Van Luynquote:
Ja. Het enige voordeel is dat zo iemand na een paar afleveringen wel echt afvalt als mol. Zoals Joshua vorig jaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is toch wel het grote nadeel van deze show geworden. Iedereen doet alsof ze de Mol zijn
Jepquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weet ik even niet. Maar Zelf als het gunstig voor de Mol is, kan het ook wel weer bewust mollen zijn
Deze bedoel je:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van Luyn
Ik ken hem vooral van zijn geniale Poetin imitaties
Dat is Arno Vermeulenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef Salina het volgende:
Arno Kantelberg is wel een bekende naam. Is hij sportpresentator ofzo?
Ah nee. Journalist blijkbaar.
Ik ook niet. Laatste keer was meer creperenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou niet blij worden van kamperen
Voor zo'n beginopdracht vind ik dit best leuk, maar hier hoefde de mol niets te doen eigenlijk. Die jokers worden toch wel afgekocht, en aan die hints heeft een mol niksquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef Redefine het volgende:
Dit is dan weer heel matigEn dan straks weer roepen hoe geniaal de mol hier de pot leeg heeft gehouden. Terwijl die hier bijna niets voor hoefde te doen.
Of zo'n vage hint dat hij pas goed te verzamelen is als je alle mogelijke biljetten hebt?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:57 schreef essnhills het volgende:
Maar dan zal dit ander geld zijn dan voor de rest van de afleveringen toch?
In principe is het geen probleem. Maar je weet gewoon dat ze dit op het conto van de Mol gaan schrijvenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor zo'n beginopdracht vind ik dit best leuk, maar hier hoefde de mol niets te doen eigenlijk. Die jokers worden toch wel afgekocht, en aan die hints heeft een mol niks
Hey Arnoquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou niet blij worden van kamperen
Ik ben vaak voor een underdog, dus go Kim-Lianquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:59 schreef Benny het volgende:
Kim-Lian is nu al die klasgenoot die niemand in z'n team wil?
Dat hoort dan alleen niet in de Balkanquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze maaltijd wordt gesponsord door de woksauzen van go-tan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |