Best een leuke basis voor een opdracht eigenlijkquote:
Zeker. Ik herken het direct. Is hier om de hoekquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
West-Friesland, zie je aan het type bomen.
Ohja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-1
Ja iddquote:
Heel vaak ook. Mijn Whatsapp ontploft omdat allemaal mensen mij gaan appen dat WIDM in Albanie is.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:34 schreef Moira het volgende:
@:Liesje1979 lijkt me echt tof om WIDM te zien op plekken die je herkent omdat je er zelf bent geweest
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel vaak ook. Mijn Whatsapp ontploft omdat allemaal mensen mij gaan appen dat WIDM in Albanie is.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb inmiddels zo oud dat ik Kim-Lian ken van de Kids Top 20.
Ik heb ook geen idee wat ze de voorbije tien jaar voor successen heeft gehad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb inmiddels zo oud dat ik Kim-Lian ken van de Kids Top 20.
kan niet anders iddquote:
Denk het wel, alleen het eerste jaar wist 'ie het niet maar toen zeidie dat het toch handiger was het wel te wetenquote:
Same herequote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben inmiddels zo oud dat ik Kim-Lian ken van de Kids Top 20.
Ik ga uit van wel. andere jaren wist ie het welquote:
Volgens mij heeft ze veel in musicals gespeeld sindsdienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ze de voorbije tien jaar voor successen heeft gehad.
Ja ik kwam er met Googelen niet uit, maar dat lijkt me dan wel logisch jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk het wel, alleen het eerste jaar wist 'ie het niet maar toen zeidie dat het toch handiger was het wel te weten
Dagelijks quizje op SBS6.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat ze de voorbije tien jaar voor successen heeft gehad.
Heel veel jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:39 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze veel in musicals gespeeld sindsdien
Oh jaaaaaa ik dacht al waar ken ik haar van, maar Maestro inderdaad!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:42 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb haar eigk alleen laatst bij Maestro gezien maar dat was tof
Ik ook die 2 en verder nog Everon van toen 'ie ooit in GTST begon (daarna nooit meer GTST gezien haha)quote:
Inmiddels mist Bing een been in die serie (wordt vaak zo gefilmd dat je niet ziet dat hij gewoon met twee benen loopt, of ze gebruiken een stand-in). Best apart om hem nu ineens met twee benen rond te zien rennenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:46 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ook die 2 en verder nog Everon van toen 'ie ooit in GTST begon (daarna nooit meer GTST gezien haha)
Vage shit met maskers en mantels, en nu zijn ze puzzelspelletjes aan het oplossenquote:
Maar is dat team aftroeven?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef Redefine het volgende:
Sahil is behoorlijk aan het saboteren. Wat dan niet per se wat zegt. Maar toch.
Neem aan dat dat geld er weer afgaat namelijkquote:
Dat is toch wel het grote nadeel van deze show geworden. Iedereen doet alsof ze de Mol zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef Redefine het volgende:
Sahil is behoorlijk aan het saboteren. Wat dan niet per se wat zegt. Maar toch.
Weet ik even niet. Maar Zelf als het gunstig voor de Mol is, kan het ook wel weer bewust mollen zijnquote:
Van Luynquote:
Ja. Het enige voordeel is dat zo iemand na een paar afleveringen wel echt afvalt als mol. Zoals Joshua vorig jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch wel het grote nadeel van deze show geworden. Iedereen doet alsof ze de Mol zijn
Jepquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ik even niet. Maar Zelf als het gunstig voor de Mol is, kan het ook wel weer bewust mollen zijn
Deze bedoel je:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van Luyn
Ik ken hem vooral van zijn geniale Poetin imitaties
Dat is Arno Vermeulenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef Salina het volgende:
Arno Kantelberg is wel een bekende naam. Is hij sportpresentator ofzo?
Ah nee. Journalist blijkbaar.
Ik ook niet. Laatste keer was meer creperenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou niet blij worden van kamperen
Voor zo'n beginopdracht vind ik dit best leuk, maar hier hoefde de mol niets te doen eigenlijk. Die jokers worden toch wel afgekocht, en aan die hints heeft een mol niksquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef Redefine het volgende:
Dit is dan weer heel matigEn dan straks weer roepen hoe geniaal de mol hier de pot leeg heeft gehouden. Terwijl die hier bijna niets voor hoefde te doen.
Of zo'n vage hint dat hij pas goed te verzamelen is als je alle mogelijke biljetten hebt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:57 schreef essnhills het volgende:
Maar dan zal dit ander geld zijn dan voor de rest van de afleveringen toch?
In principe is het geen probleem. Maar je weet gewoon dat ze dit op het conto van de Mol gaan schrijvenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor zo'n beginopdracht vind ik dit best leuk, maar hier hoefde de mol niets te doen eigenlijk. Die jokers worden toch wel afgekocht, en aan die hints heeft een mol niks
Hey Arnoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou niet blij worden van kamperen
Ik ben vaak voor een underdog, dus go Kim-Lianquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:59 schreef Benny het volgende:
Kim-Lian is nu al die klasgenoot die niemand in z'n team wil?
Dat hoort dan alleen niet in de Balkanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze maaltijd wordt gesponsord door de woksauzen van go-tan
Ik heb nog wel een tent voor haarquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef DaMart het volgende:
Maar even het geluid van de babyfoon uitgezet. De kleine blèrde door WIDM heen.
Hehequote:
Afschaffen dat kindquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef DaMart het volgende:
Die wacht nog maar ff een half uurtje. Beetje WIDM onderbrekenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef DaMart het volgende:
Heb wel al een hekel aan hem. Erg irritant figuurquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Die guy met die pet is te obvious in the picture niet?
De kleine is dus de molquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef DaMart het volgende:
In Kroatie stonden de sauzen van go-tan ook gewoon op tafel vorig jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoort dan alleen niet in de Balkan
Dat betekend niet dat het daardoor wel zo hoortquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Kroatie stonden de sauzen van go-tan ook gewoon op tafel vorig jaar
BNN hequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb wel al een hekel aan hem. Erg irritant figuur
Klinkt wel als veel idd. Zeker op een tijdspanne van max 2u ofzo?quote:
Naar een geluiddichte kamer verbannen dusquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef DaMart het volgende:
Ja, ze dacht even een zwarte vrijstelling in te zetten, maar daar trappen we natuurlijk niet inquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die wacht nog maar ff een half uurtje. Beetje WIDM onderbreken
Lekker sausje bij de çevapcici.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
En dan ook nog precies om 9 uur beginnen hequote:
Ja verdacht domquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:06 schreef Drekkoning het volgende:
Ja ga lekker de foutmarge maximaliseren
Tsjechiëquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker makkelijk mollen als niemand kijkt jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:08 schreef camaron het volgende:
Waarom blijft er maar 1 bij de zandloper en loopt de rest weg? Vragen om streken
Nee, kroatie. Daar was Robinsonquote:
Ja dat lijkt me ook wel geinig als een kandidaat dat een keertje gewoon doetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Als iemand aan mij zou vragen of ik de mol ben, zou ik gewoon JA zeggen
En op camera zeggen: Niet doorvertellen hoor. Dan kom ik in de problemenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel geinig als een kandidaat dat een keertje gewoon doetZeker als je het gewoon niet bent
Zo tof inderdaadquote:
Ik wil dat jij BN'er wordt!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En op camera zeggen: Niet doorvertellen hoor. Dan kom ik in de problemen
Same herequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo tof inderdaad
Albanië staat sowieso op m'n wish list
Onverwachts goed gelukt jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:12 schreef Redefine het volgende:
Dat ze er zo weinig van af zouden zitten had ik niet verwacht.
Nu ketsenquote:
Wij zijn er 2 jaar geleden geweest. Genot om dit weer terug te zienquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo tof inderdaad
Albanië staat sowieso op m'n wish list
Alleen Slovenië en Kroatië bezochtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Same hereSowieso veel landen van de Balkan en ook oud-Joegoslavië
Om te kijken zeker. Om te doen lijkt me best grappigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:14 schreef Benny het volgende:
Wat een dom spel was die Avondklok eigenlijk
Nee joh, executie rekken ze zolang dat het wel ff duurtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Nu al test en executie? Er komt nog een twist dus
Hier alleen Slovenië (Kroatië wel vanaf een afstand gezien, maar niet geweest). Die landen lijken me allemaal zo mooiquote:
15 minuten? Lijkt me sterkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, executie rekken ze zolang dat het wel ff duurt
Ok je had gelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
15 minuten? Lijkt me sterkDan denk ik toch een twist met de executie, dat iemand ergens iets gevonden heeft ofzo. Voor een extra opdracht is het weer te kort
Dit is ook redelijk langs mij heen gegaan. Volgens mij was ik toen op vakantie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dat hele livestream gebeuren gemist toen. Maar dit is best leuk
Hoe werkte dat dan? Kreeg je een uitnodiging en geheimshoudingsverklaring oid?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef Moira het volgende:
ich war dabei, geloof dat ik destijds op Suzanne heb gestemd
Was je daarvoor uitgenodigd? MOest je je aanmelden? Of kon iedereen gewoon meekijken?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef Moira het volgende:
Nee je kon gewoon op de website op de naam klikken die je het meest verdachtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoe werkte dat dan? Kreeg je een uitnodiging en geheimshoudingsverklaring oid?
Ik had een stuk gezien maar ik had niet gestemd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:24 schreef Moira het volgende:
Ja iedereen kon de livestream kijken en op de site stemmenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was je daarvoor uitgenodigd? MOest je je aanmelden? Of kon iedereen gewoon meekijken?
Ohh leukquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja iedereen kon de livestream kijken en op de site stemmen
Geheimhoudingquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoe werkte dat dan? Kreeg je een uitnodiging en geheimshoudingsverklaring oid?
Ik heb ze nog niet gezien hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:26 schreef Legoblokje het volgende:
Gaan ze al die pleidooien nou herhalen?
#metoo, zag het te laat en was het terug van vakantiequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:23 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dat hele livestream gebeuren gemist toen. Maar dit is best leuk
1 minuut p.p., lijkt me niet helemaal toch? Dan zijn we nog best lang bezigquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:26 schreef Legoblokje het volgende:
Gaan ze al die pleidooien nou herhalen?
Ze korten het nu wel wat in volgens mij. Die van Kim-Lian was tijdens de stream sowieso veels te langquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 minuut p.p., lijkt me niet helemaal toch? Dan zijn we nog best lang bezig
Paul.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie is de mol denken jullie?
Ik blijf gewoon ff op Everon voor nuquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Rikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Rik van der Westerlaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop Welmoedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |