quote:Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag waren 1991 en 1992 aan de beurt voor een afspraakinplanning, dus ik volg snel
Ik krijg morgen de booster. Hebben met 7 vrienden tussen half 4 en 4 uur een afspraak op dezelfde locatiequote:Op zondag 2 januari 2022 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaag waren 1991 en 1992 aan de beurt voor een afspraakinplanning, dus ik volg snel
Kijk nauwelijks iets ... heel soms een filmquote:Op zondag 2 januari 2022 00:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
1e maand gratis, daarna 3 euro per maand. Niet echt een miskoop als je toch nog niet tevreden bent.
Dat ben ik in de universiteitsbibliotheek. Daar heb ik heel wat lange dagen doorgebracht.quote:Op zondag 2 januari 2022 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft deze UI ook een verhaal?deze ken ik nog niet.
Ik luister graag naar gevarieerde muziek. Die puntentelling boeit me niet.quote:
Ja erg leukquote:
Mog een eikel die er uit moetquote:Op zondag 2 januari 2022 00:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja erg leuk
James Wade die met 86 gemiddeld naar de halve finale gaat
Ik ga je vanaf nu Samantha noemenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat en ga het niet terug lezen…
Maar je mag me Samantha noemen als je daar gelukkig van wordt
OKquote:Op zondag 2 januari 2022 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de reactie per ongeluk weggegooid maar @:Chufi we gaan welke keer 10 jaar vooruit, dus volgende week is 2002
Zijn alle jaren al eens langsgekomen?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb de reactie per ongeluk weggegooid maar @:Chufi we gaan welke keer 10 jaar vooruit, dus volgende week is 2002
das niet leuk om te kijken volgensquote:
Je kan ook alleen luisteren. Het is een hele mooie soundtrack.quote:
is dat dan niet die koppensnellerscene?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan ook alleen luisteren. Het is een hele mooie soundtrack.
Neenquote:Op zondag 2 januari 2022 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
is dat dan niet die koppensnellerscene?
Dan ben ik een uitzondering. Mijn zwager ook trouwens.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat overal dat 45+ nu zeker Moderna krijgen en dat bevalt me ziet zo
jij kreeg geen Moderna?quote:Op zondag 2 januari 2022 00:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan ben ik een uitzondering. Mijn zwager ook trouwens.
Ik ben niet zo’n voorstander van het censureren van onderwerpen. Je moet hier gewoon kunnen praten over wat je bezig houdt. Wie het niet leuk vindt hoeft niet te reageren.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:40 schreef Koen66 het volgende:
Sorry, ik trek het vaccinatie onderwerp terug uit de discussie
Ik kreeg een Pfizer-booster. De eerdere prikken wel Moderna.quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)rom-is-dat~a117895c/quote:Op zondag 2 januari 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft het niets met leeftijd te maken .. tis of de een of de ander
OK ... ik zie het welquote:Op zondag 2 januari 2022 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)rom-is-dat~a117895c/
Beter lijkt mequote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 07:42 schreef cafca het volgende:
ik dacht, ik ga lekker op tijd voor de boosterprik...flinke rij buiten!
[ afbeelding ]
Daar mis je toch niets aan. Kift en gejank. Nuemand gaat voor de punten, maar zitten er 20 uur per dagquote:Op zondag 2 januari 2022 03:17 schreef chufi het volgende:
Ik zat nog ff in DTS maar ben er klaar mee .... alhoewel toch lastig ... gewoon weer uit mn AT ermee
Tot morgen!quote:Op zondag 2 januari 2022 03:17 schreef chufi het volgende:
Ik zat nog ff in DTS maar ben er klaar mee .... alhoewel toch lastig ... gewoon weer uit mn AT ermee
quote:
Met jouw naam als 1e op bericht op zo een doorstuurbericht wat iedereen krijgt?quote:Op zondag 2 januari 2022 09:45 schreef Domnivoor het volgende:
Ik krijg een whatsappje met een nieuwjaarswens, van een onbekend nummer. Maar blijkbaar wel iemand die me kent. Op de profielfoto staat een paard.
Dan vind ik het zo lullig om te vragen: wie ben je eigenlijk?
Een standaard berichtje met mijn naam erin. Zoals je weet heb ik geen gangbare naam.quote:Op zondag 2 januari 2022 09:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met jouw naam als 1e op bericht op zo een doorstuurbericht wat iedereen krijgt?
Dan een bericht met dat je een nieuwe telefoon hebt en alle nummers bent kwijtgeraakt. Is 1 van de beste en oudste veelgebruikte smoesquote:Op zondag 2 januari 2022 10:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een standaard berichtje met mijn naam erin. Zoals je weet heb ik geen gangbare naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |