Ik heb nog wel een tent voor haarquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef DaMart het volgende:
Maar even het geluid van de babyfoon uitgezet. De kleine blèrde door WIDM heen.
Hehequote:
Afschaffen dat kindquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef DaMart het volgende:
Die wacht nog maar ff een half uurtje. Beetje WIDM onderbrekenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef DaMart het volgende:
Heb wel al een hekel aan hem. Erg irritant figuurquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Die guy met die pet is te obvious in the picture niet?
De kleine is dus de molquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef DaMart het volgende:
In Kroatie stonden de sauzen van go-tan ook gewoon op tafel vorig jaarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoort dan alleen niet in de Balkan
Dat betekend niet dat het daardoor wel zo hoortquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Kroatie stonden de sauzen van go-tan ook gewoon op tafel vorig jaar
BNN hequote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb wel al een hekel aan hem. Erg irritant figuur
Klinkt wel als veel idd. Zeker op een tijdspanne van max 2u ofzo?quote:
Naar een geluiddichte kamer verbannen dusquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:01 schreef DaMart het volgende:
Ja, ze dacht even een zwarte vrijstelling in te zetten, maar daar trappen we natuurlijk niet inquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die wacht nog maar ff een half uurtje. Beetje WIDM onderbreken
Lekker sausje bij de çevapcici.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
En dan ook nog precies om 9 uur beginnen hequote:
Ja verdacht domquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:06 schreef Drekkoning het volgende:
Ja ga lekker de foutmarge maximaliseren
Tsjechiëquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker makkelijk mollen als niemand kijkt jaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:08 schreef camaron het volgende:
Waarom blijft er maar 1 bij de zandloper en loopt de rest weg? Vragen om streken
Nee, kroatie. Daar was Robinsonquote:
Ja dat lijkt me ook wel geinig als een kandidaat dat een keertje gewoon doetquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Als iemand aan mij zou vragen of ik de mol ben, zou ik gewoon JA zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |