mee. Maar doe vooral je research en neem de keuze waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meesten hebben daar veel meer last van dan van Pfizer
Ah op die fiets @prisha.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben een cruise liefhebber vandaag dat ik triggered was
Love boat ?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben een cruise liefhebber vandaag dat ik triggered was
Ik heb er twee gehad weet niet eens welke maar hier houd het voor mij opquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee. Maar doe vooral je research en neem de keuze waar je je goed bij voelt
Ahhhhh dacht dat het over cruisen gingquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah op die fiets @:prisha.
Maar dit gaat niet over de maatschappij, maar over een straat in een fictieve wereld.
Is dat echt zo of is dat wat er geroepen wordt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meesten hebben daar veel meer last van dan van Pfizer
Voor iemand die het daar niet over wil hebben heb je het er toch best vaak over.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee. Maar doe vooral je research en neem de keuze waar je je goed bij voelt
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Voor iemand die het daar niet over wil hebben heb je het er toch best vaak over.
Schijnt gemiddeld meer last van je arm op te leveren en griepachtige verschijnselenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Is dat echt zo of is dat wat er geroepen wordt?
Mag ik dan ook zeggen dat ik dat vervelend vind?quote:
Ik weet van verschillende mensen uit mijn omgeving dat ze een Moderna booster hebben gehad en geen andere verschijnselen hadden dan bij hun Pfizer-prikken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schijnt gemiddeld meer last van je arm op te leveren en griepachtige verschijnselen
Dat mag.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:39 schreef engine het volgende:
[..]
Mag ik dan ook zeggen dat ik dat vervelend vind?
Het zijn iedere keer flarden van teksten zonder verdere toelichting. Maar ik moet dat dan maar negeren.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar dat gaat twee kanten op. En soms is er een discussie.
Goed punt... Maar zoals ik al zei.. ik laat me soms mee slepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zeker waar. Maar dan moet je niet zeggen dat je het er niet over wil hebben.
Fair enough...ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed punt... Maar zoals ik al zei.. ik laat me soms mee slepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |